Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.04.2025

Inspektor ds. sekretarsko-biurowych i obsługi kancelaryjnej

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Katowice, śląskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.

Do czynników występujących na stanowisku pracy należy obsługa klienta zewnętrznego (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorcy).

Stanowisko pracy w Wydziale Postępowań Administracyjnych usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku I, w kompleksie budynków KWP w Katowicach przy ulicy Lompy 19. Budynek I nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Więcej na temat dostępności:

  • Przyjmuje, ewidencjonuje, kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencję jawną naczelnikowi wydziału, a następnie zaewidencjonowaną i zadekretowaną korespondencję przekazuje właściwym referentom spraw celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Prowadzi dokumentację ewidencyjną związaną z obsługą kancelaryjną wydziału w postaci dzienników korespondencyjnych i rejestrów pomocniczych oraz monitoruje prawidłowość i terminowość rozliczania się referentów spraw z pobranych dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Obsługuje pocztę elektroniczną, centralę telefoniczną, system faksowo-mailowy, programy do wysyłania korespondencji jawnej za pośrednictwem Poczty Polskiej i elektroniczną platformę usług administracji publicznej (ePUAP) celem nadania właściwego biegu wpływającym i wysyłanym dokumentom jawnym.
  • Prowadzi rejestry oraz sporządza wykazy i zestawienia dotyczące spraw pracowniczych, organizacyjnych, logistycznych w celu umożliwienia prawidłowego funkcjonowania wydziału.
  • Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie naczelnika wydziału w celu wsparcia bieżącej pracy komórki.
  • Ewidencjonuje czas pracy, urlopy, absencje policjantów i pracowników oraz sporządza wykazy, w tym wykazy należności pieniężnych w celu dostarczenia aktualnych informacji kierownictwu wydziału i innym komórkom organizacyjnym.
  • Archiwizuje dokumenty jawne wytworzone przez pracowników sekretariatu, sporządza spisy oraz protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej BC i przekazuje je do archiwum w celu zapewnienia ich prawidłowego przechowywania.
  • Realizuje zadania wynikające z potrzeb doraźnych i poleceń kierownictwa wydziału.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • Samodzielność
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych i oprogramowania komputerowego
  • Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności „poufne” albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji rządowej lub samorządowej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Odpowiedzialność
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Oferujemy

  • Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Nagrody okresowe np. kwartalne.
  • Dodatkowe trzynaste wynagrodzenie tzw. ,,trzynastka”.
  • Pakiet socjalny, m.in.: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych.
  • Możliwość skorzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów.
  • Parking dla pracowników (poza terenem urzędu).
  • Stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Siedziba KWP w Katowicach mieści się w centralnym rejonie Katowic, w sąsiedztwie autostrady A-4, a także przystanków autobusowych.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.04.2025

Polecani pracodawcy