Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 23.04.2025

Starszy inspektor ds. logistyki

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
  • Opole, opolskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym – praca z dokumentami.
  • Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, elektryczne urządzenia biurowe, telefon oraz meble biurowe.
  • Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu.
  • Siedziba Komendy Wojewódzkiej PSP znajduje się w Opolu, przy ulicy płk. poż. Zdzisława Filingiera 1 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym. Praca wykonywana jest w pokoju biurowym znajdującym się na I piętrze budynku C. Budynki nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind i podjazdów).
  • Opracowuje zadania z zakresu planowania zadań inwestycji i remontów w KW PSP w Opolu.
  • Monitoruje zadania inwestycyjne i remontowe jednostek PSP woj. opolskiego.
  • Koordynuje i sprawdza realizację zleceń i umów na roboty budowlane i usługi w zakresie: zgodności zawieranych umów i sporządzanych kalkulacji kosztów z aktualnie obowiązującymi przepisami, zgodności wycen robót budowlanych i usług z obowiązującymi normami, zgodności obmiaru wykonanych robót ze stanem rzeczywistym oraz prawidłowości rozliczeń materiałowych oraz rzeczywistego zużycia materiałów zgodnie z obowiązującymi normami.
  • Prowadzi książki obiektów budowlanych dla obiektów KW PSP w Opolu.
  • Realizuje i koordynuje zadania dotyczące gospodarki nieruchomościami jednostek PSP woj. opolskiego zgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami.
  • Sprawuje nadzór budowlany i niezbędną kontrolę, a także wypełnia dokumentację.
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowych na roboty budowlane oraz w komisyjnych odbiorach robót budowlanych i usług realizowanych w jednostkach PSP woj. opolskiego.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie o kierunku technicznym – technik budownictwa w zakresie zarządzania, nadzorowania oraz realizacji inwestycji i remontów budowlanych.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość obowiązujących przepisów niezbędnych do wypełniania obowiązków na stanowisku, w szczególności ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w zakresie podstawowych definicji, trybów zamówień, szacowania wartości zamówienia oraz wyboru wykonawcy, ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. w zakresie przedmiotu i terminów udostępniania danych, prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. w zakresie kierowania pracami na bazie kontraktu lub zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego w zakresie prowadzenia książek obiektu budowlanego, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym w zakresie organizacji i kontroli robót budowlanych oraz sporządzania kosztorysów.
  • Znajomość przepisów prawnych, dotyczących procesu inwestycyjnego, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystanie do wykonywania zadań.
  • Ogólna znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych w zakresie dopuszczalności przetwarzania danych, zasad powierzania innemu podmiotowi oraz obowiązkach zabezpieczania danych.
  • Znajomość obsługi komputera i oprogramowania MS Office.
  • Inne umiejętności: sumienność, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, a także planowania i organizowania pracy, postawa etyczna, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania informacją.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13-tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe.
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Możliwość zgłoszeń wewnętrznych – procedura zgłoszeń wewnętrznych obowiązuje od 25 września 2024 r. i jest do wglądu w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu.
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 23.04.2025

Polecani pracodawcy