Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.06.2025

Doradca Techniczo-Handlowo branża intralogistyki

PEOPLEHUB POLAND
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.

Dla naszego klienta, polskiego dostawcy regałów magazynowych i akcesoriów oraz wykonawcy montaży, przeglądów i serwisów regałowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Doradca Techniczno-Handlowy - branża intralogistyki

Jakie zadania na ciebie czekają?
-pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż regałów, akcesoriów magazynowych oraz usług montażu, przeglądów i serwisów regałowych,
-określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
-przygotowywanie prezentacji, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
-negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
-doradztwo techniczne i opracowywanie projektów magazynów,
-współpraca z dostawcami i kontrahentami,
-koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
-udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
-współpraca z pozostałymi działami w firmie;


Jakie kwalifikacje należy posiadać?
-minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B w branży technicznej, najchętniej intralogistyka, automatyka magazynowa lub pokrewna,
-umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
-umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
-wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
-umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
-umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
-samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i chęć podnoszenia kwalifikacji,
-wysoki poziom empatii, asertywności i kultury osobistej,
-czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do częstych podróży służbowych,
-praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook, MS Teams);


Mile widziane:
-wykształcenie wyższe techniczne,
-znajomość programu AutoCad/ZwCad,
-znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;


Dlaczego warto aplikować?
-samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,
-profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
-umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
-wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6500-8000 PLN brutto + premię w wysokości od 3000zł brutto/kwartalnie bez górnej granicy,
-świetna atmosfera i partnerskie relacje w niewielkiej firmie rodzinnej,
-szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;

Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja.
2. Rozmowa online z rekruterem.
3. Spotkanie online z przełożonym.
4. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.

Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało!

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.06.2025

Polecani pracodawcy