Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.04.2025

Inspektor ds. obsługi sekretarsko-kancelaryjnej

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
  • Poznań, wielkopolskie

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Praca przed monitorem ekranowym, na pierwszwej kondygnacji budynku, brak udogodnień dla osób ze szczególnymi potrzebami, praca z klientem urzędu, związana ze stałym dopływem informacji i gotowością do odpowiedzi.

  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji przychodzącej do Urzędu
  • Przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków oraz zastępcy w celu zapewnienia obiegu dokumentów w urzędzie
  • Prowadzi elektroniczną ewidencję pism wpływających i wychodzących z urzędu w celu zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów
  • Prowadzi terminarz spotkań i narad Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • Udzielanie informacji telefonicznej i osobistej interesantom o trybie załatwiania ich spraw oraz prowadzi obsługę centrali telefonicznej i faksu.
  • Prowadzi ewidencję wyjazdów służbowych, rozlicza delegacje dla przejazdów samochodami służbowymi
  • Przygotowuje oraz prowadzi obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego obsługa sekretariatu
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • nieskazanie prawomocnymm wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu
  • niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa ani niebycie ich współpracownikiem w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r., w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Obsługa specjalistycznych programów komputerowych dot. prowadzenia kancelarii i korespondencji
  • obsługa programu kompuetowego do obsługi sekretariatu

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.04.2025

Polecani pracodawcy