Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 07.05.2025
TRAMWAJE ŚLĄSKIE S.A.

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - ARCHIWISTA

  • Chorzów, śląskie

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Spółka Tramwaje Śląskie S.A.

Tramwaje Śląskie S.A. to firma zapewniająca komunikację tramwajową w 13 miastach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Jej doświadczenie opiera się na ponad 125-letniej historii. Spółka jest cenionym i pewnym pracodawcą, zatrudniając ok. 1650 pracowników różnych zawodów w Będzinie, Bytomiu, Chorzowie, Katowicach i Gliwicach.Spółka Tramwaje Śląskie S.A. zatrudni pracownika na stanowisku: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - ARCHIWISTA

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - ARCHIWISTA


Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera wraz ze znajomością pakietu MS Office,
  • umiejętność pracy w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD,
  • komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie,
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-kancelaryjnej.

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat w firmie z ponad 125-letnią tradycją
  • nagrody: uznaniowe, okolicznościowe i jubileuszowe,
  • benefity: bezpłatne przejazdy komunikacją miejską organizowaną przez ZTM,
  • pakiet socjalny (,,wczasy pod gruszą”, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci i młodzieży, paczki dla dzieci),
  • dofinansowanie składki na grupowe ubezpieczenie zdrowotne Opieka Medyczna lub abonamentu sportowego.

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • Prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych wypełnionej ankiety. Informacje z niej uzyskane posłużą jedynie do celów statystycznych. Ankieta znajduje się pod adresem:
  • Dokumenty należy przesłać do dnia 24.04.2025 r.

  • obsługa Archiwum i Kancelarii zgodnie z obowiązującą w Spółce Instrukcją kancelaryjną (obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej),
  • wprowadzanie faktur do systemu komputerowego,
  • wprowadzanie danych do elektronicznego rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • przyjmowanie korespondencji, przesyłek pocztowych i kurierskich,
  • rozprowadzanie drogą elektroniczną wewnętrznych aktów normatywnych,
  • rejestrowanie przychodzącej i wychodzącej korespondencji Biura Spółki oraz jej rozdział,
  • sporządzanie zestawień oraz raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.

Aplikuj

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 07.05.2025

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy