Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.04.2025
Główny specjalista w Zespole do Spraw Wsparcia Użytkowników w Departamencie Informatyzacji i Cyberbe
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca przy komputerze,
-
nietypowe godziny pracy, w tym dyżury (wykonywanie prac wdrożeniowych lub naprawczych poza standardowymi godzinami pracy, również w godzinach nocnych i dniach wolnych od pracy),
-
praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
-
miejsce pracy: parter
-
budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
-
Obsługuje System Zgłaszania, diagnozuje i rozwiązuje problemy związane ze sprzętem i oprogramowaniem oraz realizuje zadania w zakresie instalowania i konfigurowania oprogramowania, w tym finansowoksięgowego. Udziela porad technicznych i wsparcia informatycznego pracownikom Ministerstwa.
-
Bierze udział w odbiorach technicznych zakupionego sprzętu i usług informatycznych.
-
Zarządza merytorycznie systemem Wydruku Centralnego. Monitoruje i nadzoruje działanie systemu oraz stan urządzeń, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w funkcjonowaniu podejmuje stosowne działania.
-
Prowadzi instruktaże stanowiskowe w zakresie wykorzystywanych w Ministerstwie programów i aplikacji, w szczególności dla nowo zatrudnionych pracowników.
-
Utrzymuje odpowiedni poziom usług IT i wymagań technicznych dla sprzętu i oprogramowania komputerowego wykorzystywanego w Ministerstwie, w szczególności prowadzi naprawy, obsługuje i konfiguruje urządzenia modyfikuje i konserwuje urządzenia. W przypadku konieczności wykonania napraw wymagających odpowiednich narzędzi, umiejętności i części zamiennych, kontaktuje się z firmami zewnętrznymi i koordynuje ich działania.
-
Bierze udział w czynnościach związanych z likwidacją sprzętu komputerowego oraz nośników danych wycofywanych z bieżącej eksploatacji.
-
Współpracuje z administratorami systemów i aplikacji IT oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Ministerstwa.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wsparcia użytkowników w obszarze IT.
-
Znajomość zagadnień dotyczących sprzętu komputerowego i sieci.
-
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
-
Umiejętność instalacji i konfiguracji systemów Windows MS Office, programu Płatnik, Trezor oraz oprogramowania wykorzystywanego do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych.
-
Umiejętność konfiguracji urządzeń peryferyjnych.
-
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym zgłaszanych przez pracowników.
-
Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek urządzeń drukujących lokalnych oraz sieciowych.
-
Umiejętności i kompetencje: pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność.
-
[Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe informatyczne.
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
-
Ukończone szkolenia lub kursy z zakresu sieci komputerowych, Windows oraz szkolenia specjalistyczne w dziedzinie IT, ITIL.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
-
Umiejętność obsługi systemów i aplikacji do prowadzenia wideokonferencji (np.:MS Teams, Zoom, Skype, Webex, VMix).
-
Umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych (systemy Android i iOS oraz migracja danych pomiędzy tymi systemami).
-
Umiejętność obsługi systemów zgłoszeń serwisowych (systemy ticketowe).
Oferujemy
Czas i organizacja pracy
-
Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.30 a 9.00).
-
Indywidualny rozkład czasu pracy.
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
-
Możliwość obniżenia wymiaru czasu pracy w trudnym okresie dla pracownika.
-
Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru.
Wypoczynek
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników, którzy są rodzicami/opiekunami dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
Sport, rekreacja i czas wolny
-
Karty sportowe – FitProfit lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
-
Miejsce do ćwiczeń.
-
Miejsce do odświeżenia się.
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.
Benefity finansowe
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
Nagroda jubileuszowa.
-
„Trzynaste” wynagrodzenie.
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
-
Możliwość przystąpienia do PPK.
-
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe.
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
Dojazd do pracy
-
Pomieszczenie na rowery na terenie urzędu.
-
Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
-
Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych.
Inne
-
Bufet.
-
Kiosk.
-
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka.
-
Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową.
-
Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
-
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
-
Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym.
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.04.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty