Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.04.2025
Inspektor wojewódzki ds. wspierania rodziny
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
-
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
Praca w terenie
-
Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
-
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
-
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
-
Permanentna obsługa klienta zewnętrznego (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
-
Zagrożenie korupcją
-
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
-
Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na XIV piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
-
Zainstalowana winda
-
Ocenia efektywność systemu opieki nad dzieckiem poprzez: gromadzenie i sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, zasięganie informacji o sposobie realizacji przez samorządy zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, sporządzanie raportów dot. sposobu realizacji zadań, wyniku postępowań kontrolnych itp., przygotowywanie innych informacji, wystąpień i prezentacji.
-
Prowadzi postępowania administracyjne w sprawie wydawania i cofania w drodze decyzji administracyjnych zezwoleń na prowadzenie: placówki opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówki opiekuńczo-terapeutycznej, interwencyjnego ośrodka preadopcyjnego.
-
Prowadzi postępowania administracyjne w zakresie wydawania zezwoleń na przyjęcie do placówki opiekuńczo – wychowawczej dziecka ponad dopuszczalną liczbę miejsc.
-
Współdziała z Ministrem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy opracowywaniu, realizacji i finansowaniu programów z obszaru wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, w tym: rozpoznaje potrzeby (w tym finansowych) samorządów w zakresie realizowanych zadań z obszaru wspierania rodziny i pieczy zastępczej, przygotowuje umowy z samorządami, którym przyznano dofinansowanie na realizację zadań obszaru wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, rozlicza dotacje i analizuje sprawozdania z realizacji zadania, kontroluje realizację programu.
-
Przyjmuje klientów, rozpatruje skargi i wnioski w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
-
Wprowadza, aktualizuje i usuwa z rejestru dane dotyczące: liczby miejsc w placówkach opiekuńczo - wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo - terapeutycznych oraz interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych; oznaczeń wojewody, który wydał zezwolenie na prowadzenie placówki opiekuńczo - wychowawczej, regionalnej placówki opiekuńczo -terapeutycznej oraz interwencyjnego ośrodka preadopcyjnego; informacji o likwidacji lub cofnięciu zezwolenia na prowadzenie placówki opiekuńczo wychowawczej, regionalnej placówki opiekuńczo -terapeutycznej oraz interwencyjnego ośrodka preadopcyjnego.
-
Sporządza wytyczne do realizacji przez jednostki samorządu terytorialnego zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
-
Monitoruje realizację ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem” w obszarze wspierania rodziny.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Staż pracy/doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
-
Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
-
Znajomość przepisów prawa z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, KPA, ustawy o finansach publicznych
-
Łatwość nawiązywania kontaktu z dzieckiem
-
Umiejętność pracy w zespole, w stresie, empatia, asertywność, efektywna komunikacja
-
Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze wspierania rodziny i systemie pieczy zastępczej
-
Znajomość obsługi: sprawozdań w systemie CAS; programu Intracom
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dodatek za wieloletnia pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
Nagrody jubileuszowe
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.04.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Gorzów Wielkopolski