Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 12.05.2025

Specjalista ds. kadr pracowników cywilnych

Komenda Miejska Policji w Poznaniu
  • Poznań, wielkopolskie

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Praca jednozmianowa przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na II piętrze. Budynek nie posiada barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy.

  • Sporządza dokumenty związane z nawiązaniem, zmianą lub rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Policji zatrudnionych na stanowiskach KSC w KMP w Poznaniu,
  • Prowadzi akta osobowe pracowników Policji zatrudnionych na stanowiskach KSC w KMP w Poznaniu,
  • Prowadzi książki etatowe pracowników Policji zatrudnionych na stanowiskach KSC w KMP w Poznaniu,
  • Wprowadza dane pracowników Policji zatrudnionych na stanowiskach KSC KMP w Poznaniu do systemu SWOP,
  • Prowadzi dokumentację związaną z naborami na wolne stanowiska w KSC oraz bierze udział w Komisji ds. Naboru,
  • Bierze udział w pracach związanych z przeprowadzaniem wartościowania stanowisk pracy w KSC,
  • Sporządza dokumenty związane z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych,
  • Sporządza sprawozdania, meldunki, zestawienia i analizy dotyczące stanu etatowego i osobowego stanowisk pracowniczych w KSC.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy i ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli poufne lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kadrach

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 12.05.2025

Polecani pracodawcy