Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 09.05.2025

Referent ds. finansowo-księgowych i administracyjnych

Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Włodawie
  • Włodawa, lubelskie pow. włodawski

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca przeważnie siedząca

- praca wymaga sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji ciała

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

- praca przeważnie wewnątrz pomieszczenia przy częściowym oświetleniu dziennym i sztucznym

  • Prowadzi obsługę kancelaryjną Inspektoratu, w tym: prowadzi dziennik korespondencji poczty przychodzącej i wychodzącej, nadaje pocztę, obsługuje system epuap, skrzynkę e-doręczeń, EZD RP.
  • Obsługuje petentów urzędu, udziela informacji i kieruje do odpowiednich komórek organizacyjnych.
  • Prowadzi ewidencję materiałową majątku Inspektoratu: prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową na kartotekach magazynowych; wydaje materiały znajdujące się w magazynie; rozlicza zużyte materiały magazynowe.
  • Prowadzi księgi druków ścisłego zarachowania: zamawia, wydaje oraz rozlicza druki.
  • Prowadzi rejestr kart drogowych, sporządza miesięczne rozliczenia kart drogowych oraz zużycia paliwa.
  • Wystawia druki polecenia wyjazdu służbowego oraz je rozlicza.
  • Prowadzi rejestry: pieczęci, odznak weterynaryjnych, upoważnień, legitymacji, zarządzeń PLW i skarg.
  • Zbiera zapotrzebowania na zakup niezbędnych materiałów biurowych.
  • Prowadzi przychód i rozchód materiałów biurowych.
  • sporządza pisma, zarządzenia, regulaminy itp.
  • Prowadzi sprawy kadrowe w tym: plany urlopowe, rozlicza urlopy, nieobecności, nadzoruje ewidencję czasu pracy.
  • Sporządza świadectwa pracy.
  • Prowadzi nadzór nad apteczkami, regularnie uzupełnianie i weryfikacja ich wyposażenie, prowadzi wykaz zawartości apteczek.
  • Prowadzi nadzór na terminami: przeglądów przeciwpożarowych, technicznych budynków, szkoleń BHP, badań lekarskich pracowników inspektoratu.
  • Prowadzeni nadzór nad ubezpieczeniem budynków i samochodów.
  • Prowadzi archiwum zakładowe, przyjmuję dokumenty do archiwum, nadaje kolejne numery, sporządza spis zdawczo – zbiorczy akt, sporządza spis dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub do niszczenia, brakuje dokumentację przeznaczoną na makulaturę lub do niszczenia.
  • Prowadzi pogotowie kasowego i sporządządza raporty kasowe.
  • Nadzoruję ewidecję zapotrzebowań i kontroluję faktury zakupu zgodnie z zapotrzebowaniem.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 r.
  • Prawo jazdy kategorii B oraz praktyczna umiejętność prowdzenia samochodu.
  • Bardzo dobra znajomść obugi komputera.
  • Komunikatywność, odporność na stres, dokładność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 09.05.2025

Polecani pracodawcy