Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.04.2025

Specjalista ds. zamówień publicznych

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Czynności szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań:

- zagrożenie korupcją

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie

- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:

  • Wykonuje czynności związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych (finansowanych zarówno z budżetu państwa jak i w ramach środków europejskich), uczestniczy w pracach komisji przetargowych (funkcja sekretarza komisji przetargowej), czuwa nad przestrzeganiem procedur oraz prawidłowością wykonywanych czynności.
  • Kompletuje, porządkuje i właściwie przechowuje dokumentację związaną z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego wypełniając przesłanki wynikające z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (postępowania o udzielenia zamówień publicznych finansowanych zarówno z budżetu państwa, jak i w ramach środków europejskich).
  • Sporządza stanowiska (opinie) dotyczące wniosków o udzielenie zamówienia publicznego (w tym wniosków finansowanych ze środków europejskich), pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz zarządzeń Dyrektora Generalnego Ministerstwa Edukacji Narodowej w sprawie udzielania zamówień publicznych.
  • Przygotowuje projekty opinii Ministra, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, w formie kart informacyjnych dokumentów rządowych związanych z prawem zamówień publicznych, w tym przygotowuje pisma zgłaszające uwagi do przesłanych dokumentów rządowych w celu właściwego opracowywania bądź właściwej zmiany aktów normatywnych przez członków Rady Ministrów oraz innych organów administracji rządowej.
  • Prowadzi rejestr zamówień publicznych oraz rejestr zakupów w celu wypełniania obowiązków wynikających z uregulowań wewnętrznych.
  • Przygotowuje dane w związku z wpływającymi do ministerstwa wnioskami o udostępnienie informacji publicznej z zakresu zamówień publicznych.
  • Przygotowuje dane niezbędne do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach celem przekazania Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych i dane niezbędne do przekazania do organów kontrolnych i audytu oraz odpowiedzi na interpelacje.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
  • Znajomość prawa europejskiego związanego z obszarem zamówień publicznych
  • Znajomość Kodeksu cywilnego (w zakresie umów)
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Rzetelność
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Samodzielność i inicjatywa
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych

Oferujemy

  • ruchomy czas pracy
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna) - w zależności od charakteru wykonywanych zadań
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego
    stażu pracy
  • „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku pracowników dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
    wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • pomoc psychologiczna w ramach programu EAP
  • stołówka pracownicza
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych lub dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • dobrą lokalizację
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • miłą atmosferę pracy

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.04.2025

Polecani pracodawcy