Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.05.2025

Referent prawny w Wydziale Rozwoju Żłobków w Departamencie Polityki Rodzinnej

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
  • Uczestniczy w pracach nad opracowywaniem projektów aktów prawnych z zakresu opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3, w szczególności dotyczących zapewnieniu właściwych warunków i jakości świadczonej opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  • Udziela wyjaśnień i interpretuje przepisy dotyczące opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 dla jednostek samorządu terytorialnego, organizacji pozarządowych i obywateli oraz przygotowuje propozycje odpowiedzi na zapytania, w tym na interpelacje poselskie i wystąpienia senatorskie w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.
  • Uczestniczy w opiniowaniu projektów aktów prawnych przygotowywanych przez właściwe merytorycznie Departamenty, Ministerstwa oraz naczelne i centralne organy administracji państwowej.
  • Uczestniczy w przygotowaniu koncepcji wsparcia gmin w sprawowaniu nadzoru nad instytucjami opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki oraz monitoruje rozwiązania w zakresie wsparcia kadry instytucji opieki w osiąganiu niezbędnych i fakultatywnych standardów opieki sprawowanej nad dziećmi w wieku do lat 3.
  • Współpracuje z Departamentem Informatyki w zakresie systemu teleinformatycznego do obsługi opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  • Przygotowuje materiały informacyjne dla mediów i aktualizuje materiały informacyjne publikowane na stronie internetowej Ministerstwa.
  • Przygotowuje wkłady do opinii dokumentów UE, umów i konwencji międzynarodowych, bierze udział w przygotowywaniu przez Ministerstwo materiałów, raportów i odpowiedzi na kwestionariusze instytucji międzynarodowych (Komisji Europejskiej, Eurostatu, OECD, Rady Europy).

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • ­Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz aktów wykonawczych
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Komunikatywność
  • ­Umiejętność współpracy
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka).
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.30.
  • Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
  • Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
  • Bardzo dobra lokalizacja – centrum Warszawy.
  • Bufet pracowniczy.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie związane z aktywnością sportowo-rekreacyjną/kulturalno-oświatową.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
  • Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.05.2025

Polecani pracodawcy