Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.04.2025

Inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (Oddział Logistyki i Spraw

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; praca w terenie (wykonywanie kontroli wydatkowania środków finansowych przyznanych w ramach dotacji z budżetu państwa).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym w budynku A (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) winda oraz toaleta odpowiednio dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A
przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy
ul. ks. S. Konarskiego 1-3.

W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.

  • realizuje faktury i inne dokumenty płatnicze opisując pod względem merytorycznym, określa klasyfikację budżetową i zadaniową oraz sporządza sprawozdania w celu zapewnienia realizacji zadań wydziału;
  • sporządza zapotrzebowania do Wydziału Organizacyjnego na środki finansowe w systemie TREZOR w celu zabezpieczenia środków finansowych;
  • opracowuje szczegółowy harmonogram realizacji wydatków, z podziałem na poszczególne miesiące w danym roku budżetowym w celu zapewnienia realizacji zadań wydziału;
  • realizuje i kontroluje wydatkowanie środków finansowych z budżetu państwa udzielonych w ramach dotacji celowej podmiotom uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego w celu zabezpieczenia realizacji zadania związanego z zapewnieniem bezpieczeństwa osobom przebywającym na obszarach wodnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego;
  • opracowuje metodą zadaniową materiały do projektu budżetu na dany rok kalendarzowy w zakresie wydatków majątkowych i rzeczowych dotyczących wydziału w celu pozyskania środków finansowych, niezbędnych do realizacji zadań wydziału;
  • opracowuje metodą zadaniową szczegółowy plan wydatków w oparciu o przyjętą ustawę budżetową na dany rok kalendarzowy, dokonuje zmian do planu w celu zapewnienia realizacji zadań wydziału;
  • opracowuje okresowe sprawozdania i analizy do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydziału Finansów i Budżetu w celu rozliczenia dokonanych wydatków.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy)
  • Znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office), znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym, umiejętność redagowanie pism urzędowych
  • Kompetencje niezbędne: myślenie kreatywne, efektywna komunikacja, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, umiejętność pracy pod presją czasu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku finanse publiczne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w finansach publicznych (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy)
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone’’ lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do pracy z dokumentami zawierającymi tajemnicę służbową o klauzuli ,, zastrzeżone’’
  • Umiejętności dodatkowe: umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Kompetencje dodatkowe: asertywność, odporność na stres

Oferujemy

  • dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy);
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
  • ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku);
  • atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;
  • stojaki na rowery na terenie Urzędu;
  • możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;
  • możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;
  • możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.04.2025