Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.04.2025
Starszy inspektor ds. sprawozdawczości, należności budżetowych oraz rozliczeń bankowych
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
-
Poznań, wielkopolskie
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym Poznań Komorniki
Work&Profit sp. z o.o.- Poznań
- umowa zlecenie
Dodana
Zakres obowiązków
-
praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
-
zadania wykonywane w siedzibie urzędu
-
zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
-
stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
-
stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
-
budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
-
klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
-
drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
-
w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
-
prowadzi ewidencję księgową należności zgodnie z klasyfikacją budżetową, szczególnymi przepisami dotyczącymi rachunkowości budżetowej, zakładowego planu kont; dokonuje komputerowej ewidencji poleceń księgowania w systemie finansowo-księgowym TBD-FK oraz uzgadnia i sprawdza konta księgowe w zakresie dochodów budżetowych
-
prowadzi w systemie TBD-FK konta analityczne należności budżetowych o charakterze cywilnoprawnym i publicznoprawnym; rozlicza dokonywane wpłaty, monitoruje terminowość wpłat, segreguje na wpłaty bieżące i zaległe; w przypadku wpłat po terminie zapłaty nalicza odsetki oraz wystawia noty odsetkowe i przekazuje dokumentrację do windykacji w trybie administracyjnym lub cywilnym; rozlicza płatności terminalowe, sprawdza, wyjaśnia przyczyny niezgodnosci i wprowadza płatności terminalowe do systemu finansowo-księgowego
-
sporządza okresowe i roczne sprawozdania budżetowe oraz statystyczne zgodnie z obowiązującymi przepisami i ewidencją prowadzoną w systemie finansowo-księgowym TBD-FK; obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, za pomocą którego otrzymuje oraz przekazuje dane sprawozdawcze dotyczące budżetu państwa
-
sprawdza wyciągi bankowe w zakresie prawidłowości zarachowania dochodów budżetowych; wyjaśnia, rozlicza i przekazuje na właściwe rachunki bankowe mylne lub nadpłacone kwoty
-
prowadzi systematyczną analizę należności budżetowych, na podstawie której dokonuje przeniesień na konta odzwierciedlające należności wymagalne, nalicza odsetki zgodnie z obowiązującymi przepisami właściwe dla danego rodzaju należności, dokonuje odpisów aktualizujących należności
-
prowadzi monitoring terminowości wpłat należności budżetowych, rozlicza należności rozłożone na raty, dokonuje stosownych przeksięgowań rat wymagalnych oraz naliczeń właściwych odsetek
-
przeprowadza inwentaryzację należności budżetowych, weryfikuje salda, wystawia potwierdzenia sald, przygotowuje zestawienia obrotów i sald kont rozrachunkowych i wynikowych
Wymagania
-
wykształcenie: średnie ekonomiczne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
-
znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
-
umiejętność analitycznego myślenia
-
rzetelność i terminowość
-
umiejętność pracy w zespole, współpracy z klientami zewnętrznymi
-
umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe na kierunku rachunkowość
-
doświadczenia zawodowego
-
znajomość obsługi komputerowych programów księgowych
-
wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej
-
umiejętność dzielenia się wiedzą i informacjami
-
radzenie sobie ze stresem
Oferujemy
-
Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
-
Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
-
Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
-
Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
-
Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
-
Stołówka pracownicza
-
Stojaki na rowery na terenie Urzędu
-
Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Podobne oferty pracy
-
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym Poznań Komorniki
Work&Profit sp. z o.o.- Poznań
- umowa zlecenie
Dodana
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.04.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Poznań