Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.04.2025

Inspektor ds. koordynacji pracą pracowników Zespołu Prezydialnego oraz nadzoru nad pracą kancelaryjn

Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
  • Zawiercie, śląskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym od poniedziałku do piątku,
  • Praca z komputerem w środowisku biurowym z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
  • Stanowisko pracy inspektora Zespołu Prezydialnego usytuowane jest na I piętrze w kompleksie budynku Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu ul. Kasprowicza 9, 42-400 Zawiercie,
  • Budynek jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych do parteru,
  • Na I piętrze gdzie usytuowane jest miejsce pracy znajdują się pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy,
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  • Koordynowanie pracą pracowników Zespołu Prezydialnego w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań przedmiotowej komórki.
  • Sprawowanie nadzoru nad zagadnieniami dotyczącymi pracy kancelaryjnej i obiegu korespondencji jawnej w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu poprzez prowadzenie wizytacji, udzielanie instruktaży w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Opracowywanie projektów aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji oraz rejestrowanie, aktualizowanie i dystrybuowanie przepisów prawnych w celu prawidłowej realizacji zadań.
  • Uczestniczenie w procedurach przekazania komórek i jednostek organizacyjnych w celu sprawdzenia stanu ewidencyjnego i faktycznego dokumentów jawnych.
  • Sporządzanie protokołów z narad i odpraw z udziałem kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu w celu udokumentowania ich przebiegu.
  • Obsługiwanie programów komputerowych, poczty elektronicznej, sytemu faksowo – mailowego oraz centrali telefonicznej celem prawidłowego przekazu informacyjnego.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego administracja publiczna
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa złożenie oświadczenia potwierdzonego czytelnym podpisem o treści „wyrażam zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz 632 ze zmianami)”;
  • Asertywność oraz umiejętność przekonywania,
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Umiejętność motywowania pracowników,
  • Rzetelność,
  • Terminowość,
  • Umiejętność komunikowania się,
  • Umiejętność współpracy,
  • Samodzielność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie administracja
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego kierowanie zespołem
  • Obsługa komputera,
  • Znajomość pakietów biurowych.

Oferujemy

  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.04.2025

Polecani pracodawcy