Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.04.2025

Główny specjalista w Zespole do Spraw Wsparcia Użytkowników w Departamencie Informatyzacji i Cyberbe

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca przy komputerze,
  • nietypowe godziny pracy, w tym dyżury (wykonywanie prac wdrożeniowych lub naprawczych poza standardowymi godzinami pracy, również w godzinach nocnych i dniach wolnych od pracy),
  • praca pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: parter
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Obsługuje System Zgłaszania, diagnozuje i rozwiązuje problemy związane ze sprzętem i oprogramowaniem oraz realizuje zadania w zakresie instalowania i konfigurowania oprogramowania, w tym finansowoksięgowego. Udziela porad technicznych i wsparcia informatycznego pracownikom Ministerstwa.
  • Bierze udział w odbiorach technicznych zakupionego sprzętu i usług informatycznych.
  • Zarządza merytorycznie systemem Wydruku Centralnego. Monitoruje i nadzoruje działanie systemu oraz stan urządzeń, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w funkcjonowaniu podejmuje stosowne działania.
  • Prowadzi instruktaże stanowiskowe w zakresie wykorzystywanych w Ministerstwie programów i aplikacji, w szczególności dla nowo zatrudnionych pracowników.
  • Utrzymuje odpowiedni poziom usług IT i wymagań technicznych dla sprzętu i oprogramowania komputerowego wykorzystywanego w Ministerstwie, w szczególności prowadzi naprawy, obsługuje i konfiguruje urządzenia modyfikuje i konserwuje urządzenia. W przypadku konieczności wykonania napraw wymagających odpowiednich narzędzi, umiejętności i części zamiennych, kontaktuje się z firmami zewnętrznymi i koordynuje ich działania.
  • Bierze udział w czynnościach związanych z likwidacją sprzętu komputerowego oraz nośników danych wycofywanych z bieżącej eksploatacji.
  • Współpracuje z administratorami systemów i aplikacji IT oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Ministerstwa.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wsparcia użytkowników w obszarze IT.
  • Znajomość zagadnień dotyczących sprzętu komputerowego i sieci.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Umiejętność instalacji i konfiguracji systemów Windows MS Office, programu Płatnik, Trezor oraz oprogramowania wykorzystywanego do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych.
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń peryferyjnych.
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym zgłaszanych przez pracowników.
  • Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek urządzeń drukujących lokalnych oraz sieciowych.
  • Umiejętności i kompetencje: pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność.
  • [Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe informatyczne.
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
  • Ukończone szkolenia lub kursy z zakresu sieci komputerowych, Windows oraz szkolenia specjalistyczne w dziedzinie IT, ITIL.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Umiejętność obsługi systemów i aplikacji do prowadzenia wideokonferencji (np.:MS Teams, Zoom, Skype, Webex, VMix).
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych (systemy Android i iOS oraz migracja danych pomiędzy tymi systemami).
  • Umiejętność obsługi systemów zgłoszeń serwisowych (systemy ticketowe).

Oferujemy

Czas i organizacja pracy

  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.30 a 9.00).
  • Indywidualny rozkład czasu pracy.
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Możliwość obniżenia wymiaru czasu pracy w trudnym okresie dla pracownika.
  • Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru.

Wypoczynek

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników, którzy są rodzicami/opiekunami dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.

Sport, rekreacja i czas wolny

  • Karty sportowe – FitProfit lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Miejsce do ćwiczeń.
  • Miejsce do odświeżenia się.
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.

Benefity finansowe

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Nagroda jubileuszowa.
  • „Trzynaste” wynagrodzenie.
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Możliwość przystąpienia do PPK.
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.

Dojazd do pracy

  • Pomieszczenie na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych.

Inne

  • Bufet.
  • Kiosk.
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka.
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową.
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.04.2025

Polecani pracodawcy