Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 30.04.2025

Starszy specjalista ds. planowania i wykonania budżetu

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:

Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.

Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Warunki dotyczące charakteru pracy:

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • praca w warunkach wzmożonego stresu,

  • praca pod presją czasu.

  • Sporządza projekt planu finansowego wydatków budżetowych, w tym w układzie zadaniowym, projekt planu wydatków budżetu środków europejskich, zmian w planie finansowym wydatków budżetowych i budżetu środków europejskich, a także wprowadza odpowiednie dane do informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR.
  • Weryfikuje złożone przez komórki organizacyjne Ministerstwa wnioski o wszczęcie procedury zamówień publicznych oraz pism pod kątem dostępności środków ujętych w projekcie/planie finansowym wydatków budżetowych i budżecie środków europejskich oraz prawidłowości zakwalifikowania wydatków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową w celu prawidłowego zabezpieczania środków finansowych niezbędnych do realizacji zadań.
  • Prowadzi ewidencję księgową zaangażowania wydatków budżetowych roku bieżącego i lat przyszłych na podstawie: wniosków o wszczęcie procedury zamówień publicznych, pism złożonych przez komórki organizacyjne Ministerstwa, faktur, not, rachunków, rozliczeń kosztów podróży służbowych oraz na podstawie zawartych umów.
  • Dokonuje analizy kont pozabilansowych w zakresie prowadzonej ewidencji księgowej zaangażowania oraz uzgadnianie wprowadzonego do systemu finansowo-księgowego zaangażowania wydatków na kontach pozabilansowych z danymi wprowadzonymi do systemu finansowo-księgowego na kontach bilansowych.
  • Dokonuje analizy i kontroli przebiegu wykonania budżetu dysponenta III stopnia w układzie tradycyjnym i zadaniowym, sporządza informacje opisowe z wykonania budżetu dysponenta III stopnia, a także współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie planowania i realizacji budżetu.
  • Sporządza miesięczne, kwartalne i roczne sprawozdania w zakresie planu finansowego wydatków, planu wydatków budżetu środków europejskich oraz zaangażowania wydatków budżetowych, a także sprawozdania z wykonania budżetu w układzie zadaniowym.
  • Prowadzi zestawienia zawartych w Ministerstwie umów i porozumień z kontrahentami.
  • Opracowuje projekty odpowiedzi i materiały na: interpelacje poselskie, zapytania senatorów i dziennikarzy, wnioski o dostęp do informacji publicznej, a także organów kontroli.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze planowania i wykonywania budżetu w administracji publicznej.
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze sprawozdawczości budżetowej.
  • Wiedza w zakresie procesu planowania i realizacji budżetu, obsługi finansowo-księgowej zaangażowania wydatków budżetowych, znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych z zakresu klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków, prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych.
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS EXCEL, obsługi programów finansowo-księgowych, informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego, orientacja na klienta.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie wyższe w zakresie: finansów lub rachunkowości lub ekonomii lub administracji.
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze ewidencji księgowej zaangażowania wydatków.
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze wprowadzania danych w zakresie planowania i zmian planu finansowego w systemie Trezor.

Oferujemy

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • "Ruchomy czas pracy” (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00-9.00).
  • Możliwość zakupu przez pracowników pakietu ubezpieczenia na życie dla nich i ich bliskich.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz częściowej refundacji kosztów nauki języka obcego, studiów podyplomowych.
  • Różnorodny pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do pobytu pracownika na leczeniu sanatoryjnym lub wczasach profilaktyczno-leczniczych, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej, uzyskania wsparcia finansowego z tytułu urodzenia lub przysposobienia dziecka, a także wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach).
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo Pożyczkowej.
  • Możliwość korzystania z pobytów leczniczych w wybranych Sanatoriach Uzdrowiskowych MSWiA w ramach dostępnych miejsc oraz możliwość korzystania z miejsc w ośrodkach wypoczynkowych współpracujących z pracodawcą.
  • Stojaki / miejsce na rowery w lokalizacji przy ul. Batorego 5.
  • Bufet w budynku MSWiA na ul. Batorego 5.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 30.04.2025

Polecani pracodawcy