Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.04.2025

Inspektor ds. administracyjnych

Komenda Powiatowa Policji w Szydłowcu
  • Szydłowiec, mazowieckie pow. szydłowiecki

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wposażone w telefon, fax, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.

Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym usytuowane jest na drugim piętrze budynku KPP Szydłowiec. W pokoju jednoosobowym (przejściowym), wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami.

  • Prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego KPP Szydłowiec poprzez rozpisywanie przydzielonej dokumentacji oraz prowadzenie dzienników korespondencyjnych w celu właściwego obiegu dokumentów w Wydziale Kryminalnym.
  • Rejestrowanie postępowań przygotowawczych, czynności sprawdzających, pomocy prawnych oraz druków statystycznych w aplikacji E-RCDŚ
  • Wprowadzanie czasu pracy oraz godzin nadliczbowych policjantów Wydziału Kryminalnego KPP Szydłowiec do systemu SWOP zgodnie z nadanymi uprawnieniami.
  • Prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych (przyjmowanie i wydawanie zabezpieczonych dowodów rzeczowych w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych).
  • Przygotowanie przesyłek listownych do przekazania do instytucji państwowych oraz innych jednostek Policji.
  • Prowadzenie powielarni dokumentów jawnych.
  • Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji (należy dołączyć, np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności).
  • posiada aktualne szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej,
  • znajomość Zarządzenia nr 4 KGP z dnia 09 lutego 2017 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo – śledczych Policji oraz przechowywania prze Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym,
  • znajomość Ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność komunikowania się,
  • samodzielność,
  • terminowość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy. Np. rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.00 i skończenie jej po 8h.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.04.2025

Polecani pracodawcy