Visa
Starszy inspektor ds. prowadzenia postępowań dotyczących cudzoziemców
-
Wrocław, dolnośląskie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks)
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
-
prowadzi postępowania administracyjne na wniosek Wojewody Dolnośląskiego lub Szefa Urzędu do spraw Cudzoziemców, mające na celu stwierdzenie czy pobyt cudzoziemca ubiegającego się o legalizację pobytu może stanowić zagrożenie dla ochrony ładu i porządku publicznego RP w celu ustawowej realizacji uprawnień organu
-
przygotowuje i przedkłada projekt decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do opuszczenia terytorium RP w terminie 7 dni, do akceptacji przełożonemu
-
sporządza projekty wniosków do Wojewody Dolnośląskiego o wydanie decyzji o wydaleniu cudzoziemca z terytorium RP
-
rejestruje decyzje i odwołania o zobowiązaniu cudzoziemca do opuszczenia terytorium RP w terminie 7 dni, w systemie informatycznym „Pobyt” – dotyczy całego obszaru województwa dolnośląskiego
-
nadaje numer EURODAC wobec cudzoziemców w odniesieniu do których wszczęto czynności związane z wydaleniem z terytorium, RP w celu realizacji ustawowych zadań organu dotyczy całego obszaru województwa dolnośląskiego
-
dokonuje sprawdzeń cudzoziemców w Systemie Informacyjnym Schengen (SIS) oraz w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji (KSIP) w celu ustalenia prawa do pobytu cudzoziemców na terytorium RP
-
prawidłowo i czytelnie prowadzi zapisy, archiwizuje akta i dokumenty zgromadzone w Sekcji Pozwoleń na broń. Prowadzi i sporządza statystykę zgodną z wytycznymi w celu właściwego obiegu dokumentów
-
przygotowuje projekty oraz rejestruje decyzje w sprawie nałożenia sankcji będącej skutkiem wyniku kontroli cudzoziemca naruszającego zasady Małego Ruchu Granicznego
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy administracyjnej
-
przeszkolenie: obsługa komputera, znajomość przepisów dotyczących cudzoziemców
-
umiejętność planowania i organizowania pracy
-
komunikatywność
-
umiejętność pracy w zespole, obsługi komputera
-
znajomość przepisów i procedur administracyjnych
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
wykształcenie wyższe administracyjne
-
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Wrocław
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzyżanowice
-
Praca Wysoka
-
Praca Psary
-
Praca Biestrzyków
-
Praca Żerniki Wrocławskie
-
Praca Ślęza
-
Praca Zabrodzie
-
Praca Bielany Wrocławskie
-
Praca Łany
-
Praca Suchy Dwór
-
Praca Ramiszów
-
Praca Krzeptów
-
Praca Kiełczów
-
Praca Nowa Wieś Wrocławska
-
Praca Mirków
-
Praca Święta Katarzyna
-
Praca Kamieniec Wrocławski
-
Praca Dobrzykowice
-
Praca Smolec
-
Praca Siechnice