Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.04.2025
Główny specjalista w Wydziale Administratorów w Departamencie Informatyzacji i Cyberbezpieczeństwa
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca przy komputerze,
-
nietypowe godziny pracy, w tym dyżury (wykonywanie prac wdrożeniowych lub naprawczych poza standardowymi godzinami pracy, również w godzinach nocnych i dniach wolnych od pracy),
-
praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
-
miejsce pracy: parter
-
budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
-
Administruje, koordynuje i zarządza rozwiązaniami poczty elektronicznej Ministerstwa (serwery produkcyjne Microsoft Exchange oraz Lotus Notes, serwery Blade i pozostałe elementy IT). Obsługuje informatyczne elementy IT poprzez utrzymanie i konfigurację.
-
Realizuje wdrożenia elementów i usług IT, analizuje konfiguracje i dostosowuje rozwiązania do istniejącej infrastruktury IT Ministerstwa. Sprawuje nadzór, kontrolę merytoryczną i koordynuje działania nad wdrożeniami wykonywanymi zasobami własnymi oraz firm zewnętrznych.
-
Archiwizuje i prowadzi nadzór nad polityką archiwizacji zasobów danych poczty elektronicznej, konfiguracji oraz logów systemowych na wydzielonych systemach bądź nośnikach. Prowadzi wykaz użytkowników identyfikowanych na serwerach oraz rejestruje uprawnienia.
-
Projektuje i analizuje rozwiązania globalnej infrastruktury IT.
-
Opracowuje i analizuje dokumentację techniczną, raporty, procedury systemowe i instrukcje działania dla pracowników, w tym obsługi IT.
-
Współpracuje z pozostałymi administratorami w zakresie utrzymania i eksploatacji funkcjonujących w Ministerstwie systemów informatycznych.
-
Bierze udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych z zakresu działalności Wydziału, w tym przygotowuje wkład do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektów umów. Bierze udział w pracach zespołów negocjacyjnych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe w obszarze informatyki lub pokrewnych dziedzin technicznych lub ekonomicznych zespecjalizacją informatyczną.
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania zasobami IT lub administrowania systemami teleinformatycznymi.
-
Znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych.
-
Znajomość ustawy o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
-
Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
-
Biegła znajomość systemów operacyjnych.
-
Znajomość budowy, konfiguracji i zabezpieczeń sieci komputerowych.
-
Znajomość rozwiązań poczty elektronicznej opartych na Microsoft Exchange.
-
Znajomość rozwiązań technicznych typu Blade.
-
Znajomość różnych typów urządzeń mobilnych i umiejętność ich konfiguracji oraz obsługi.
-
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
-
Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
-
Umiejętności i kompetencje: pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, komunikatywność, rzetelność.
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: brak
-
doświadczenia zawodowego
-
Znajomość różnych typów baz danych i umiejętność ich obsługi.
-
Znajomość rozwiązań opartych na Open Source.
-
Znajomość zabezpieczeń antyspamowych i antywirusowych.
-
Podstawowa znajomość administracji aplikacjami Lotus Notes.
Oferujemy
Czas i organizacja pracy
-
Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.30 a 9.00).
-
Indywidualny rozkład czasu pracy.
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
-
Możliwość obniżenia wymiaru czasu pracy w trudnym okresie dla pracownika.
-
Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru.
Wypoczynek
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników, którzy są rodzicami/opiekunami dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
Sport, rekreacja i czas wolny
-
Karty sportowe – FitProfit lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
-
Miejsce do ćwiczeń.
-
Miejsce do odświeżenia się.
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.
Benefity finansowe
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
Nagroda jubileuszowa.
-
„Trzynaste” wynagrodzenie.
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
-
Możliwość przystąpienia do PPK.
-
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe.
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
Dojazd do pracy
-
Pomieszczenie na rowery na terenie urzędu.
-
Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
-
Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych.
Inne
-
Bufet.
-
Kiosk.
-
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka.
-
Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową.
-
Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
-
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
-
Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym.
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.04.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty