Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.04.2025

Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Brzeziny, łódzkie pow. brzeziński

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca w biurze
  • Praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac i są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Prowadzi obsługę administracyjno-gospodarczą w zakresie związanym z bieżącym utrzymaniem infrastruktury i wyposażenia siedziby komórki organizacyjnej zlokalizowanej poza główną siedzibą Oddziału,
  • Prowadzi ewidencję środków majątkowych,
  • Przygotowuje wnioski, dokumenty oraz bierze udział w prowadzeniu postępowań dla zamówień publicznych w tym wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • Udziela pomocy przy prowadzeniu obsługi sekretariatu,
  • Prowadzi ewidencje wydatków budżetowych dotyczących Wydziału oraz uzgadnia wydatki z Wydziałem Finansowo-Księgowym,
  • Współpracuje z pracownikami Wydziału Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych w zakresie usprawniającym realizację procesów związanych z obsługą pracowników komórki organizacyjnej zlokalizowanej poza główną siedzibą Oddziału jak również wspiera kierownika komórki organizacyjnej w procesach związanych z realizowaniem spraw organizacyjno-administracyjnych w komórce,
  • Prowadzi sprawy związane z gospodarowaniem odpadami oraz centralnym rejestrem operatorów urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i grzewczych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi administracyjnej lub kancelaryjnej lub prowadzenia sekretariatu
  • Znajomość aktów prawnych : Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, Ustawa o odpadach
  • Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office (WORD, EXCEL)
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczęcie pracy 7.00-9.00, a w poniedziałki 7.00-10.00)
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych m.in. refundacja kosztów nauki na studiach wyższych, studiach podyplomowych, kursach zawodowych i opłaty za egzamin, kursach językowych, kursu przygotowującego do postępowania kwalifikacyjnego i opłaty za egzamin
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowania ruchem drogowym/pojazdem służbowym
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
  • Możliwość zakupu abonamentów sportowych ( Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia ochrony prawnej podczas wykonywania obowiązków służbowych oraz życia prywatnego
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.04.2025

Polecani pracodawcy