Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.04.2025
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
-
Brzeziny, łódzkie pow. brzeziński
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
Praca w biurze
-
Praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności
-
Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
-
Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac i są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo
-
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
-
Prowadzi obsługę administracyjno-gospodarczą w zakresie związanym z bieżącym utrzymaniem infrastruktury i wyposażenia siedziby komórki organizacyjnej zlokalizowanej poza główną siedzibą Oddziału,
-
Prowadzi ewidencję środków majątkowych,
-
Przygotowuje wnioski, dokumenty oraz bierze udział w prowadzeniu postępowań dla zamówień publicznych w tym wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
-
Udziela pomocy przy prowadzeniu obsługi sekretariatu,
-
Prowadzi ewidencje wydatków budżetowych dotyczących Wydziału oraz uzgadnia wydatki z Wydziałem Finansowo-Księgowym,
-
Współpracuje z pracownikami Wydziału Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych w zakresie usprawniającym realizację procesów związanych z obsługą pracowników komórki organizacyjnej zlokalizowanej poza główną siedzibą Oddziału jak również wspiera kierownika komórki organizacyjnej w procesach związanych z realizowaniem spraw organizacyjno-administracyjnych w komórce,
-
Prowadzi sprawy związane z gospodarowaniem odpadami oraz centralnym rejestrem operatorów urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i grzewczych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi administracyjnej lub kancelaryjnej lub prowadzenia sekretariatu
-
Znajomość aktów prawnych : Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, Ustawa o odpadach
-
Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office (WORD, EXCEL)
-
Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
-
Przeszkolenie z zakresu obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczęcie pracy 7.00-9.00, a w poniedziałki 7.00-10.00)
-
Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
Trzynaste wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych m.in. refundacja kosztów nauki na studiach wyższych, studiach podyplomowych, kursach zawodowych i opłaty za egzamin, kursach językowych, kursu przygotowującego do postępowania kwalifikacyjnego i opłaty za egzamin
-
Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
-
Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowania ruchem drogowym/pojazdem służbowym
-
Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
-
Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
-
Możliwość zakupu abonamentów sportowych ( Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
-
Możliwość wykupienia ubezpieczenia ochrony prawnej podczas wykonywania obowiązków służbowych oraz życia prywatnego
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
-
Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych
Podobne oferty pracy
-
Praca na hali w sklepie budowlanym Łódź, ul. Zgierska
Work&Profit sp. z o.o.- Łódź
- umowa zlecenie
Dodana
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.04.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Brzeziny
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Przecław
-
Praca Tworzyjanki
-
Praca Ksawerów
-
Praca Buczek
-
Praca Mroga Górna
-
Praca Koluszki
-
Praca Jasień
-
Praca Natolin
-
Praca Kołacinek
-
Praca Bedoń-Wieś
-
Praca Justynów
-
Praca Słotwiny
-
Praca Bedoń Przykościelny
-
Praca Andrespol
-
Praca Bukowiec
-
Praca Bukowiec
-
Praca Wiśniowa Góra
-
Praca Szczecin
-
Praca Dmosin
-
Praca Zamłynie