Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.05.2025

Główny specjalista ds. nadzoru i koordynacji spraw remontowo-inwestycyjnych

Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie

- wysiłek fizyczny,

- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).

- zagrożenie korupcją,

- praca na wysokości,

- kontakt z klientem zewnętrznym,

- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Prowadzi i nadzoruje sprawy związane z pracami remontowymi i inwestycyjnymi oraz bieżącą konserwację obiektów i lokali będących w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości w szczególności w branży elektrycznej w tym: zapewnia dokonywanie corocznych przeglądów stanu technicznego budynków i lokali oraz ich instalacji i otoczenia, wnioskuje o wykonanie remontów i modernizacji oraz prac z zakresu bieżącej konserwacji dotyczących w szczególności obiektów i lokali oraz powierzchni biurowej, garażowej i archiwalnej.
  • Szacuje wartości planowanych (wnioskowanych) do realizacji zadań, sporządza zlecenia na wykonywanie projektów i kosztorysów, nadzoruje realizowane roboty remontowe i bieżące konserwacje, w tym: dokonuje odbioru realizowanych prac, sprawdza obmiary i kosztorysy, na bieżąco kontroluje jakość wykonywanych robót.
  • Realizuje czynności dotyczące kontaktów z właściwymi urzędami w zakresie powierzonych zadań oraz dokumentacji projektowo – technicznej dotyczącej obiektów i lokali będących w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości w celu właściwej i zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa koordynacji zadań.
  • Prowadzi sprawy finansowe z zakresu wykonywanych zadań, a w szczególności: terminowego rozliczania finansowego, sporządza plan wydatków, sporządza kwartalne zestawienia kosztów zrealizowanych prac, bierze udział w sporządzaniu sprawozdań z zakresu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, sporządza plany zamówień publicznych w zakresie powierzonych obowiązków.
  • Przygotowuje, opiniuje i bierze udział w procedurach o udzielenie zamówień publicznych, przygotowuje opis przedmiotu zamówienia, bierze udział w komisjach przetargowych, rekomenduje warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria oceny ofert prowadzonych na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości, w ramach kompetencji wydziału.
  • Koordynuje zadania związane z obsługą systemu awarii.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi technicznej budynków na stanowisku związanym z nadzorem nad inwestycjami, remontami lub utrzymaniem obiektów, urządzeń i instalacji finansowanymi z budżetu państwa
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność negocjowania, planowanie i myślenie strategiczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe inżynierskie – budownictwo, elektromechanika, inżynieria elektryczna, elektroenergetyka
  • doświadczenia zawodowego
  • Uprawnienia budowlane w branży elektrycznej
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych

Oferujemy

Pracownikom oferujemy:

- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

- możliwość udziału w szkoleniach,

- maksymalna wysokość wpłaty pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych – 4%,

- możliwość częściowej refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,

- pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i refundacji wypoczynku jego dzieci, pożyczki mieszkaniowe, możliwość refundacji kosztów żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),

- możliwość zakupu karty sportowej,

- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,

- możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,

- pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,

- parking dla rowerów,

- elastyczny czas pracy.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.05.2025

Polecani pracodawcy