Visa
Starszy inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (Wojewódzkie Centr
-
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym w budynku A (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) winda oraz toaleta odpowiednio dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.
W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
-
wykonuje czynności związane z zapewnieniem funkcjonowania systemu łączności w celu umożliwienia kierowania i współdziałania na potrzeby Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego (WCZK); nadzoruje stan techniczny sprzętu i urządzeń łączności stanowiących wyposażenie WCZK oraz na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego; opracowuje okresowe meldunki i sprawozdania o stanie przygotowania, modernizacji i rozbudowy systemów łączności;
-
opracowuje wnioski i propozycje w celu rozbudowy, modernizacji i eksploatacji systemów łączności oraz urządzeń łączności i w zakresie syren alarmowych;
-
uczestniczy w cyklicznych ćwiczeniach w ramach systemu KSWiA oraz nasłuchu lotniczego w celu sprawdzania stanu sytemu łączności;
-
planuje i koordynuje zakupy urządzeń i sprzętu łączności w celu wyposażenia WCZK oraz planowanego na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
-
współpracuje z firmami zewnętrznymi, konserwującymi urządzenia znajdujące się w sieci alarmowania w celu bieżącego reagowania na usterki i awarie;
-
sprawuje nadzór nad aktualizacją planów łączności opracowywanych przez operatorów telekomunikacyjnych i pocztowych;
-
współdziała z przedstawicielami jednostek resortowych i samorządu terytorialnego w celu uzyskania pełnej kompatybilności systemów łączności w warunkach stanów nadzwyczajnych lub zdarzeń o znamionach takich stanów.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy);
-
Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone’’ albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
-
Znajomość przepisów: ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej
-
Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera, umiejętność obsługi programów, komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność obsługi urządzeń łączności radiowej
-
Kompetencje niezbędne: asertywność, odporność na stres, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Umiejętności dodatkowe: umiejętność prowadzenia korespondencji radiowej i nasłuchu, umiejętność obsługi syren alarmowych, umiejętność i uprawnienia pozwalające prowadzić pojazdy służbowe, umiejętność redagowania pism urzędowych
Oferujemy
-
dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy);
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
-
ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku);
-
atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;
-
stojaki na rowery na terenie Urzędu;
-
możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;
-
możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;
-
możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe.
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Bydgoszcz