Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 25.04.2025

Specjalista ds. kadrowych i działalności socjalnej

Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
  • Zielona Góra, lubuskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca w siedzibie Urzędu
  • Praca administracyjno-biurowa
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
  • Wymuszona pozycja ciała
  • Oświetlenie sztuczne i naturalne
  • Praca przy monitorze ekranowym
  • Brak windy
  • Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • Prowadzi dokumentację dotyczącą spraw ZFŚS, przyjmuje i weryfikuje składane dokumenty oraz prowadzi sprawy związane z opodatkowaniem podatkiem dochodowym wypłat z ZFŚS. Bierze udział w organizacji wydarzeń w ramach ZFŚS.
  • Prowadzi sprawy z zakresu dyscypliny pracy pracowników urzędu, rozlicza czas pracy.
  • Prowadzi sprawy związane z dokumentacją pracowniczą (akta osobowe).
  • Prowadzi dokumentację związaną z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi pracowników i ich rodzin.
  • Przygotowuje dokumenty związane z przeprowadzeniem wstępnych, okresowych oraz kontrolnych badań lekarskich w celu kierowania pracowników do ich wykonania.
  • Prowadzi dokumentację pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych. Zgłasza, ewidencjonuje zmiany oraz wyrejestrowuje pracowników.
  • Współpracuje przy organizacji naborów na wolne stanowisko pracy w Urzędzie. Udziela informację o procedurze rekrutacji i selekcji oraz wolnych stanowiskach.
  • Współpracuje przy ustaleniu uprawnień wynikających z trwania stosunku pracy oraz przygotowuje niezbędną dokumentację.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość narzędzi biurowych i informatycznych (pakiet Office)
  • Znajomość programu Płatnik
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
  • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych i ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja interpersonalna i pisemna
  • Rzetelność
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Poszukiwanie informacji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, prawnicze lub pokrewne.
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość programu kadrowo-płacowego
  • Myślenie analityczne
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Negocjowanie

Oferujemy

  • Stabilną pracę na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 25.04.2025