Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.04.2025

Starszy inspektor ds. administracyjno-gospodarczych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Poznań, wielkopolskie

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Praca na tym stanowisku wykonywana jest od maja do października na terenie nadmorskiego ośrodka socjalnego GDDKiA w Sianożętach (województwo zachodniopomorskie). Przez pozostałą część roku praca na tym stanowisku wykonywana jest w Poznaniu (województwo wielkopolskie).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy w Poznaniu:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej (praca z dokumentami, obsługa komputera, obsługa standardowych urządzeń biurowych),
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie),
  • stanowisko pracy znajduje się na 4 pietrze,
  • praca wymaga przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach, w których zlokalizowany jest urząd oraz poza nim,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • praca wymaga prowadzenia auta służbowego, które nie jest przystosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy w Sianożętach:

  • praca administracyjno-biurowa w recepcji na wysokim parterze (brak wind, podjazdów i pomieszczeń sanitarnych dla osób niepełnosprawnych ruchowo) z wykorzstaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie),
  • praca wymaga przemieszczania się po terenie ośrodka socjalnego GDDKiA (teren o zróżnicowanej nawierzchni: chodniki, trawniki, schody),
  • na terenie obiektu brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • praca wymaga prowadzenia auta służbowego, które nie jest przystosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo,
  • obsługa osób wypoczywających w ośrodku socjalnym związana jest z intensywnym całodziennym kontaktem z ludźmi (praca w recepcji, wydawanie kluczy, wypożyczanie sprzętu sportowego oraz wyposażenia plażowego, reagowanie na awarie, problemy, prośby itp).

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa,
  • praca w terenie
  • krajowe wyjazdy służbowe
  • kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu z różnymi firmami usługowymi i serwisowymi w celu wykonywania różnego rodzaju usług oraz z hurtowniami i sklepami w celu zaopatrzenia Ośrodka.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie

  • Prowadzi zadania związane z działalnością Obiektu Socjalnego, m.in. rejestracja i rozpatrywanie wniosków, wystawianie skierowań, przyjmowanie do ośrodka wczasowiczów, pobieranie opłat klimatycznych, opracowywanie i aktualizacja instrukcji i regulaminów. Dokonuje zakupów, w celu prawidłowego funkcjonowania Ośrodka.
  • Nadzoruje firmy świadczące usługi remontowe, sprzątania, konserwatorskie i firmę obsługującą kawiarenkę, w celu spełnienia wymogów koniecznych do funkcjonowania Ośrodka.
  • Współpracuje przy prowadzeniu ewidencji środków trwałych będących na wyposażeniu Ośrodka, zgłasza zmiany pomieszczeń i składników przeznaczonych do likwidacji, w celu racjonalnego gospodarowania majątkiem Oddziału.
  • Przygotowuje wnioski oraz dokumenty dla zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie spraw Ośrodka, w celu zapewnienia właściwego poziomu funkcjonowania Wydziału.
  • Współpracuje z obsługą administracyjną Oddziału w celu prawidłowego funkcjonowania, należytego i terminowego wykonywania zadań.
  • Rozlicza dokument finansowe dot. zakupów dla Ośrodka w celu zapewnienia przestrzegania przepisów.
  • Bierze udział w planowaniu i koordynowaniu prac remontowych oraz przeglądów w Ośrodku, w celu zapewnienia działania zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami w tym zakresie.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i Word, umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w planowaniu i realizacji zadań administracyjno-gospodarczych lub w administracji publicznej
  • Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
  • Język obcy: angielski, poziom podstawowy ( A2)

Oferujemy

Pracownikom oferujemy:

  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
  • Dofinansowanie kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy w przedziale czasowym 7:00-9:00 od wtorku do piątku oraz od 7:00 do 10:00 w poniedziałki)
  • Indywidualny rozkład czasu pracy (praca np od godz. 6:30 do godz. 14:30)
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu
  • Możliwość wyjścia z pracy (w celu załatwienia ważnej sprawy) połączona z późniejszym odpracowaniem
  • Możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych GDDKiA w całym kraju
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
  • Możliwość zakupu abonamentów sportowych (Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.04.2025

Polecani pracodawcy