Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 30.04.2025
Starszy specjalista ds. kadrowych i kancelaryjnych
Ministerstwo Finansów w Warszawie
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca administracyjno-biurowa
-
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
-
Monitoruje, rozlicza oraz raportuje czas pracy i czas służby w Biurze Inspekcji Wewnętrznej w celu tworzenia zestawień oraz raportów przedstawianych kierownictwu Biura, a także kadrowej jednostce nadrzędnej.
-
Prowadzi kancelarię materiałów zastrzeżonych Biura Inspekcji Wewnętrznej w celu zapewnienia właściwego obiegu i ochrony dokumentów niejawnych.
-
Organizuje i obsługuje zabezpieczenia danych osobowych pracowników Biura Inspekcji Wewnętrznej.
-
Przetwarza informacje, w tym dane osobowe, w zakresie zadań realizowanych w wydziale.
-
Monitoruje proces wydawania upoważnień w Biurze Inspekcji Wewnętrznej dla pracowników i funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej do przetwarzania danych osobowych w systemie ABI.
-
Obsługuje i rozlicza krajowe i zagraniczne podróże służbowe oraz szkoleniowe kierownictwa, funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej i pracowników Biura Inspekcji Wewnętrznej.
-
Sporządza dyspozycje dotyczące wypłat/zwrotu środków, dyspozycji wypłaty zaliczek dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej na delegacje służbowe i szkoleniowe oraz zabezpiecza środki finansowe na delegacje szkoleniowe - współpracuje w tym zakresie z komórkami finansowymi Ministerstwa Finansów.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
-
Szczególne uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania takiego poświadczenia bezpieczeństwa
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się językiem w typowych sytuacjach komunikacyjnych
-
Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
-
Znajomość przepisów prawa pracy
-
Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych
-
Znajomość zasad przetwarzania dokumentacji zawierających informacje niejawne
-
Znajomość ustawy o finansach publicznych
-
Znajomość przepisów w zakresie budżetu państwa i rachunkowości budżetowej
-
Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
-
Umiejętność argumentowania
-
Umiejętność współpracy w zespole
-
Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm) ,ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce realizującej zadania w obszarze obsługi kadrowej
-
Przeszkolenie kancelaryjne w zakresie prowadzenia kancelarii materiałów zastrzeżonych
-
Znajomość struktury i zasad funkcjonowania Ministerstwa Finansów
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
-
Elastyczny czas pracy
-
Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
-
Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
-
Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
-
Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
-
Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
-
Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
-
Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
-
Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
-
Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
-
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaWygasa
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 30.04.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty