Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 05.05.2025

Starszy archiwista ds. obsługi archiwum

Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
  • Wrocław, dolnośląskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

1.Charakter stanowiska pracy:

- duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych

- szkodliwe czynniki środowiska pracy przy archiwizowaniu dokumentacji (wirusy,batkerie,grzyby)

- częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym

- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji

2. Pomieszczenia archiwum zakładowego nie są przystosowane do poruszania się osób na wózkach.

  • przyjmuje akta wytworzone w urzędzie wg ustalonego harmonogramu w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowanie do przekazania do archiwum zakładowego, porządkuje akta, ewidencjonuje posiadane i przyjmowane akta oraz przechowuje w celu zabezpieczenia materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej
  • udostępnia i wypożycza akta zgromadzone w archiwum zakładowym do celów służbowych i innych, w celu uzyskania informacji znajdujących się w archiwum urzędu
  • przekazuje materiały archiwalne do Archiwum Państwowego, przeprowadza proces brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz utrzymuje stały kontakt z Archiwum Państwowym, w celu koordynowania i zapewniania prawidłowego wykonywania ustawowych obowiązków związanych z przekazywaniem akt do Archiwum Państwowego
  • sporządza sprawozdania ze stanu posiadanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej, w celu przekazania informacji dyrektorowi urzędu
  • prowadzi obsługę kancelaryjną urzędu, przyjmuje korespondencję wpływającą do urzędu za pośrednictwem: poczty elektronicznej, telefaksu i bezpośrednio do sekretariatu oraz kancelarii, rejestruje pisma i sprawy w komputerowym systemie obiegu dokumentów, przekazuje referentom spraw zadekretowane dokumenty, przyjmuje dokumentację od referentów spraw, kompletuje, przedkłada do podpisu, rejestruje i wysyła korespondencję wychodzącą, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe archiwalne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego pracy (powyżej) w administracji lub archiwach
  • Znajomość przepisów w niezbędnym zakresie dotyczącym zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym urzędów górniczych i ich zadań wynikających z obowiązujących przepisów
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego
  • Skuteczna komunikacja, asertywność, samodzielność i inicjatywa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Pożyczki mieszkaniowe
  • Zapomogi
  • Możliwość przystąpienia pracownika do grupowego ubezpieczenia na życie

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 05.05.2025

Polecani pracodawcy