Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.


Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby. Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.

Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne zarządzanie / dyrekcja inżynieria / technologia / technika produkcja / przemysł it (informatyka)

Oferty pracy Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 17:00
wtorek 08:00 - 17:00
środa 08:00 - 17:00
czwartek 08:00 - 17:00
piątek 08:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Michael Page

Welcome to the Michael Page global company profile. Michael Page has five decades of expertise in professional services recruitment. We were established in London in 1976, and over this period we've grown organically to become one of the best-known and most respected consultancies, with an office network spanning six continents. While size has its advantages, it doesn't define us - the nature of our organic growth means that each new office is integrated into the region that it serves. It also means that as an employer looking to hire, or as a candidate aiming to grow your career you have the best of both worlds; a team that understands the market and geography you operate in, plus the resources and expertise of an international network at your disposal. Our teams are broken down to focus on industry, assignment type, salary level and location, so your hiring requirements or job search will all be handled by a specialist who knows your sector inside-out. We are confident that our expertise can add value to your recruitment or job search process – get in touch to find out more.

Miasto
Addlestone
Siedziba główna
Addlestone, Weybridge
Branża
Kadry i rekrutacja

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

5 001-10 000

Liczba obserwujących

41

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

100%

Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Inny: 48.7%Manager: 17.5%Kierownik: 6.2%Kontroler: 3.3%Księgowy: 3.1%Inny: 21.3%Inny48.7%Manager17.5%Kierownik6.2%Kontroler3.3%Księgowy3.1%Inny21.3%100%

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

100%

Profil firmy:
Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań
  3. Wrocław
  4. Kraków
  5. Bydgoszcz
  6. Bielsko-Biała
  7. Katowice
  8. Łódź
  9. Lublin
  10. Olsztyn

Data aktualizacji: 01.03.2025

Praca Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • IT Support Engineer

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      In this role, your primary responsibility will be to provide product support for BECS and BBE to our customers. You will report directly to the Support Manager.

      To succeed in this position it is essential to understand and identify customer needs. You will need to keep up to date with our products, dependent products, and technologies to get a deeper understanding of the products and their use for our customers. You will be an ambassador for the company and the products provided. In our effort to deliver excellent service and high customer satisfaction.

      Wymagania

      English Skills:
      • Fluent in English, particularly in speaking.
      • Proven experience working with international customers using English on a daily basis.
      • Experience from working for telco operator or equipment vendor.


      Technical Skills:
      • Extended knowledge and a couple of years of experience in the IT and telecom industry.
      • Aspires to develop towards DevOps or already has DevOps experience.
      • Strong experience in troubleshooting of Telecommunication network issues or Linux/Windows systems issues.
      • Ability to analyze logs effectively, using tools dedicated to analyze logs.
      • Relevant certifications (e.g., CompTIA, Cisco, AWS) that would be beneficial for the role.


      Team Collaboration: Highlight the ability to work effectively in a team environment and collaborate with cross-functional teams.

      Oferujemy

      - Umowa o Pracę
      - Praca Hybrydowa
      - Luxmed
      - UDEMY Business
      - Siłownia w budynku
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Księgowanie wszelkich zdarzeń gospodarczych występujących w spółce
      • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
      • Sporządzanie sprawozdań GUS, NBP
      • Samodzielne przygotowywanie deklaracji podatkowych - VAT, VAT UE, CIT
      • Współpraca z Audytorami
      • Wsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu sprawozdań finansowych oraz bieżących obowiązkach
      • Dodatkowe obowiązki zlecone przez przełożonego

      Wymagania

      • Wykształcenie kierunkowe związane z finansami
      • Min. 5 lat doświadczenia w księgowości w spółkach międzynarodowych
      • Doświadczenie w księgowości spółek handlowych
      • Dobra znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja)
      • Praktyczna dobra znajomość MS Excel
      • Znajomość systemów klasy ERP
      • Samodzielność, zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu
      • Znajomość zasad biznesowych i finansowych

      Oferujemy

      • Umowa na okres próbny, później czas nieokreślony
      • Tryb pracy hybrydowy, po okresie wdrożenia
      • Lokalizacja biura na Mokotowie
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie
  • Konsultant / tka ds. Sprzedaży

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B i budowanie długotrwałych relacji biznesowych
      • Rozwijanie i utrzymywanie współpracy z istniejącymi klientami w sektorze B2B
      • Prezentowanie i sprzedaż innowacyjnych rozwiązań OZE
      • Analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań
      • Skuteczne nawiązywanie relacji biznesowych z klientami, m.in. poprzez rozmowy telefoniczne oraz spotkania osobiste/via Teams;
      • Negocjowanie umów i warunków współpracy z klientami

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z klientami lub sprzedaży B2B
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodą komunikację
      • Przedsiębiorczość, inicjatywa w działaniu, wytrwałość i zaangażowanie
      • Doświadczenie w pracy opartej o realizację celów sprzedażowych
      • Znajomość rynku OZE będzie dodatkowym atutem


      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny
      • Solidny proces onboardingowy, przeprowadzony pod czujnym okiem menadżera i trenerów wewnętrznych
      • Jasno określoną i transparentną ścieżkę rozwoju zawodowego
      • Dostęp do wewnętrznych szkoleń, programów mentoringowych oraz szereg inicjatyw ukierunkowanych na Twój rozwój
      • Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole
  • JUNIOR BRAND MANAGER

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kształtowanie strategii produktowej i wprowadzanie innowacji
      • Tworzenie pipeline'u nowości, które podbiją rynek
      • Śledzenie trendów na rynku i ruchów konkurencji
      • Opracowywanie kreatywnych konceptów produktowych i ich wizualizacji
      • Koordynacja badań rynkowych i przekuwanie danych w konkretne działania
      • Przygotowanie briefów mediowych i kreatywnych - od pomysłu do wdrożenia
      • Zarządzanie kampaniami mediowymi we współpracy z agencjami
      • Przygotowanie selling story i pakietów informacyjnych dla klientów
      • Analiza wyników, raportowanie i wyciąganie trafnych wniosków
      • Wsparcie administracyjne zespołu i sprawne zarządzanie procesami

      Wymagania

      • Doświadczenie w marketingu FMCG - must have (preferowany sektor FMCG food)
      • Udokumentowane doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz tworzeniu skutecznej komunikacji marketingowej
      • Praktyka w zarządzaniu kampaniami marketingowymi i współpracy z agencjami
      • Zmysł do trendów, innowacyjne pomysły i otwartość na działania w dynamicznym świecie FMCG
      • Kreatywność w podejściu do wyzwań i powierzonych zadań
      • Biegłość w narzędziach analitycznych i umiejętność przekuwania danych rynkowych w konkretne rekomendacje
      • Doświadczenie w planowaniu i optymalizacji budżetów marketingowych
      • Zdolność do błyskawicznego dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb konsumentów
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

      Oferujemy

      • Szansa na rozwój w międzynarodowej, dynamicznej organizacji w branży FMCG
      • Hybrydowy model pracy
      • Atrakcyjny pakiet benefitów
  • Project Manager (Deweloper)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowe prowadzenie procesu inwestycyjnego budowy domów jednorodzinnych
      • Przygotowywanie harmonogramów, budżetu, kosztorysów oraz ich kontrola podczas trwania inwestycji
      • Uzyskiwanie niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii
      • Współudział w wyborze wykonawców lub innych kontrahentów
      • Koordynacja realizacji robót
      • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wymagań związanych z realizowanymi inwestycjami
      • Reprezentowanie firmy na spotkaniach z przedstawicielami organów administracji publicznej.
      • Współpraca z innymi działami w organizacji.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku
      • Znajomość procedur administracyjnych potrzebnych do realizacji inwestycji
      • Znajomość przepisów prawa budowlanego i administracyjnego
      • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz komunikacyjne
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz nastawienie na cel

      Oferujemy

      • Możliwość pracy po stronie rozwijającej się firmy deweloperskiej
      • Pracę w dynamicznym zespole
      • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów

Pracodawcy w Warszawie i okolicy