Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.04.2025

Starszy specjalista ds. regulacji działalności przedsiębiorstw energetycznych

Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt przy ul. Towarowej 25a jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego.

  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie udzielenia, zmiany, cofnięcia lub stwierdzenia wygaśnięcia koncesji (promesy koncesji) na wytwarzanie, przesyłanie, dystrybucję i obrót energią elektryczną oraz sprawuje kontrolę nad przestrzeganiem warunków koncesji
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie wyznaczenia operatorów systemów elektroenergetycznych oraz sprawuje kontrolę nad przestrzeganiem warunków określonych w decyzji operatorskiej
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie wymierzania kar pieniężnych w zakresie właściwości Wydziału
  • prowadzi wykaz agregatorów
  • prowadzi wykaz linii bezpośrednich i wydaje zaświadczenia o wpisaniu linii bezpośredniej do tego wykazu
  • monitoruje przedsiębiorców, którym udzielono koncesji w obszarze przestrzegania warunków prowadzenia działalności
  • udziela odpowiedzi na pytania odbiorców, przedsiębiorstw energetycznych oraz innych organów administracji dotyczące obszaru koncesji i operatorów systemów elektroenergetycznych, w zakresie naruszenia warunków koncesji oraz warunków określonych w decyzji operatorskiej,
  • gromadzi i analizuje informacje dotyczące zmiany zakresu wykonywanej działalności oraz powiązań kapitałowych przez operatorów systemów elektroenergetycznych

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość prawa energetycznego w zakresie energii elektrycznej
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość specyfiki rynku energii elektrycznej, w szczególności w zakresie rodzaju przedsiębiorstw energetycznych podlegających regulacji i ich zadań
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy z trudnym klientem
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe techniczne lub ekonomiczne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze energetycznym lub jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze analiz ekonomicznych
  • Znajomość zagadnień technicznych i ekonomicznych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw energetycznych

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dogodną lokalizację (przy stacji metra "Rondo Daszyńskiego")

Naszym pracownikom oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego pracodawcy, dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego, możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.04.2025

Polecani pracodawcy