Visa
Starszy inspektor ds. administracyjno-gospodarczych
-
Poznań, wielkopolskie
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym Poznań Komorniki
Work&Profit sp. z o.o.- Poznań
- umowa zlecenie
Dodana
Zakres obowiązków
Praca na tym stanowisku wykonywana jest od maja do października na terenie nadmorskiego ośrodka socjalnego GDDKiA w Sianożętach (województwo zachodniopomorskie). Przez pozostałą część roku praca na tym stanowisku wykonywana jest w Poznaniu (województwo wielkopolskie).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy w Poznaniu:
-
praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
-
większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej (praca z dokumentami, obsługa komputera, obsługa standardowych urządzeń biurowych),
-
obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie),
-
stanowisko pracy znajduje się na 4 pietrze,
-
praca wymaga przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach, w których zlokalizowany jest urząd oraz poza nim,
-
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
-
praca wymaga prowadzenia auta służbowego, które nie jest przystosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy w Sianożętach:
-
praca administracyjno-biurowa w recepcji na wysokim parterze (brak wind, podjazdów i pomieszczeń sanitarnych dla osób niepełnosprawnych ruchowo) z wykorzstaniem komputera i urządzeń biurowych,
-
obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie),
-
praca wymaga przemieszczania się po terenie ośrodka socjalnego GDDKiA (teren o zróżnicowanej nawierzchni: chodniki, trawniki, schody),
-
na terenie obiektu brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
-
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
-
praca wymaga prowadzenia auta służbowego, które nie jest przystosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo,
-
obsługa osób wypoczywających w ośrodku socjalnym związana jest z intensywnym całodziennym kontaktem z ludźmi (praca w recepcji, wydawanie kluczy, wypożyczanie sprzętu sportowego oraz wyposażenia plażowego, reagowanie na awarie, problemy, prośby itp).
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca biurowa,
-
praca w terenie
-
krajowe wyjazdy służbowe
-
kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu z różnymi firmami usługowymi i serwisowymi w celu wykonywania różnego rodzaju usług oraz z hurtowniami i sklepami w celu zaopatrzenia Ośrodka.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie
-
Prowadzi zadania związane z działalnością Obiektu Socjalnego, m.in. rejestracja i rozpatrywanie wniosków, wystawianie skierowań, przyjmowanie do ośrodka wczasowiczów, pobieranie opłat klimatycznych, opracowywanie i aktualizacja instrukcji i regulaminów. Dokonuje zakupów, w celu prawidłowego funkcjonowania Ośrodka.
-
Nadzoruje firmy świadczące usługi remontowe, sprzątania, konserwatorskie i firmę obsługującą kawiarenkę, w celu spełnienia wymogów koniecznych do funkcjonowania Ośrodka.
-
Współpracuje przy prowadzeniu ewidencji środków trwałych będących na wyposażeniu Ośrodka, zgłasza zmiany pomieszczeń i składników przeznaczonych do likwidacji, w celu racjonalnego gospodarowania majątkiem Oddziału.
-
Przygotowuje wnioski oraz dokumenty dla zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie spraw Ośrodka, w celu zapewnienia właściwego poziomu funkcjonowania Wydziału.
-
Współpracuje z obsługą administracyjną Oddziału w celu prawidłowego funkcjonowania, należytego i terminowego wykonywania zadań.
-
Rozlicza dokument finansowe dot. zakupów dla Ośrodka w celu zapewnienia przestrzegania przepisów.
-
Bierze udział w planowaniu i koordynowaniu prac remontowych oraz przeglądów w Ośrodku, w celu zapewnienia działania zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami w tym zakresie.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Prawo jazdy kat. B
-
Umiejętność obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i Word, umiejętność obsługi urządzeń biurowych
-
Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe administracyjne
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w planowaniu i realizacji zadań administracyjno-gospodarczych lub w administracji publicznej
-
Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
-
Język obcy: angielski, poziom podstawowy ( A2)
Oferujemy
Pracownikom oferujemy:
-
Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
Trzynaste wynagrodzenie
-
Nagrody jubileuszowe
-
Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
-
Dofinansowanie kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych
-
Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
-
Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy w przedziale czasowym 7:00-9:00 od wtorku do piątku oraz od 7:00 do 10:00 w poniedziałki)
-
Indywidualny rozkład czasu pracy (praca np od godz. 6:30 do godz. 14:30)
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu
-
Możliwość wyjścia z pracy (w celu załatwienia ważnej sprawy) połączona z późniejszym odpracowaniem
-
Możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych GDDKiA w całym kraju
-
Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
-
Możliwość zakupu abonamentów sportowych (Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
-
Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym
-
Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
-
Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych
Podobne oferty pracy
-
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym Poznań Komorniki
Work&Profit sp. z o.o.- Poznań
- umowa zlecenie
Dodana
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Poznań