Visa
Główny specjalista w Wydziale Wsparcia Seniorów, Departament Polityki Senioralnej
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
-
Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami z zakresu osób starszych.
-
Koordynuje pod względem organizacyjno-logistycznym posiedzenia Międzyresortowego Zespołu do spraw systemowych rozwiązań związanych z opieką nad osobami starszym, odbywające się w siedzibie Kancelarii i poza nią.
-
Analizuje i gromadzi dane dotyczące oceny sytuacji społecznej i prawnych rozwiązań w zakresie polityki senioralnej, w tym przygotowuje zestawienia statystyczne.
-
Gromadzi materiały dotyczące rozwiązań z zakresu wspierania niesamodzielnych osób starszych i ich rodziny.
-
Uczestniczy w pracach związanych z przygotowywaniem założeń do projektów aktów prawnych oraz opiniowaniem projektów zewnętrznych dotyczących strategii w zakresie polityki społecznej, w szczególności w odniesieniu do osób starszych oraz opracowywaniem projektów aktów prawnych, w tym projektów aktów normatywnych, inicjowanych przez Ministra do spraw Polityki Senioralnej.
-
Uczestniczy w koordynacji prac związanych z opiniowaniem projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych oraz rozpatrywanych przez Stały Komitet Rady Ministrów i Radę Ministrów, w zakresie właściwości Ministra do spraw Polityki Senioralnej oraz uczestniczy w zespołach roboczych, konferencjach uzgodnieniowych i posiedzeniach komisji prawniczych oraz komisji sejmowych i senackich, w zakresie właściwości Ministra do spraw Polityki Senioralnej .
-
Współpracuje z resortami odpowiedzialnymi za realizacje zadań na rzecz wsparcia osób starszych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe prawnicze
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
-
Posiadanie wiedzy z zakresu: pomocy społecznej, osób starszych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; przepisów prawa z zakresu: finansów publicznych (w szczególności dyscyplina finansów publicznych), dostępu do informacji publicznej, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, techniki prawodawczej, procesu legislacyjnego
-
Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
-
Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi prawnej lub tworzenia/opiniowania aktów prawnych lub w zakresie obsługi procesu legislacyjnego
Oferujemy
-
Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
„Trzynaste” wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
-
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dofinansowanie do przedszkola
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
-
Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa aktywności
-
Pokój dla rodzica z dzieckiem
-
Dobra lokalizacja
-
Miła atmosfera pracy
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaWygasa
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty