Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.04.2025

Główny specjalista w Samodzielnym Stanowisku Pracy do Spraw Komunikacjiw Biurze Dyrektora Generalneg

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
  • Prowadzi działania związane z promowaniem zasad etyki oraz otwartej komunikacji, w tym: -sporządza zestawienia, raporty, sprawozdania i analizy, -definiuje cele, określa komunikaty oraz docelowe efekty działań, -koordynuje działania komunikacyjne mające na celu podnoszenie świadomości etycznej, promowanie etyki zawodowej i utrwalanie postaw etycznych pracowników korpusu służby cywilnej, - sporządza plany działań mające na celu promowanie transparentnej komunikacji oraz koordynuje ich realizację.
  • Koordynuje i monitoruje realizację zadań dotyczących zgłaszania wewnętrznych naruszeń prawa w Ministerstwie, w tym: sporządza analizy, raporty, sprawozdania i zestawienia z wykorzystaniem danych pozyskanych we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi.
  • Zarządza projektami z zakresu budowania marki pracodawcy, w szczególności: - sporządza plany, a następnie sprawozdania, analizy, raporty i różnego rodzaju zestawienia niezbędne na każdym etapie realizacji projektu, - określa ogólną koncepcję projektu w tym jego cel i oczekiwane efekty, - opracowuje budżet projektu, - opracowuje harmonogram prac projektowych, - buduje zespół projektowy, - dokonuje odbioru prac cząstkowych po wykonaniu poszczególnych etapów projektu, - podsumowuje i ocenia wyniki projektu.
  • Wdraża prosty język polski jako standard komunikacyjny, w tym: - sporządza analizy, raporty, sprawozdania i zestawienia dotyczące tego obszaru, - definiuje cele, określa komunikaty oraz docelowe efekty działań, - wspiera opracowywanie/ weryfikowanie/ uzgadnianie wzorów dokumentów, - prowadzi szkolenia z zastosowania prostego języka w pismach urzędowych, - opracowuje zgodne z zasadami prostego języka szablony pism wykorzystywanych m.in. w toku postępowania administracyjnego, - opracowuje materiały informacyjne i edukacyjne.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • ­znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych
  • ­wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz zadań MRPiPS
  • ­znajomość regulacji dotyczących etyki w służbie cywilnej
  • ­znajomość zasad dotyczących stosowania prostego języka polskiego
  • ­umiejętność myślenia analitycznego
  • ­umiejętność przygotowania oraz redagowania informacji
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­umiejętność współpracy
  • ­umiejętność skutecznej komunikacji
  • ­rzetelność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka).
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.30.
  • Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
  • Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
  • Bardzo dobra lokalizacja – centrum Warszawy.
  • Bufet pracowniczy.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie związane z aktywnością sportowo-rekreacyjną/kulturalno-oświatową.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
  • Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.04.2025

Polecani pracodawcy