Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.04.2025

Specjalista ds. organizacyjno - kadrowych

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca samodzielna biurowo-administracyjna
  • praca w siedzibie urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniu biurowym
  • praca w godzinach: 8:15 – 16:15
  • stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku
  • dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone
  • budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – wyposażony jest w windę, sanitariaty na parterze i poddaszu budynku dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, jednak występują ograniczenia związane ze swobodnym przemieszczaniem się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami)
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
  • obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).
  • koordynuje działania w zakresie wypełniania zapisów związanych ze zgłaszaniem funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniu lekarskim co stanowi podstawę do obsługi zwolnień lekarskich funkcjonariuszy w Biurze Finansów KGSG, tj. przyjmowania, sprawdzania poprawności formalnej zwolnień oraz przekazywania ich do BKiSz KGSG, prowadzenia rejestru zwolnień lekarskich, przygotowywanie projektów decyzji Dyrektora Biura Finansów KGSG o udzieleniu nagród funkcjonariuszom zastępującym innych funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniach lekarskich itd., w celu wypełnienia zapisów decyzji Komendanta Głównego SG dotyczącej przedmiotowej problematyki,
  • sporządza projekty wniosków kadrowych (m.in. o zatrudnienie, awanse, odznaczenia, wyróżnianie, oddelegowanie do pełnienia służby itp.) funkcjonariuszy i pracowników Biura Finansów KGSG, w celu realizacji spraw leżących we właściwości Biura Finansów KGSG,
  • obsługuje terminowo i systematycznie punkt odbioru i wysyłania korespondencji przesyłanej systemem EZD oraz ePUAP do kierownictwa Biura oraz poszczególnych merytorystów, celem sprawnego rozdysponowania dokumentów,
  • sporządza projekty planów urlopowych funkcjonariuszy i pracowników Biura Finansów KGSG oraz prowadzi dokumentację dotyczącą wykorzystania urlopów i rozliczania godzin pracy/służby, w celu monitorowania procesu dla potrzeb wypełnienia wymogów wynikających z uregulowań prawnych,
  • bieżąco aktualizuje wykazy: terminów sporządzania opinii służbowych, terminów mianowania na kolejny stopień, odznaczonych orderami, medalami i odznakami funkcjonariuszy i pracowników BF KGSG, upoważnionych do pobierania kluczy do pomieszczeń służbowych i przebywania w nich funkcjonariuszy i pracowników, osób posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, osób posiadających zaświadczenie o szkoleniu w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w celu wykorzystania danych w czynnościach planistycznych, sprawozdawczych i bieżącej realizacji zadań Biura Finansów KGSG.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o Straży Granicznej, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych (MS Office) i urządzeń peryferyjnych
  • Komunikatywność, asertywność
  • Działanie w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinanownie do okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej 4 godzin)
  • Korzystanie z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość otrzymania dodatku stażowego
  • Możliwość otrzymania dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  • Możliwość otrzymania nagrody - w zależności od wyników pracy
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Możliwość korzystania z oferty dodatkowej opieki medycznej dla pracowników i członków rodziny oraz ubezpieczenia na życie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilną i ciekawą pracę.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.04.2025

Polecani pracodawcy