Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 30.04.2025

Starszy specjalista ds. kadrowych i kancelaryjnych

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Monitoruje, rozlicza oraz raportuje czas pracy i czas służby w Biurze Inspekcji Wewnętrznej w celu tworzenia zestawień oraz raportów przedstawianych kierownictwu Biura, a także kadrowej jednostce nadrzędnej.
  • Prowadzi kancelarię materiałów zastrzeżonych Biura Inspekcji Wewnętrznej w celu zapewnienia właściwego obiegu i ochrony dokumentów niejawnych.
  • Organizuje i obsługuje zabezpieczenia danych osobowych pracowników Biura Inspekcji Wewnętrznej.
  • Przetwarza informacje, w tym dane osobowe, w zakresie zadań realizowanych w wydziale.
  • Monitoruje proces wydawania upoważnień w Biurze Inspekcji Wewnętrznej dla pracowników i funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej do przetwarzania danych osobowych w systemie ABI.
  • Obsługuje i rozlicza krajowe i zagraniczne podróże służbowe oraz szkoleniowe kierownictwa, funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej i pracowników Biura Inspekcji Wewnętrznej.
  • Sporządza dyspozycje dotyczące wypłat/zwrotu środków, dyspozycji wypłaty zaliczek dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej na delegacje służbowe i szkoleniowe oraz zabezpiecza środki finansowe na delegacje szkoleniowe - współpracuje w tym zakresie z komórkami finansowymi Ministerstwa Finansów.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Szczególne uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania takiego poświadczenia bezpieczeństwa
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się językiem w typowych sytuacjach komunikacyjnych
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość przepisów prawa pracy
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość zasad przetwarzania dokumentacji zawierających informacje niejawne
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów w zakresie budżetu państwa i rachunkowości budżetowej
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm) ,ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce realizującej zadania w obszarze obsługi kadrowej
  • Przeszkolenie kancelaryjne w zakresie prowadzenia kancelarii materiałów zastrzeżonych
  • Znajomość struktury i zasad funkcjonowania Ministerstwa Finansów

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 30.04.2025

Polecani pracodawcy