Visa
Starszy specjalista ds. specjalnego transportu lotniczego, obsługi podróży służbowych rejsowym trans
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami), krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz zagrożeniem korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
-
Organizuje w KPRM loty specjalnym transportem lotniczym Prezesa RM i innych upoważnionych osób, prowadzi stały monitoringu zmian danych dotyczących lotów oraz uczestniczy w zagranicznych wyjazdach służbowych.
-
Przygotowuje projekty aktów normatywnych wewnętrznie obowiązujących w KPRM dotyczących transportu lotniczego Prezesa RM i innych osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe oraz współpracuje przy tworzeniu aktów normatywnych (powszechnie obowiązujących) poprzez rekomendowanie nowych rozwiązań, a także uczestniczy w spotkaniach, naradach, komisjach, zespołach, dotyczących spraw bieżącego użycia specjalnego transportu lotniczego, pozyskania środków tego typu transportu oraz ich bezpiecznego i sprawnego wykorzystywania.
-
Dokonuje kontroli co do zasadności zobowiązań finansowych KPRM z tytułu korzystania ze specjalnego transportu lotniczego.
-
Odpowiada za przygotowanie propozycji połączeń, dokonywanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych w transporcie rejsowym w związku z wyjazdami służbowymi uprawnionych osób w oparciu o zatwierdzone wnioski wyjazdowe, w tym prowadzi ewidencję wyjazdów zagranicznych ww. osób.
-
Obsługuje system do zarządzania Centralnym Rejestrem Lotów o statusie HEAD zgodnie z przepisami Ustawy o lotach najważniejszych osób w państwie.
-
Współpracuje z Biurem Budżetowo-Finansowym KPRM w zakresie naliczania delegowanym osobom odpowiednich środków dewizowych z tytułu pobytu za granicą, odpowiada za rozliczanie kosztów oraz merytoryczne potwierdzanie zasadności zakupu biletów, a także prowadzi bazę danych zawierającą koszty zakupu biletów lotniczych i kolejowych oraz sporządza cykliczne zestawienia.
-
Koordynuje i zamawia specjalne odprawy graniczne VIP/IP na terytorium RP osób uprawnionych, delegowanych przez KPRM oraz prowadzi sprawy związane z ubezpieczeniem kosztów leczenia za granicą z uwzględnieniem ubezpieczeń assistance, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) osób delegowanych do wyjazdu zagranicznego, a także prowadzi zestawienia kosztów.
-
Sporządza pisemne sprawozdania, notatki w sprawach bieżącego użycia specjalnego transportu lotniczego.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji wyjazdów i spotkań krajowych lub zagranicznych osób zajmujących kierownicze stanowiska lub w obszarze organizacji eventów.
-
Posiadanie wiedzy w zakresie: transportu lotniczego, zasad funkcjonowania administracji publicznej (w tym służby cywilnej), ustawy o finansach publicznych, cywilnych i wojskowych przepisów dotyczących transportu lotniczego
-
Posiadanie kompetencji miękkich: kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, myślenie analityczne, komunikacja.
-
Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ”poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe magisterskie
-
doświadczenia zawodowego
-
Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w instytucjach zarządzania lotnictwem lub prowadzenia logistyki lotniczej
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
Oferujemy
-
Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30, w miarę możliwości i po uzgodnieniu z przełożonym (standardowe godziny pracy urzędu 8:15-16:15)
-
Indywidualny rozkład czasu pracy, w miarę możliwości i za zgodą przełożonego
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna), w miarę możliwości i za zgodą przełożonego
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
„Trzynaste” wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
-
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dofinansowanie do przedszkola
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
-
Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa aktywności
-
Dobra lokalizacja
-
Dobra/przyjazna atmosfera pracy
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty