Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.06.2025
Doradca Techniczo-Handlowo branża intralogistyki
PEOPLEHUB POLAND
-
Łódź, łódzkie
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Przedstawiciel Handlowy – leki weterynaryjne i suplementy
ScanVet Poland Sp. z o.o.- Warszawa
- kontrakt b2b
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaWygasa -
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym ŁÓDŹ (WIDZEW)
Work&Profit sp. z o.o.- Łódź
- umowa zlecenie
Dodana -
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym ŁÓDŹ
Work&Profit sp. z o.o.- Łódź
- umowa zlecenie
Dodana
W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta, polskiego dostawcy regałów magazynowych i akcesoriów oraz wykonawcy montaży, przeglądów i serwisów regałowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Doradca Techniczno-Handlowy - branża intralogistyki
Jakie zadania na ciebie czekają?
-pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż regałów, akcesoriów magazynowych oraz usług montażu, przeglądów i serwisów regałowych,
-określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
-przygotowywanie prezentacji, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
-negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
-doradztwo techniczne i opracowywanie projektów magazynów,
-współpraca z dostawcami i kontrahentami,
-koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
-udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
-współpraca z pozostałymi działami w firmie;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
-minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B w branży technicznej, najchętniej intralogistyka, automatyka magazynowa lub pokrewna,
-umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
-umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
-wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
-umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
-umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
-samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i chęć podnoszenia kwalifikacji,
-wysoki poziom empatii, asertywności i kultury osobistej,
-czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do częstych podróży służbowych,
-praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook, MS Teams);
Mile widziane:
-wykształcenie wyższe techniczne,
-znajomość programu AutoCad/ZwCad,
-znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;
Dlaczego warto aplikować?
-samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,
-profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
-umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
-wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6500-8000 PLN brutto + premię w wysokości od 3000zł brutto/kwartalnie bez górnej granicy,
-świetna atmosfera i partnerskie relacje w niewielkiej firmie rodzinnej,
-szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja.
2. Rozmowa online z rekruterem.
3. Spotkanie online z przełożonym.
4. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało!
Dla naszego klienta, polskiego dostawcy regałów magazynowych i akcesoriów oraz wykonawcy montaży, przeglądów i serwisów regałowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Doradca Techniczno-Handlowy - branża intralogistyki
Jakie zadania na ciebie czekają?
-pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż regałów, akcesoriów magazynowych oraz usług montażu, przeglądów i serwisów regałowych,
-określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
-przygotowywanie prezentacji, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
-negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
-doradztwo techniczne i opracowywanie projektów magazynów,
-współpraca z dostawcami i kontrahentami,
-koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
-udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
-współpraca z pozostałymi działami w firmie;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
-minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B w branży technicznej, najchętniej intralogistyka, automatyka magazynowa lub pokrewna,
-umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
-umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
-wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
-umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
-umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
-samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i chęć podnoszenia kwalifikacji,
-wysoki poziom empatii, asertywności i kultury osobistej,
-czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do częstych podróży służbowych,
-praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook, MS Teams);
Mile widziane:
-wykształcenie wyższe techniczne,
-znajomość programu AutoCad/ZwCad,
-znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;
Dlaczego warto aplikować?
-samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,
-profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
-umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
-wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6500-8000 PLN brutto + premię w wysokości od 3000zł brutto/kwartalnie bez górnej granicy,
-świetna atmosfera i partnerskie relacje w niewielkiej firmie rodzinnej,
-szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja.
2. Rozmowa online z rekruterem.
3. Spotkanie online z przełożonym.
4. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało!
Podobne oferty pracy
-
Przedstawiciel Handlowy – leki weterynaryjne i suplementy
ScanVet Poland Sp. z o.o.- Warszawa
- kontrakt b2b
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaWygasa -
Obsługa kas/dokładanie towaru w sklepie kosmetycznym/drogerii Aleksandrów Łódzki
Work&Profit sp. z o.o.- Aleksandrów Łódzki
- umowa zlecenie
Dodana -
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.06.2025
Praca alert - powiadomienia
Przedstawiciel handlowy, Łódź
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Starowa Góra
-
Praca Stara Gadka
-
Praca Konstantynów Łódzki
-
Praca Nowa Gadka
-
Praca Ksawerów
-
Praca Bukowiec
-
Praca Rąbień
-
Praca Łagiewniki Nowe
-
Praca Huta Wiskicka
-
Praca Zgierz
-
Praca Dobra-Nowiny
-
Praca Rzgów
-
Praca Wola Zaradzyńska
-
Praca Natolin
-
Praca Szynkielew
-
Praca Bedoń Przykościelny
-
Praca Bedoń-Wieś
-
Praca Aleksandrów Łódzki
-
Praca Wiśniowa Góra
-
Praca Górka Pabianicka