Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025

Specjalista ds. prowadzenia kancelarii i archiwum zakładowego

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa w pomieszczeniach biurowych budynku komendy na I i III kondygnacji, z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie i urządzeń biurowych. Praca wymagajaca wysiłku umysłowego i fizycznego, samodzielna i wymagajaca koncentracji. Praca na wysokości. Na chwilę obecną brak wind oraz drzwi i toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

  • prowadzenie kancelarii komendy,
  • przyjmowanie petentów, wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych,
  • prowadzenie archiwum komendy wojewódzkiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów, brakowaniem dokumentacji, udostępnianiem dokumentacji oraz analizowanie potrzeb w tym zakresie,
  • nadzór nad działalnością archiwalną podległych komend powiatowych/miejskich woj. łódzkiego.
  • rozdzielanie korespondencji wpływającej, odbiór i ekspedycja korespondencji wychodzącej,
  • obsługiwanie platformy EZD, E-PUAP oraz poczty elektronicznej w komendzie,
  • prowadzenie terminarza spraw, narad, spotkań i wizyt komendanta i jego zastępców,
  • ewidencjonowaniem pieczęci i stempli będących na stanie komendy,

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego na stanowisku etatowym o podobnym zakresie zadań.
  • Umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego MS Office, internetu, ksera, skanera;
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa o Państwowej Straży Pożarnej, ustawa o ochronie przeciwpożarowej, Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Zdolności analityczno-syntetyzujące, kreatywność, asertywność, dobra organizacja pracy, samodzielność w wykonywaniu zadań;
  • Łatwość i zdolność komunikacji werbalnej i pisemnej;
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce, pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, pracy z klientem;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I-go stopnia;
  • Znajomość pragmatyki służb mundurowych;
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025

Polecani pracodawcy