Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.04.2025

Podreferendarz w Wydziale Ogólnym CLKP

Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca pod presją czasu,
  • stały kontakt z urzędami i instytucjami zewnętrznymi oraz komórkami organizacyjnymi CLKP,
  • zagrożenie korupcją,
  • zagrożenia związane z przemieszczaniem się ludzi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • budynek, w którym znajduje się Wydział Ogólny CLKP jest dwupiętrowy, chroniony przez pracowników ochrony Komendy Głównej Policji, nie jest wyposażony w windę oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wejście do budynku z Al. Ujazdowskich,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze, do obowiązków należy też przemieszczanie się schodami do pomieszczeń na pozostałych kondygnacjach,
  • węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, mogą pojawić się trudności dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu,
  • przy wejściu do budynku oraz w budynku brak windy, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku,
  • praca w pomieszczeniu zamkniętym przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • wymuszona pozycja ciała,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
  • obsługuje sekretariat Wydziału Ogólnego CLKP oraz realizuje zadania sekretarko-biurowe zlecane bezpośrednio przez Naczelnika Wydziału,
  • obsługuje skrzynkę mailową sekretariatu, dokonuje wstępnej analizy dokumentacji przekazanej do sekretariatu Wydziału, rejestruje dokumenty oraz przygotowuje dla Naczelnika Wydziału zwięzłe informacje w tym zakresie w celu wsparcia bieżącej pracy Wydziału oraz zapewnia właściwy nadzor nad dokumentami,
  • sporządza projekty dokumentów na potrzeby Naczelnika Wydziału, opracowuje pisma, prowadzi teczki tematyczne w celu wsparcia bieżącej pracy Wydziału oraz zapewnia właściwy nadzór nad dokumentami,
  • przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom i funkcjonariuszom komórek organizacyjnych CLKP oraz udziela informacji klientom zewnętrznym (spoza administracji, np. obywatele, kancelarie, przedsiębiorstwa) kierując ich do osoby zgodnie z właściwością w celu wsparcia bieżącej pracy jednostki i zapewnienia właściwej komunikacji,
  • realizuje czynności związane z obiegiem dokumentów poprzez skanowanie dokumentów wpływających oraz przesyłanie ich w formie elektronicznej do odpowiednich adresatów zgodnie z dekretacją Naczelnika Wydziału w celu umożliwienia właściwej i terminowej realizacji zadań,
  • sporządza listy obecności oraz dokonuje adnotacji w przypadku nieobecności w pracy/służbie, prowadzi ewidencję urlopów oraz zwolnień lekarskich pracowników/funkcjonariuszy Wydziału, przygotowuje zestawienia dotyczące ewidencji czasu pracy w celu zapewnienia dokumentacji i informacji w tym zakresie,
  • sporządza zapotrzebowanie na materiały biurowe i informatyczne w celu wsparcia bieżącej realizacji zadań Wydziału,
  • rozlicza policjantów i pracowników Wydziału z posiadanych przez nich dokumentów służbowych, pieczęci w przypadku: ustania stosunku pracy/służby, przeniesienia lub delegowania, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • przygotowuje dokumentację Wydziału do przekazania do archiwum, sporządza rejestr w celu zapewnienia właściwego i zgodnego z przepisami przechowywania dokumentacji do spraw ostatecznie załatwionych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej, struktury organizacyjnej KGP, CLKP i zakresu zadań CLKP, przepisów o ochronie danych osobowych.
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej; komunikatywność; umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność pracy zespołowej, zdolności organizacyjne, biegła obsługa komputera pakietu Office, urządzeń biurowych (np. faks, skaner itp.).
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treść tych dokumentów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Dobra lokalizacja
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.04.2025

Polecani pracodawcy