Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025

Główny specjalista ds. regulacji pracy i służby w Krajowej Administracji Skarbowej

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Prowadzi sprawy dotyczące projektów aktów wykonawczych wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej, w zakresie dotyczącym pracy i służby w Krajowej Administracji Skarbowej (dalej: KAS).
  • Prowadzi uzgodnienia wewnętrzne i uzgodnienia z członkami Rady Ministrów, Szefem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Rządowym Centrum Legislacji (RCL) oraz konsultacje publiczne i opiniowanie projektów dokumentów rządowych wynikających z ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej, w zakresie dotyczącym pracy i służby w KAS.
  • Opracowuje propozycje rozwiązań legislacyjnych dotyczących ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie dotyczącym pracy i służby w KAS, w celu wyeliminowania ewentualnych wątpliwości interpretacyjnych.
  • Dokonuje oceny i analizy obowiązujących rozwiązań prawnych, w tym ich skuteczności, a także przygotowuje propozycje rozwiązań o charakterze systemowym, w tym rozwiązań legislacyjnych w zakresie pracy i służby w KAS.
  • Uczestniczy w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich oraz bierze udział w naradach i konferencjach dotyczących pracy i służby w KAS.
  • Współpracuje z jednostkami organizacyjnymi KAS w zakresie wypracowania rozwiązań dotyczących pracy i służby w KAS.
  • Prowadzi sprawy związane ze stosowaniem ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie pracy i służby, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla innych komórek.
  • Opracowuje oraz konsultuje z Departamentem Prawnym projekty opinii w zakresie pracy i służby w KAS, sporządzanych na wniosek RCL, w związku z opracowywaniem przez RCL stanowiska Rady Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów w sprawach rozstrzyganych przez Trybunał Konstytucyjny.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe na kierunku prawo
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analizowania i stosowania przepisów prawa
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości komórki
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy Kodeks pracy
  • Znajomość ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Służby Ochrony Państwa, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Celno-Skarbowej i Służby Więziennej oraz ich rodzin
  • Umiejętność negocjowania
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji
  • Aplikacja legislacyjna

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025

Polecani pracodawcy