Praca przedstawiciel handlowy Kraków

Wyróżnione oferty pracy

Przedstawiciel handlowy

WCTRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

  • Gdańsk
Dodana

Przedstawiciel handlowy woj. zachodniopomorskie

LIBRUS SP. Z. O. O.

  • Zachodniopomorskie
Dodana

Pracownik Gospodarczy

Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.

  • Bojano
Dodana
Dodana

Praca alert - powiadomienia

Przedstawiciel handlowy, Kraków

Oferty pracy Znaleźliśmy 41 ofert pracy

Przedstawiciel handlowy w Krakowie

Praca dla przedstawiciela handlowego w Krakowie?

Wiele firm w Krakowie potrzebuje korzystania z umiejętności sprzedażowych specjalistów danej marki. Na wysokość sprzedaży wpływ mają właśnie przedstawiciele handlowi, którzy pozyskują nowych odbiorców i klientów oraz podtrzymują aktualne relacje z bieżącymi klientami. Przedstawiciele handlowi sprzedają towary dostarczane przez hurtowników i producentów przedsiębiorstwom lub innym grupom. Techniki sprzedaży można zdobyć dzięki doświadczeniu zawodowemu lub programom edukacyjnym. Przedstawiciel handlowy to profesjonalista, który współpracuje z klientami i firmami w imieniu producenta. Przedstawiciele handlowi muszą znać wszystkie szczegóły sprzedawanych przez siebie produktów, a także zaznajomić się z rynkiem i konkurencją. Głównym obowiązkiem przedstawicieli handlowych jest zachęcenie przedsiębiorstw i innych nabywców do zakupu produktów, które reprezentują. Mogą zademonstrować produkty i dostarczyć informacje.

Przedstawiciel handlowy Kraków - oferty pracy

Praca dla przedstawicieli handlowych to specyficzne zajęcie, które często związane jest z założeniem własnej działalności gospodarczej i angażu w firmie, gdzie na wysokość wynagrodzenia wpływ ma realna sprzedaż i związane to jest z systemem prowizyjnym. Ogłoszeń o pracę na to stanowisko pracy jest bardzo dużo, gdyż przedstawiciel handlowy może sprzedawać wszystko: produkty i usługi. Krakowskie Centrum Reklamy poszukiwało niedawno osoby na stanowisko handlowca, przedstawiciela handlowego stacjonarnie i w terenie. Wymagano posiadania prawa jazdy kategorii B, wykształcenia minimum średniego oraz doświadczenia (mile widziane). W zawodzie tym najbardziej poradzą sobie osoby z dobrą organizacją pracy, komunikatywne oraz samodzielne w realizacji strategii sprzedażowych. praktycznie nie ma pułapu górnego co do zarobków takich osób, gdyż wszystko zależy od wysokości sprzedaży w danym okresie

Kraków przedstawiciel handlowy - pracodawcy

Przeglądając ostatnie oferty pracy na stanowisko przedstawiciela handlowego w Krakowie, można było przeczytać ofertę firmy Designer Sp. z o.o. importera i wyłącznego dystrybutora renomowanych profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich marek: Professional By Fama, My Organics, Pura Kosmetica oraz HS Professional. Przedstawiciela Handlowego poszukiwało także Makro z ulicy Jasnogórskiej w Krakowie. Dystrybutor renomowanych kosmetyków fryzjerskich FRAMESI ogłaszał nabór na pracowników do pracy w województwie małopolskim, a Firma Alluline Sp z o o siedzibą w Krakowie chciała pozyskać specjalistów z dwuletnim doświadczeniem do realizacji planów sprzedaży firmy.

Jakie kwalifikacje powinien posiadać przedstawiciel handlowy?

Chociaż wymagania edukacyjne, aby zostać przedstawicielem handlowym, różnią się w zależności od pracodawcy i stanowiska pracy, zazwyczaj nie ma żadnych formalnych wymogów edukacyjnych, aby uzyskać pracę w tej dziedzinie. Przedstawiciele handlowi mogą pracować nad sprzedażą wewnętrzną lub sprzedażą zewnętrzną. Sprzedaż wewnętrzna wiąże się z dużą ilością pracy telefonicznej i niewielką ilością kontaktów twarzą w twarz. Sprzedaż zewnętrzna zazwyczaj wymaga podróży, aby spotkać się osobiście z klientami indywidualnymi. Niektórzy przedstawiciele handlowi pracują bezpośrednio dla hurtowników i producentów. Inni pracują dla niezależnych agencji sprzedaży, które zawierają umowy z hurtownikami i producentami w zakresie sprzedaży. Przedstawiciele handlowi są zazwyczaj bardzo zainteresowani uczciwym wynagrodzeniem za czas, wysiłki i wyniki. Ponieważ przedstawiciele handlowi często pracują na prowizję, muszą być w stanie wytrwać i pozostać pozytywni w okresach niskiej sprzedaży.