Praca recepcjonistka Kraków

Wyróżnione oferty pracy

Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian

Concentrix CVG International sp. z o.o.

  • Katowice
Dodana

Customer service specialist in the automotive industry with Flemish

Concentrix CVG International sp. z o.o.

  • Katowice
Dodana

Customer service specialist in the automotive industry with Finnish

Concentrix CVG International sp. z o.o.

  • Katowice
Dodana

Customer service specialist in the automotive industry with Norwegian

Concentrix CVG International sp. z o.o.

  • Katowice
Dodana

Praca alert - powiadomienia

Recepcjonistka, Kraków

Oferty pracy Znaleźliśmy 7 ofert pracy

Recepcjonistka w Krakowie

Praca dla recepcjonistki w Krakowie?

Recepcjonistki wykonują zadania administracyjne, takie jak odbieranie telefonów, odbieranie gości i podawanie ogólnych informacji o ich organizacji społeczeństwu i klientom. Recepcjonistki są często pierwszym pracownikiem organizacji, który ma kontakt z klientem lub klientem. Są odpowiedzialne za pierwsze dobre wrażenie dla organizacji, co może wpłynąć na sukces organizacji. Wzrost zatrudnienia w tym fachu będzie wynikał głównie z rozwijającego się sektora opieki zdrowotnej. W szczególności oczekuje się, że biura lekarzy i dentystów zwiększą liczbę stanowisk recepcjonistów, ponieważ starzejąca się populacja będzie wymagać więcej usług medycznych.

Recepcjonista Kraków - oferty pracy

W samym Krakowie i okolicy w serwisach pracy pojawia się wiele ofert pracy na stanowisko recepcjonistki. Ostatnio takie ogłoszenie zamieściła RycerskaResidence, kameralny zespół apartamentów położony w nowoczesnym budynku tuż przy bulwarze Wisły w okolicy Zamku Wawelskiego. Jednym z wymogów była tutaj znajomość przynajmniej języka angielskiego, a także doświadczenie na podobnym stanowisku. Hotel Lavender Kraków również oferował zatrudnienie dla recepcjonisty, podobnie jak Aparthotel wchodzący w skład Laris Hotels Group. Dość dużo ofert pracy posiada bardzo podobne wymagania dotyczące kwalifikacji kandydatów, więc w przypadku tego zawodu można aplikować na wiele ofert. W porównaniu z innymi profesjami ofert dotyczących pracy recepcjonisty/recepcjonistki jest bowiem sporo na tle innych.

Kraków recepcjonistki - pracodawcy

Jeżeli spojrzymy na pracodawców, którzy szukają pracowników na stanowisko w recepcji, to przede wszystkim są to hotele, pensjonaty, centa biznesowe, biurowce oraz siedziby większych firm. ISS FACILITY SERVICES POLSKA szukał niedawno recepcjonisty do swojego obiektu na ulicy Opolskiej w Krakowie. Takie ogłoszenia w ostatnim czasie zamieściły także takie hotele jak: Hotel Vienna House Andel’s, Novotel Kraków City West czy butikowy Hotel Kontrast. Pracodawcy wymagają dobrej aparycji, znajomości językowej, sprawności w obsłudze klienta, dobrej organizacji pracy, umiejętności wystawiania faktur oraz meldowania gości i umawiania terminów pobytu klientów.

Jakie kwalifikacje powinna posiadać recepcjonistka?

Chociaż wymagania dotyczące zatrudnienia różnią się w zależności od branży i pracodawcy, recepcjonistki zazwyczaj potrzebują dyplomu ukończenia szkoły średniej i dobrych umiejętności komunikacyjnych. Recepcjonistki zazwyczaj potrzebują dyplomu ukończenia szkoły średniej lub jego odpowiednika, a niektórzy pracodawcy mogą preferować zatrudnianie kandydatów, którzy również mają podstawowe umiejętności obsługi komputera. Szczególnie pomocne mogą być kursy znajomości edytora tekstu i aplikacji arkusza kalkulacyjnego w lokalnych szkołach. Większość recepcjonistek odbiera krótkoterminowe szkolenia w miejscu pracy, zwykle trwające od kilku dni do tygodnia. Szkolenie zazwyczaj obejmuje procedury dla odwiedzających klientów oraz korzystanie z telefonu i komputera. Kancelarie medyczne i prawne mogą również instruować nowych pracowników na temat zasad prywatności dotyczących informacji o pacjencie i kliencie.

Recepcjonistki mogą awansować na inne stanowiska administracyjne z większą liczbą obowiązków, takich jak sekretarze i asystenci administracyjni. Możliwości awansu często zależą od umiejętności komputerowych pracowników, nawyków pracy i doświadczenia zawodowego.