Visa
Główny specjalista Biuro Nadzoru Wewnętrznego
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie.
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
Praca administracyjno-biurowa.
Pracownik wykonuje zadania zarówno o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze (praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę).
Pracownik realizuje również zadania o charakterze dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie miejsca pracy oraz poza nim (realizowanie obowiązków wynikających z reprezentowania urzędu na zewnątrz oraz kontaktów służbowych z przedstawicielami podległych służb).
Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
-
Opiniuje pod względem legislacyjnym oraz merytorycznym własne projekty aktów normatywnych, uzgadnia i opiniuje projekty aktów normatywnych pozostających w zakresie właściwości Biura Nadzoru Wewnętrznego w ramach uzgodnień wewnętrznych i międzyresortowych oraz sporządza opinie prawne na potrzeby Inspektora Nadzoru Wewnętrznego.
-
Koordynuje, na podstawie informacji przekazywanych przez wewnętrzne komórki, opracowania, uzgadnienia i opiniowanie projektów aktów normatywnych w zakresie wynikającym z właściwości Biura Nadzoru Wewnętrznego.
-
Sporządza opinie prawne, projekty stanowisk i projekty umów cywilno-prawnych oraz inną korespondencję, a także akty prawne Inspektora Nadzoru Wewnętrznego w sprawach obejmujących zakres zadań i uprawnień Inspektora Nadzoru Wewnętrznego uregulowany w ustawie z dnia 21 czerwca 1996 r. o szczególnych formach sprawowania nadzoru przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
-
Reprezentuje Inspektora Nadzoru Wewnętrznego w charakterze eksperta w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych w sprawach pozostających we właściwości Biura Nadzoru Wewnętrznego.
-
Współpracuje z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Biura Nadzoru Wewnętrznego w zakresie udzielania pomocy przy przyjmowaniu, rozpatrywaniu i załatwianiu skarg, wniosków lub petycji wpływających do Biura Nadzoru Wewnętrznego.
-
Przyjmuje, rozpatruje i załatwia skargi, wnioski oraz petycje pozostające we właściwości Biura Nadzoru Wewnętrznego.
-
Koordynuje opracowywanie stanowisk lub projektów odpowiedzi na wpływające do Biura Nadzoru Wewnętrznego interpelacje i zapytania poselskie, interwencje parlamentarzystów oraz wystąpienia naczelnych i centralnych organów administracji publicznej.
-
Udziela niezbędnej pomocy przy rozpatrywaniu spraw wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe prawnicze
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym minimum 3 lata świadczenia pracy bądź służby w służbach nadzorowanych przez Ministra SWiA.
-
Aplikacja legislacyjna
-
Wpis na listę radców prawnych
-
Powyżej 5 lat doświadczenia w opracowywaniu i opiniowaniu aktów prawnych
-
Przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych
-
Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
-
Znajomość aktów prawnych obowiązujących w MSWiA oraz w służbach nadzorowanych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
-
Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
-
Umiejętność stosowania prawa w praktyce
-
Umiejętność argumentowania i negocjacji
-
Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia
-
Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe studia doktoranckie w zakresie prawa
-
doświadczenia zawodowego
-
Tytuł naukowy: doktor nauk prawnych w zakresie prawa
-
Znajomość obsługi komputera – programy Word i Excel
-
Znajomość obsługi programów informacji prawnej – Lex, Legalis
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Pokój dla rodzica z dzieckiem
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej
-
Możliwość zakupu przez pracowników pakietu opieki medycznej i ubezpieczenia na życie dla nich i ich bliskich
-
Bufet w budynku MSWiA na ul. Batorego 5
-
Możliwość skorzystania z pobytów leczniczych w wybranych Sanatoriach Uzdrowiskowych MSWiA w ramach dostępnych miejsc oraz możliwość korzystania z miejsc w ośrodkach wypoczynkowych współpracujących z pracodawcą
-
Różnorodny pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do pobytu pracownika na leczeniu sanatoryjnym lub wczasach profilaktyczno-leczniczych, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej, uzyskania wsparcia finansowego z tytułu urodzenia lub przysposobienia dziecka, a także wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach)
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty