Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 15.04.2025

Referent w Referacie Kontroli Podatkowej

Izba Administracji Skarbowej w Opolu
  • Opole, opolskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa o charakterze administracyjno-biurowym,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
  • warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: wejście do budynku wolne od barier, winda dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku, toalety na parterze i II piętrze,
  • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.

Szczegółowe informacje dotyczące miejsca wykonywania pracy dostępne jest na stronie internetowej:

Informacja o dostępności architektonicznej budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu - Dostępność - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu (kas.gov.pl)

  • przeprowadzanie kontroli podatkowych u podatnika, płatnika lub inkasenta w celu ustalenia czy kontrolowany wywiązuje się z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego. Analiza posiadanych przed podatnika dokumentów, prowadzenie postępowania dowodowego w celu ustalenia stanu faktycznego, gromadzenie materiału dowodowego w celu późniejszego wykorzystania go w postępowaniu podatkowym, dokumentowanie czynności kontrolnych, w tym sporządzanie protokołów z kontroli,
  • prawnopodatkowa analiza zebranych materiałów dowodowych w celu ustalenia skutków podatkowych stwierdzonych nieprawidłowości,
  • bieżące prowadzenie wymaganych ewidencji/rejestrów w celu zapewnienia kompletności danych w nich zgromadzonych oraz rzetelności sporządzanych na ich podstawie sprawozdań.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • znajomość przepisów ustaw w zakresie: podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych, podatku od towarów i usług, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych, Ordynacji Podatkowej, ustawy o rachunkowości,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office lub Open Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi z tego zakresu
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w urzędach i organach podległych ministrowi właściwemu ds. finansów publicznych
  • umiejętność analitycznego myślenia,

Oferujemy

  • ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między godz. 6:00-8:00),
  • dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia),
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • „trzynaste" wynagrodzenie,
  • nagrody jubileuszowe,
  • pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, karty sportowe),
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 15.04.2025