Czy to Twoja firma?

Feel Comfort Sp. z o.o. praca

Warszawa

Nazywamy się FeelComfort i jesteśmy firmą, która od 2012 roku działa z pasją i zaangażowaniem w Warszawie. Nasza specjalność to konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu, ale nasze serce bije najszybciej dla projektów społecznych.


Nasza misja to tworzenie przestrzeni, w której osoby z niepełnosprawnościami mogą czuć się komfortowo i być pełnoprawnymi członkami zespołów w różnych organizacjach. Dzięki współpracy z Międzynarodową Fundacją Reaxum, od lat realizujemy projekty edukacyjne, które otwierają drzwi do kariery dla osób z niepełnosprawnościami. To dla nas nie tylko praca, to nasza pasja i sposób na zmienianie świata na lepsze.

Jesteśmy dumni z projektu Openbility, który prowadzimy w ramach programu Social Tides z wsparciem Google.org. Dzięki niemu, aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami staje się rzeczywistością, a my możemy obserwować, jak nasi podopieczni rozwijają swoje kariery.

Mimo że jesteśmy niewielką firmą z zespołem liczącym od 2 do 10 osób, nasze ambicje są wielkie. Jako zarejestrowana agencja zatrudnienia, mamy doświadczenie w łączeniu talentów z niepełnosprawnościami z firmami, które szukają nie tylko pracowników, ale przede wszystkim zespołowych graczy z unikalnymi perspektywami.

Nasze usługi doradcze w zakresie outsourcingu i offshoringu to nie tylko suche fakty. To przede wszystkim zrozumienie potrzeb naszych klientów i dostosowanie rozwiązań, które są dla nich najlepsze. Wspieramy również polskich sportowców z niepełnosprawnościami, bo wierzymy, że sukces można osiągnąć na wielu płaszczyznach.

W FeelComfort każdy dzień to nowe wyzwania, ale też nowe możliwości, aby pokazać, że różnorodność to siła, która napędza innowacje i rozwój. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy podzielają nasze wartości i chcą razem z nami budować bardziej inkluzjywne jutro.

FeelComfort Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
hr / kadry

Oferty pracy FeelComfort Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca FeelComfort Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa FeelComfort Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
FeelComfort Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Kraków
  3. Gdańsk
  4. Katowice

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca FeelComfort Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Obsługa zamówień internetowych w branży meblowej – praca zdalna

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Kępno
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:
      • Obsługa zamówień klientów m.in. na Allegro, Amazon (zamówienia polskie i zagraniczne),
      • Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów,
      • Wprowadzanie zamówień od klientów do zestawienia,
      • Publikacja postów na fanpage,
      • Zdalna współpraca z zespołem.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego),
      • Umiejętność posługiwania się translatorem i tłumaczenia treści na j. niemiecki i angielski (w przypadku zamówień zagranicznych i udzielanie odpowiedzi na zapytania)
      • Umiejętność obsługi fanpage na Facebooku i publikowania krótkich postów.
      • Umiejętność tworzenia grafik w CANVA (mile widziane),
      • Umiejętność pracy na dokumentach Google.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Pracę całkowicie zdalną,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Praca w godzinach. 8-16,
      • Komputer i telefon służbowy (opcjonalnie).
  • Asystent ds. Zarządzania Kategorią - FMCG

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA

      • Przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zespołu,
      • Wprowadzanie danych do systemów oraz zapewnienie kompletności i wysokiej jakości wewnętrznych baz danych,
      • Przygotowywanie ofert promocyjnych,
      • Koordynowanie procesów promocyjnych,
      • Wsparcie procesu rozliczeń z dostawcami,
      • Bieżące wsparcie Kierownika Zarządzania Kategorią w prowadzeniu kategorii produktów.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
      • Znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny):
        • Excel na poziomie średniozaawansowanym lub zaawansowanym (wyszukaj pionowo, wyróżnij duplikaty, tabele przestawne, filtrowanie, suma.jeżeli),
        • Power Point i tworzenie prostych prezentacji
      • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne i ścisłe, związane z badaniami ilościowymi, marketingowe lub pokrewne),
      • Umiejętności analitycznego myślenia;
      • Bardzo dobra organizacja pracy;
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność dynamicznej pracy w zespole;
      • Dokładność, systematyczność, spostrzegawczość,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu;
      • Mile widziane doświadczenie w branży FMCG w dziale handlowym/sprzedaży.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę,
      • Pracę stacjonarną lub hybrydową,
      • 9-16 lub 8-15,
      • Opiekę medyczną,
      • Pakiet sportowy,
      • Telefon, laptop,
      • Premię uznaniową kwartalną.
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Selekcja aplikacji,
      • Przeprowadzanie rozmów z kandydatami,
      • Organizowanie i planowanie spotkań rekrutacyjnych,
      • Tworzenie i publikacja ofert pracy,
      • Dbanie o Candidate Experience w trakcie całego procesu rekrutacji,
      • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie, realizowanych zadań z obszaru personalnego.

      Wymagania

      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji,
      • Ciekawość, komunikatywność, pozytywna energia, dokładność, samodzielność w działaniu,
      • Orientacja na potrzeby klienta i budowania relacji,
      • Otwartość do uczenia się i zdobywania wiedzy,
      • Gotowość do pracy w modelu hybrydowym/stacjonarnym.

      MILE WIDZIANE:

      • Znajomość systemów rekrutacyjnych (HR Link lub eRecruiter),
      • Doświadczenie w obsłudze Canva,
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe wyższe (psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, pokrewne),
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w agencji rekrutacyjnej lub wewnętrznym dziale HR).

      Oferujemy

      • Umowę w zależności od indywidualnych preferencji (UOP, UZ, B2B),
      • Praca hybrydowa (Warszawa, Okęcie),
      • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
      • Widełki wynagrodzenia: 4500-7000 brutto + premia
      • Praca w kameralnym i zgranym zespole,
      • Work life balance,
      • Ciekawe wyzwania zawodowe i praca użyteczna społecznie na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Specjalista ds. zaopatrzenia - Warszawa Dworzec Zachodni - praca hybrydowa

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Współpraca z dostawcami i koordynowanie zwrotów zapasów towaru
      • Wprowadzanie produktów do systemu wewnętrznego (produktami są sprzęty elektroniczne, sprzęt RTV i AGD)
      • Monitorowanie i kontrolowanie zgodności towaru w systemie
      • Korygowanie opisów towarów.

      DODATKOWE INFORMACJE:

      • Praca ma charakter biurowy
      • Nie wymaga dźwigania i kontaktu z produktami
      • Na tym stanowisku poradzi sobie osoba, która zna specyfikę i dynamikę pracy w branży RETAIL
      • Nie ma możliwości pracy całkowicie w formie zdalnej.

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym i branżą RETAIL (minimum rok)
      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny)
      • Umiejętność pracy w dynamicznym zespole, dokładność, skrupulatność
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę
      • Wynagrodzenie: 4000-4500 brutto
      • Opieka medyczna
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Pakiet sportowy
      • Praca w modelu hybrydowym
      • Służbowy telefon, laptop
      • Praca rozpoczynająca się w godzinach 7-9.
  • Specjalista ds. zaopatrzenia - Warszawa Dworzec Zachodni - praca hybrydowa

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Współpraca z dostawcami i koordynowanie zwrotów zapasów towaru
      • Wprowadzanie produktów do systemu wewnętrznego (produktami są sprzęty elektroniczne, sprzęt RTV i AGD)
      • Monitorowanie i kontrolowanie zgodności towaru w systemie
      • Korygowanie opisów towarów.

      DODATKOWE INFORMACJE:

      • Praca ma charakter biurowy
      • Nie wymaga dźwigania i kontaktu z produktami
      • Na tym stanowisku poradzi sobie osoba, która zna specyfikę i dynamikę pracy w branży RETAIL
      • Nie ma możliwości pracy całkowicie w formie zdalnej.

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym i branżą RETAIL (minimum rok)
      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny)
      • Umiejętność pracy w dynamicznym zespole, dokładność, skrupulatność
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę
      • Wynagrodzenie: 4000-4500 brutto
      • Opieka medyczna
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Pakiet sportowy
      • Praca w modelu hybrydowym
      • Służbowy telefon, laptop
      • Praca rozpoczynająca się w godzinach 7-9.
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Selekcja aplikacji,
      • Przeprowadzanie rozmów z kandydatami,
      • Organizowanie i planowanie spotkań rekrutacyjnych,
      • Tworzenie i publikacja ofert pracy,
      • Dbanie o Candidate Experience w trakcie całego procesu rekrutacji,
      • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie, realizowanych zadań z obszaru personalnego.

      Wymagania

      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji,
      • Ciekawość, komunikatywność, pozytywna energia, dokładność, samodzielność w działaniu,
      • Orientacja na potrzeby klienta i budowania relacji,
      • Otwartość do uczenia się i zdobywania wiedzy,
      • Gotowość do pracy w modelu hybrydowym/stacjonarnym.

      MILE WIDZIANE:

      • Znajomość systemów rekrutacyjnych (HR Link lub eRecruiter),
      • Doświadczenie w obsłudze Canva,
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe wyższe (psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, pokrewne),
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w agencji rekrutacyjnej lub wewnętrznym dziale HR).

      Oferujemy

      • Umowę w zależności od indywidualnych preferencji (UOP, UZ, B2B),
      • Praca hybrydowa (Warszawa, Okęcie),
      • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
      • Widełki wynagrodzenia: 4500-7000 brutto + premia
      • Praca w kameralnym i zgranym zespole,
      • Work life balance,
      • Ciekawe wyzwania zawodowe i praca użyteczna społecznie na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Selekcja aplikacji,
      • Przeprowadzanie rozmów z kandydatami,
      • Organizowanie i planowanie spotkań rekrutacyjnych,
      • Tworzenie i publikacja ofert pracy,
      • Dbanie o Candidate Experience w trakcie całego procesu rekrutacji,
      • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie, realizowanych zadań z obszaru personalnego.

      Wymagania

      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji,
      • Ciekawość, komunikatywność, pozytywna energia, dokładność, samodzielność w działaniu,
      • Orientacja na potrzeby klienta i budowania relacji,
      • Otwartość do uczenia się i zdobywania wiedzy,
      • Gotowość do pracy w modelu hybrydowym/stacjonarnym.

      MILE WIDZIANE:

      • Znajomość systemów rekrutacyjnych (HR Link lub eRecruiter),
      • Doświadczenie w obsłudze Canva,
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe wyższe (psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, pokrewne),
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w agencji rekrutacyjnej lub wewnętrznym dziale HR).

      Oferujemy

      • Umowę w zależności od indywidualnych preferencji (UOP, UZ, B2B),
      • Praca hybrydowa (Warszawa, Okęcie),
      • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
      • Widełki wynagrodzenia: 4500-7000 brutto + premia
      • Praca w kameralnym i zgranym zespole,
      • Work life balance,
      • Ciekawe wyzwania zawodowe i praca użyteczna społecznie na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Młodszy specjalista ds. rekrutacji - praca zdalna

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Publikowanie ofert pracy,
      • Aktywne poszukiwanie źródeł pozyskiwania kandydatów,
      • Wstępna selekcja nadesłanych aplikacji,
      • Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami,
      • Sporządzanie raportów i zestawień,
      • Realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
      • Umiejętność wyciągania trafnych wniosków,
      • Sprawne posługiwanie się social mediami na etapie pozyskiwania kandydatów (np. Facebook),
      • Umiejętność prowadzenia wywiadów telefonicznych z kandydatami,
      • Dobra znajomość środowiska Windows i obsługa pakietu Office,
      • Komunikatywność, pozytywna energia, dokładność, dociekliwość.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Praca zdalna,
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Pracę w godzinach: 9-16.
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Asystent ds. rozwoju aplikacji mobilnej - praca stacjonarna w Warszawie

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie zespołu biznesowego w rozwoju aplikacji mobilnej,
      • Testowanie nowych funkcjonalności aplikacji mobilnej,
      • Weryfikacja wprowadzonych zmian przez developera,
      • Wsparcie w procesie przygotowywania makiet do aplikacji mobilnej,
      • Bieżące zarządzanie treściami w CMS aplikacji mobilnej,
      • Wsparcie w przygotowywaniu i publikowaniu bieżących materiałów promocyjnych w aplikacji,
      • Bieżąca analiza wyników.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu średniozaawansowanym (warunek konieczny),
      • Umiejętność logicznego myślenia oraz zdolności, analityczne,
      • Spostrzegawczość, skrupulatność, zadaniowe podejście do realizacji przydzielonych zadań,
      • Znajomość pakietu MS Office w szczególności funkcji w Excelu (np. wyszukaj.pionowo, suma.jeżeli, tworzenie tabel przestawnych),
      • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Samodzielność w działaniu oraz otwartość na zmiany.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Premia uznaniowa,
      • Praca stacjonarna (Warszawa, Mokotów),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16,
      • Opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy.
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć,
      • Odwiedzanie sklepów stacjonarnych.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć,
      • Odwiedzanie sklepów stacjonarnych.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Asystent ds. rozwoju aplikacji

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie zespołu biznesowego w rozwoju aplikacji mobilnej,
      • Testowanie nowych funkcjonalności aplikacji mobilnej,
      • Weryfikacja wprowadzonych zmian przez developera,
      • Wsparcie w procesie przygotowywania makiet do aplikacji mobilnej,
      • Bieżące zarządzanie treściami w CMS aplikacji mobilnej,
      • Wsparcie w przygotowywaniu i publikowaniu bieżących materiałów promocyjnych w aplikacji,
      • Bieżąca analiza wyników.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu średniozaawansowanym (warunek konieczny),
      • Umiejętność logicznego myślenia oraz zdolności, analityczne,
      • Spostrzegawczość, skrupulatność, zadaniowe podejście do realizacji przydzielonych zadań,
      • Znajomość pakietu MS Office w szczególności funkcji w Excelu (np. wyszukaj.pionowo),
      • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Samodzielność w działaniu oraz otwartość na zmiany.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Premia uznaniowa,
      • Praca stacjonarna (Warszawa, Mokotów) lub całkowicie zdalna,
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16,
      • Opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy.
  • Asystent ds. Digital

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie zespołu biznesowego w rozwoju aplikacji mobilnej,
      • Testowanie nowych funkcjonalności aplikacji mobilnej,
      • Weryfikacja wprowadzonych zmian przez developera,
      • Wsparcie w procesie przygotowywania makiet do aplikacji mobilnej,
      • Bieżące zarządzanie treściami w CMS aplikacji mobilnej,
      • Wsparcie w przygotowywaniu i publikowaniu bieżących materiałów promocyjnych w aplikacji,
      • Bieżąca analiza wyników.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu średniozaawansowanym (warunek konieczny),

      • Umiejętność logicznego myślenia oraz zdolności, analityczne,
      • Spostrzegawczość, skrupulatność, zadaniowe podejście do realizacji przydzielonych zadań,

      • Znajomość pakietu MS Office w szczególności funkcji w Excelu (np. wyszukaj.pionowo),
      • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Samodzielność w działaniu oraz otwartość na zmiany.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Premia uznaniowa,
      • Praca stacjonarna (Warszawa, Mokotów) lub całkowicie zdalna,
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16,
      • Opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy.
  • Aktywni w pracy - rekrutacja do projektu

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      Oferujemy

      ❓ MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

      ☎️ 728-442-860

      ✉️ projekty@reaxum.eu

  • Nastaw się na pracę - rekrutacja do projektu

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      Oferujemy

      ❓ MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

      ☎️ 728-442-860

      ✉️ projekty@reaxum.eu

  • Asystent zdalny Działu Rozliczeń

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa i monitorowanie realizacji usług w oparciu o procedurę (np. wprowadzenie zamówienia do systemu, weryfikacja terminu realizacji usługi, wysyłanie potwierdzeń realizacji usługi, przesyłanie raportów potwierdzających realizację usługi, monitorowanie nieprawidłowości i raportowanie),
      • Wsparcie przełożonego w obsłudze reklamacji związanych z realizacja usług,
      • Archiwizowanie dokumentów elektronicznych,
      • Współpraca z Działem Księgowości (np. wystawianie faktur).

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Podstawowa znajomość MS Excel (tworzenie prostych tabel przestawnych lub otwartość do nauczenia się, wprowadzanie danych z maila do Excela),
      • Podstawowa znajomość MS Outlook (używanie folderów, wstawianie załącznika do maila, korzystania z książki adresowej),
      • Doświadczenie w pracy zdalnej, biurowej (mile widziane z obszaru księgowości, logistyki, inne pokrewne),
      • Skrupulatność, nastawienie na doprowadzeniu zadania do końca, spostrzegawczość, asertywność, wysokie umiejętności komunikacyjne, dobra energia,
      • Otwartość do odbycia rozmowy kwalifikacyjnej w aplikacji Teams oraz sprawny mikrofon i kamera w komputerze.

      Oferujemy

      • umowę o pracę,
      • pracę całkowicie zdalną,
      • służbowy telefon, laptop,
      • pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16,
      • wdrożenie na początku współpracy,
      • opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy.
  • Asystent zdalny do pracy na tabelach przestawnych

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      związany z pracą w Excelu:

      • zbieranie i konsolidowanie danych handlowych (ceny, obroty, zamówienia, itp.) w Excelu
      • generowanie raportów z użyciem tabel przestawnych
      • monitorowanie terminowości
      • sortowanie i filtrowanie danych
      • używanie funkcji, m.in. wyszukaj.pionowo
      • tworzenie wykresów wizualizujących dane (mile widziane)
      • wychwytywanie błędów (porównywanie danych).

      Wymagania

      • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
      • umiejętność tworzenia tabel przestawnych (lub otwartość, by się nauczyć)
      • umiejętność sortowania i filtrowania danych
      • używanie funkcji wyszukaj pionowo
      • korzystanie z formatów danych (data, tekst, liczba, waluta, itp.)
      • gotowość do wzięcia udziału w teście kompetencji sprawdzającym powyższe umiejętności
      • sprawny komputer (wraz z mikrofonem, kamerą), Excel - umożliwiające wzięcie udziału w rozmowie rekrutacyjnej w aplikacji Teams (warunek konieczny).

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • pracę całkowicie zdalną
      • służbowy telefon, laptop
      • pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16
      • wdrożenie na początku współpracy
      • opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy
      • kwartalna premia uznaniowa.

Pracodawcy w Warszawie