Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025

Specjalista ds. wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno - biurowa,
  • zakrożenie korupcją,
  • praca pod presją czasu ze względu na dużą iliść spraw wpływających do urzędu,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
  • Budynek w starej kamienicy może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, toalety niedostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami).
  • Winda dostosowana dla osób z niepelnosprawnościami.
  • Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć, w których Regionalny Dyrektor Ochrony Środowisk jest organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym przygotowywanie projektów decyzji w tych sprawach.
  • Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem postanowień uzgadniających warunki realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko w ramach ponownych ocen oddziaływania na środowisko tych inwestycji, w tym przygotowywanie projektów postanowień w tych sprawach.
  • Przygotowywanie opinii o dokumentach (np.: kartach informacyjnych i raportach o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko), z zakresu jednej z dziedzin ochrony środowiska w postępowaniach związanych z oceną oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, w celu zapewnienia bezpiecznej dla środowiska ich budowy i eksploatacji.
  • Tworzenie zbioru informacji prowadzonych postępowaniach w sprawie ocen oddziaływania na środowisko, w tym danych o dokumentacji sporządzonej w ramach tych postępowań w postaci zestawienia tabelarycznego.
  • Dostarczanie danych do publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje on środowisku i jego ochronie.
  • Bieżące prowadzenie elektronicznej bazy ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko w zakresie dotyczącym prowadzenia spraw.
  • Współpraca ze stanowiskiem prowadzącym sprawy związane z udostepnieniem społeczeństwu informacji o środowisku i jego ochronie.
  • Bieżące zapoznawanie się z zarządzeniami wewnętrznymi, procedurami, komunikatami i innymi informacjami publikowanymi na wewnętrznym serwerze Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, wyższe w zakresie biologii, biotechnologii, geografii, geologii, geodezji, gospodarki przestrzennej, leśnictwa lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w ochronie środowiska
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów aktów prawnych: - Kodeksu postępowania administracyjnego. - Ustawy o służbie cywilnej. - Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  • Umiejętności: a) Otwartość na zmiany. b) Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych. c) Skuteczna komunikacja, d) Rzetelność i terminowość, e) Obsługa komputera, w szczególności pakiet Ms Office.
  • Informacja dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku: W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Wiedza z zakresu ochrony powietrza lub ochrony przed hałasem.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • "Trzynaste" wynagrodzenie
  • Nagrody uznaniowe za wyniki i osiagnięcia w pracy
  • Możliwość zakupu pakietu medycznego dla pracowników oraz członków rodzin na preferencyjnych warunkach
  • Nagrody jubileuszowe
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Umożliwienie podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez kursy i szkolenia
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie
  • Zniżki na bilety kolejowe w ramach Programu Ulgowych Usług transportowych ("UUT-50")

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025

Polecani pracodawcy