Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025
Główny specjalista ds. organizacyjno-finansowych
Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
-
Katowice, śląskie
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
-
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego
-
duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych
-
praca przy komputerze w pozycji siedzącej
-
użytkowanie sprzętu biurowego
-
nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) związane np. z naprawą awarii kluczowych dla ministerstwa systemów/aplikacji
-
stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związaną z zapewnieniem bierzącego utrzymania i rozwoju systemów i infrastruktury informatycznej ministerstwa
-
możliwa praca przy kilku projektach równocześnie: przygotowanie dokumentacji analitycznej dla jednego projektu, dla innego prace implementacji, a kolejnego wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem
-
charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
-
praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim, w tym delegacje krajowe
-
Dokonuje realizacji dostaw i usług na potrzeby Ministerstwa Przemysłu celem optymalnego i zgodnego z przepisami wykorzystania posiadanych środków budżetowych oraz zapewnienia niezakłóconego funkcjonowania ministerstwa, w tym planowanie wydatków;
-
Koordynuje obieg korespondencji kierowanej do departamentu i organizuje dokumentację wewnętrzną departamentu w uzgodnieniu z kierownictwem;
-
Wykonuje czynności właściwe ze względu na rolę Departamentu Cyfryzacji i Bezpieczeństwa jako wnioskodawcy w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych, przygotowywanie m.in. opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie jego wartości oraz czuwanie nad realizacją zawartych umów/zatwierdzonych wniosków w celu zapewnienia właściwej realizacji wydatków publicznych;
-
Prowadzi rejestr środków trwałych departamentu;
-
Prowadzi rejestr i koordynuje prawidłowość zawartych w ramach funkcjonowania departamentu umów i związanej z nimi dokumentacji;
-
Koordynuje prawidłowe prowadzenie oraz archiwizację spraw w ramach działalności Departamentu;
-
Współpracuje z innymi departamentami w zakresie organizacji spotkań Departamentu,
-
Przygotowuje oraz koordynuje plan zamówień publicznych w zakresie zadań realizowanych przez Departament;
-
Przygotowuje zapotrzebowania na środki finansowe, dokonuje zmian w planie, przygotowuje wnioski budżetowe, a także koordynuje zaangażowanie środków w ramach budżetu Departamentu.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
-
Znajomość ustawy o Prawo Zamówień Publicznych
-
Znajomość ustawy o finansach publicznych
-
Znajomość ustawy o służbie cywilnej
-
Doświadczenie w zakresie realizacji zamówień poniżej 130 000,00 zł;
-
Doświadczenie w zakresie planowania budżetu oraz koordynowania wykorzystania środków budżetowych;
-
Rzetelność, terminowość, nastawienie na rozwój, zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne, inicjatywa, samodzielność, umiejętność przekazywania wiedzy
-
Umiejętność analitycznego i twórczego myślenia, podejmowania decyzji, umiejętność organizacji pracy, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się oraz jasnego formułowania wniosków i zaleceń, rzetelność, terminowość
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe bezpieczeństwo narodowe, międzynarodowe
-
doświadczenia zawodowego
-
Znajomość systemu Elektronicznego Zarządzenia Dokumentacją.
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach.
-
Pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej)
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Katowice
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Siemianowice Śląskie
-
Praca Chorzów
-
Praca Czeladź
-
Praca Świętochłowice
-
Praca Sosnowiec
-
Praca Mysłowice
-
Praca Ruda Śląska
-
Praca Będzin
-
Praca Wojkowice
-
Praca Bytom
-
Praca Mikołów
-
Praca Bobrowniki
-
Praca Dąbrowa Górnicza
-
Praca Rogoźnik
-
Praca Piekary Śląskie
-
Praca Tychy
-
Praca Strzyżowice
-
Praca Psary
-
Praca Dobieszowice
-
Praca Sarnów