Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 07.05.2025

Zastępca naczelnika wydziału ds. gospodarowania nieruchomościami

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Kielce, świętokrzyskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca w biurze i w terenie
  • Praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych oraz prowadzeniu samochodu służbowego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • Wyjazdy w teren, w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo,
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami,
  • Budynek wyposażony jest w windę – klatka schodowa z szybem windowym oddzielona od pomieszczeń biurowych drzwiami z samozamykaczem,
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie

  • Koordynuje i prowadzi sprawy z zakresu zlecania i kontroli wykonawstwa, przeprowadzania merytorycznego odbioru i rozliczania robót geodezyjnych i geodezyjno-prawnych wykonywanych przez podmioty zewnętrzne, współpracuje w opracowaniu dokumentacji projektowej i geodezyjnej do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz przygotowuje dokumentację geodezyjną do przekazania placu budowy wykonawcy robót,
  • Koordynuje i prowadzi zadania dotyczące ujawnienia w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów nieruchomości, zmiany użytków, przeniesienia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz Generalnej Dyrekcji w stosunku do nieruchomości nabytych pod inwestycje,
  • Koordynuje i prowadzi prace z zakresu regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz sprawy geodezyjne związane z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie GDDKiA, w tym nadzoruje i prowadzi ewidencję nieruchomości, ewidencję ilościowo – wartościową środków trwałych – nieruchomości będących we władaniu GDDKiA poprzez sporządzanie dokumentów OT, PT, LT oraz wykazu posiadającego cechy księgi inwentarzowej,
  • Nadzoruje oraz samodzielnie współpracuje z właściwymi organami administracji publicznej w zakresie przejęcia nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje drogowe oraz bierze udział w postępowaniach administracyjnych związanych z wydaniem decyzji odszkodowawczych,
  • Koordynuje oraz sporządza szczegółowe specyfikacje techniczne i istotne warunki zamówienia dla celów przetargowych, przygotowuje materiały dotyczące zawierania umów i przekazywania ich do Wydziału Zamówień Publicznych oraz sprawdza i merytorycznie ocenia oferty składane w przetargach w zakresie działalności Wydziału,
  • Nadzoruje i prowadzi monitoring rzeczywistego stanu realizacji pozyskiwania gruntów oraz współpracuje z właściwymi Wydziałami przy sporządzaniu rocznych i wieloletnich planów finansowych, oraz przekazuje okresowe sprawozdania z ich wykonania,
  • Koordynuje i prowadzi sprawy związane z pozyskiwaniem nieruchomości na potrzeby drogownictwa w drodze umów cywilnoprawnych, nabywaniem działek tzw. resztówek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości zamiennych, a także wynajmowaniem lokali zamiennych,
  • Współpracuje z właściwymi organami administracji rządowej, samorządowej i sądów w zakresie realizacji prac geodezyjnych, formalnoprawnych, scaleniowych i scaleniowo- wymiennych związanych z koniecznością przebudowy wokół autostradowej struktury rolnej, bierze udział w radach technicznych, Zespole Opiniowania Projektów Inwestycyjnych i Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych oraz konsultacjach społecznych a także w postępowaniach egzekucyjnych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami lub gospodarki przestrzennej
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office
  • Kompetencje: zarządzanie ludźmi; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe w zakresie geodezji lub gospodarki nieruchomościami lub gospodarki przestrzennej
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym lub w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym, znajomość zasad wyceny nieruchomości
  • Przeszkolenie z zakresu wyceny i gospodarki nieruchomościami

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczęcie pracy 7.00-9.00, a w poniedziałki 7.00-10.00)
  • Przyjazna lokalizacja (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej)
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych m.in. refundacja kosztów nauki na studiach wyższych, studiach podyplomowych, kursach zawodowych i opłaty za egzamin, kursach językowych, kursu przygotowującego do postępowania kwalifikacyjnego i opłaty za egzamin
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowania ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
  • Możliwość zakupu abonamentów sportowych ( Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia ochrony prawnej podczas wykonywania obowiązków służbowych oraz życia prywatnego
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 07.05.2025