Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.05.2025

Główny specjalista Biuro Nadzoru Wewnętrznego

Biuro Nadzoru Wewnętrznego w MSWiA
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie.

Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.

Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Warunki dotyczące charakteru pracy:

Praca administracyjno-biurowa.
Pracownik wykonuje zadania zarówno o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze (praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę).
Pracownik realizuje również zadania o charakterze dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie miejsca pracy oraz poza nim (realizowanie obowiązków wynikających z reprezentowania urzędu na zewnątrz oraz kontaktów służbowych z przedstawicielami podległych służb).
Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Opiniuje pod względem legislacyjnym oraz merytorycznym własne projekty aktów normatywnych, uzgadnia i opiniuje projekty aktów normatywnych pozostających w zakresie właściwości Biura Nadzoru Wewnętrznego w ramach uzgodnień wewnętrznych i międzyresortowych oraz sporządza opinie prawne na potrzeby Inspektora Nadzoru Wewnętrznego.
  • Koordynuje, na podstawie informacji przekazywanych przez wewnętrzne komórki, opracowania, uzgadnienia i opiniowanie projektów aktów normatywnych w zakresie wynikającym z właściwości Biura Nadzoru Wewnętrznego.
  • Sporządza opinie prawne, projekty stanowisk i projekty umów cywilno-prawnych oraz inną korespondencję, a także akty prawne Inspektora Nadzoru Wewnętrznego w sprawach obejmujących zakres zadań i uprawnień Inspektora Nadzoru Wewnętrznego uregulowany w ustawie z dnia 21 czerwca 1996 r. o szczególnych formach sprawowania nadzoru przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
  • Reprezentuje Inspektora Nadzoru Wewnętrznego w charakterze eksperta w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych w sprawach pozostających we właściwości Biura Nadzoru Wewnętrznego.
  • Współpracuje z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Biura Nadzoru Wewnętrznego w zakresie udzielania pomocy przy przyjmowaniu, rozpatrywaniu i załatwianiu skarg, wniosków lub petycji wpływających do Biura Nadzoru Wewnętrznego.
  • Przyjmuje, rozpatruje i załatwia skargi, wnioski oraz petycje pozostające we właściwości Biura Nadzoru Wewnętrznego.
  • Koordynuje opracowywanie stanowisk lub projektów odpowiedzi na wpływające do Biura Nadzoru Wewnętrznego interpelacje i zapytania poselskie, interwencje parlamentarzystów oraz wystąpienia naczelnych i centralnych organów administracji publicznej.
  • Udziela niezbędnej pomocy przy rozpatrywaniu spraw wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym minimum 3 lata świadczenia pracy bądź służby w służbach nadzorowanych przez Ministra SWiA.
  • Aplikacja legislacyjna
  • Wpis na listę radców prawnych
  • Powyżej 5 lat doświadczenia w opracowywaniu i opiniowaniu aktów prawnych
  • Przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • Znajomość aktów prawnych obowiązujących w MSWiA oraz w służbach nadzorowanych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
  • Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność argumentowania i negocjacji
  • Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe studia doktoranckie w zakresie prawa
  • doświadczenia zawodowego
  • Tytuł naukowy: doktor nauk prawnych w zakresie prawa
  • Znajomość obsługi komputera – programy Word i Excel
  • Znajomość obsługi programów informacji prawnej – Lex, Legalis

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej
  • Możliwość zakupu przez pracowników pakietu opieki medycznej i ubezpieczenia na życie dla nich i ich bliskich
  • Bufet w budynku MSWiA na ul. Batorego 5
  • Możliwość skorzystania z pobytów leczniczych w wybranych Sanatoriach Uzdrowiskowych MSWiA w ramach dostępnych miejsc oraz możliwość korzystania z miejsc w ośrodkach wypoczynkowych współpracujących z pracodawcą
  • Różnorodny pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do pobytu pracownika na leczeniu sanatoryjnym lub wczasach profilaktyczno-leczniczych, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej, uzyskania wsparcia finansowego z tytułu urodzenia lub przysposobienia dziecka, a także wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach)

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.05.2025

Polecani pracodawcy