Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Bank Millennium S.A. praca
Czy to Twoja firma?
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.
Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Bankowiec, Bankier Warszawa Informatyk Warszawa Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa Programista Warszawa Ekonomista Warszawa
bankowość / finanse it (informatyka) obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia media / pr / reklama / marketing
Oferty pracy Bank Millennium S.A.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Koordynator ds. rozliczeń i wsparcia klienta VIP
Platan Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
-
Specjalistka ds. administracji i finansów
SalesHR- 7 000-9 000 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
PolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Parking dla pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 27.11.2023
Mapa Bank Millennium S.A.
Siedziba główna
Bank Millennium S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Bank Millennium S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Gdańsk
- Łódź
- Bydgoszcz
- Gostynin
- Kraków
- Wrocław
- Białogard
- Skoczów
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Bank Millennium S.A. - oferty archiwalne
-
Opiekun Klienta w Oddziale Banku
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
-
Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
-
Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
-
Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
-
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe
-
Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
-
Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
-
Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
-
Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
-
Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym
Oferujemy
-
Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
-
Premię uzależnioną od wyników
-
Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
-
Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
-
Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
-
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
-
Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne
Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.
W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto.
Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
-
-
OPIEKUN KLIENTA W ODDZIALE BANKU
Bank Millennium S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
-
Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
-
Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
-
Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
-
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe
-
Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
-
Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
-
Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
-
Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
-
Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym
Oferujemy
-
Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
-
Premię uzależnioną od wyników
-
Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
-
Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
-
Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
-
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
-
Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne
Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.
W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto
Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
-
-
Ekspert Klienta Zamożnego w Łodzi
Bank Millennium S.A.- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Współpraca z obecnymi Klientami Banku
-
Pozyskiwanie Klientów z segmentu Personal Banking
-
Budowanie długotrwałej relacji z Klientami poprzez zarządzanie portfelem Klienta
-
Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych Klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań
-
Zapewnianie aktualnym i potencjalnym Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnie z wysokimi standardami Millennium Prestige
-
Rozwój działalności biznesowej Banku w sektorze Klientów Zamożnych na rynku lokalnym
Wymagania
-
Obowiązkowe minimum 12 miesięczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych oraz lokat strukturyzowanych
-
Potwierdzone sukcesami minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży wymagającej identyfikacji indywidualnych potrzeb Klientów
-
Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
-
Zainteresowanie rynkiem kapitałowym oraz wiedza na temat produktów inwestycyjnych
-
Samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność, dobre umiejętności organizacyjne
-
Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
-
Wysoki poziom kultury osobistej
-
Znajomość języka angielskiego będzie atutem
Oferujemy
-
Umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
-
Wysokie premie uzależnione od indywidualnych wyników
-
Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem Zamożnym
-
Prywatną opiekę medyczną
-
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
-
Program wspierający rodziców „Rodzice na Tak”
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
Możliwość awansu w strukturach Banku Millennium
-
Ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych
-
Telefon komórkowy
-
-
Kierujący Placówką Detaliczną - Wrocław
Bank Millennium S.A.- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
-
Organizowanie pracy zespołu
-
Zapewnienie wysokiej jakości usług
-
Kompleksowa obsługa Klientów
-
Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
-
Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
-
Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
-
Gotowość do kierowania pracą zespołu
Oferujemy
-
Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
-
Możliwość rozwoju/ awansu
-
-
Konsultant ds. Obsługi Kredytów Hipotecznych
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Nasza codzienność to wspieranie Klientów w zakresie obsługi kredytów hipotecznych. Przeprowadzane przez nas rozmowy wymagają wiedzy, doświadczenia i empatii. Stale poszukujemy najlepszych rozwiązań dla klientów posiadających kredyt hipoteczny. Opiekujemy się i koordynujemy procesem od A do Z, na poziomie centrali i placówek.Wymagania
Aplikuj jeśli:-
Posiadasz umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
-
Lubisz kontakt z Klientami i jesteś nastwiony na współpracę
-
Interesuje Cię obszar produktów hipotecznych, lubisz wyzwania i ambitne zadania
-
Na co dzień jesteś odpowiedzialny i zaangażowany w swoje zadania
-
Nie przeraża Cię praca pod presją czasu i obsługa kilku kampanii jednocześnie
Oferujemy
-
Rozwijanie doświadczeń w kredytach hipotecznych i negocjacjach
-
Codzienne korzystanie z Twoich najlepszych praktyk
-
Udział w budowaniu nowych rozwiązań obsługi hipotecznej
-
Atrakcyjny system motywacyjny oparty na faktycznych efektach pracy
-
Możliwość pracy w systemie hybrydowym
-
Opiekę medyczną w LUX MED
-
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
-
Platformę kafeteryjną
-
Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
-
Kawę i herbatę w naszej kawiarni Green Caffe Nero
-
Wygodną lokalizację biura - praca nieopodal Metra Pole Mokotowskie
-
-
Opiekun Klienta w Oddziale Banku
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
-
Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
-
Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
-
Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
-
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe
-
Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
-
Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
-
Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
-
Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
-
Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym
Oferujemy
-
Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
-
Premię uzależnioną od wyników
-
Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
-
Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
-
Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
-
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
-
Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
-
Specjalista w Zespole Wspomagania Procesów Detalicznych
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
analiza danych dot. procesów
-
określanie źródeł nieprawidłowości w procesach realizowanych w sieci sprzedaży
-
rekomendowanie zmian w procesach sprzedażowych i operacyjnych mających na celu wyeliminowanie błędów / usprawnianie procesów
-
prowadzenie projektów usprawniających procesy sprzedażowe i operacyjne
-
przygotowywanie założeń i specyfikacji dla rozwiązań informatycznych usprawniających procesy
-
przygotowywanie i opiniowanie regulacji, materiałów szkoleniowych / instruktażowych dla sieci sprzedaży
Wymagania
-
minimum roczne doświadczanie związane z projektowaniem lub optymalizowaniem procesów sprzedażowych lub operacyjnych
-
umiejętność prowadzenia projektów
-
dobra znajomość języka angielskiego
-
dobra znajomość procesów dot. bankowości detalicznej
-
praktyka w przygotowywaniu założeń i specyfikacji dla rozwiązań informatycznych
-
znajomość metodyk change managment
Oferujemy
-
interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpraca z wieloma jednostkami w Banku
-
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
-
przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
-
-
Kierujący Placówką Detaliczną w Elblągu
Bank Millennium S.A.- Elbląg
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
-
Motywowanie i wspieranie zespołu w realizacji celów sprzedażowych
-
Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
-
Nadzór nad funkcjonowaniem placówki – zapewnianie zgodności działania z obowiązującymi procedurami
-
Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
-
Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji
-
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
-
Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach (dla Kandydatów wewnętrznych)
-
Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
-
Gotowość do kierowania pracą zespołu
-
Wykształcenie wyższe
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (dla Kandydatów zewnętrznych)
-
Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby innych
-
Umiejętności zarządcze – planowanie i monitorowanie pracy oraz motywowanie zespołu
Oferujemy
-
Możliwość budowania i rozwijania zespołów sprzedażowych
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Codzienne zadania dające szansę rozwoju kompetencji managerskich
-
Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
-
Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z zespołem, Klientem i produktami bankowymi
-
Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
-
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
-
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
-
Zniżki na firmowe produkty i usługi
-
Inicjatywy dobroczynne
-
-
Opiekun Klienta w Oddziale Banku
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
-
Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
-
Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
-
Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
-
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe
-
Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
-
Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
-
Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
-
Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
-
Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym
Oferujemy
-
Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
-
Premię uzależnioną od wyników
-
Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
-
Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
-
Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
-
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
-
Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
-
Kierujący Placówką Detaliczną - Ostrowiec Świętokrzyski
Bank Millennium S.A.- Ostrowiec Świętokrzyski
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
-
Organizowanie pracy zespołu
-
Zapewnienie wysokiej jakości usług
-
Kompleksowa obsługa Klientów
-
Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
-
Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
-
Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
-
Gotowość do kierowania pracą zespołu
Oferujemy
-
Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
-
Możliwość rozwoju/ awansu
-
-
Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
-
Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
-
Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
-
Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
-
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Wysokie umiejętności analityczne
-
Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
-
Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
-
Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
-
Znajomość SQL
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
-
Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
-
Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
”
-
-
Kierujący Placówką Detaliczną - Kłodzko
Bank Millennium S.A.- Kłodzko
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
-
Organizowanie pracy zespołu
-
Zapewnienie wysokiej jakości usług
-
Kompleksowa obsługa Klientów
-
Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
-
Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
-
Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
-
Gotowość do kierowania pracą zespołu
Oferujemy
-
Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
-
Możliwość rozwoju/ awansu
-
-
Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego
Bank Millennium S.A.- Opole
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
-
Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
-
Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
-
Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
-
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Wysokie umiejętności analityczne
-
Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
-
Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
-
Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
-
Znajomość SQL
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
-
Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
-
Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
”
-
-
Kierujący Placówką Detaliczną - Oława
Bank Millennium S.A.- Oława
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
-
Organizowanie pracy zespołu
-
Zapewnienie wysokiej jakości usług
-
Kompleksowa obsługa Klientów
-
Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
-
Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
-
Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
-
Gotowość do kierowania pracą zespołu
Oferujemy
-
Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
-
Możliwość rozwoju/ awansu
-
-
Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego
Bank Millennium S.A.- Gdańsk
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
-
Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
-
Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
-
Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
-
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Wysokie umiejętności analityczne
-
Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
-
Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
-
Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
-
Znajomość SQL
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
-
Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
-
Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
”
-
-
Konsultant ds. Monitorowania Produktywności
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Analiza procesów, projektowanie rozwiązań które mają na celu dostarczenie nowych funkcjonalności dla Klientów Wewnętrznych
-
Analiza danych oraz tworzenie raportów (MS Excel)
-
Projektowanie aplikacji
Wymagania
-
Praktyczna znajomość relacyjnych baz danych (MS-SQL), w tym umiejętność budowania kwerend SQL
-
Praktyczna znajomość VBA
-
Biegła umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
-
Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
Znajomość narzędzi raportowych: SQL Reporting Services, SQL Integration Services
Oferujemy
-
Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
-
Dużo miejsca na samodzielność i własną inicjatywę
-
Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym w międzynarodowej instytucji finansowej
-
Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
-
Hybrydowy system pracy
-
Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
-
-
Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego
Bank Millennium S.A.- Rzeszów
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
-
Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
-
Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
-
Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
-
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Wysokie umiejętności analityczne
-
Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
-
Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
-
Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
-
Znajomość SQL
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
-
Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
-
Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
”
-
-
Ekspert Klienta Zamożnego - Elbląg
Bank Millennium S.A.- Elbląg
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Współpraca z obecnymi Klientami Banku
-
Pozyskiwanie Klientów z segmentu Personal Banking
-
Budowanie długotrwałej relacji z Klientami poprzez zarządzanie portfelem Klienta
-
Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych Klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań
-
Zapewnianie aktualnym i potencjalnym Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnie z wysokimi standardami Millennium Prestige
-
Rozwój działalności biznesowej Banku w sektorze Klientów Zamożnych na rynku lokalnym
Wymagania
-
Obowiązkowe minimum 12 miesięczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych oraz lokat strukturyzowanych
-
Potwierdzone sukcesami minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży wymagającej identyfikacji indywidualnych potrzeb Klientów
-
Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
-
Zainteresowanie rynkiem kapitałowym oraz wiedza na temat produktów inwestycyjnych
-
Samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność, dobre umiejętności organizacyjne
-
Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
-
Wysoki poziom kultury osobistej
-
Znajomość języka angielskiego będzie atutem
Oferujemy
-
Umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
-
Wysokie premie uzależnione od indywidualnych wyników
-
Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem Zamożnym
-
Prywatną opiekę medyczną
-
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
-
Program wspierający rodziców „Rodzice na Tak”
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
Możliwość awansu w strukturach Banku Millennium
-
Ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych
-
Telefon komórkowy
-
-
Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego
Bank Millennium S.A.- Białystok
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
-
Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
-
Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
-
Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
-
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Wysokie umiejętności analityczne
-
Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
-
Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
-
Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
-
Znajomość SQL
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
-
Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
-
Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
”
-
-
Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego
Bank Millennium S.A.- Kielce
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
-
Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
-
Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
-
Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
-
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Wysokie umiejętności analityczne
-
Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
-
Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
-
Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
-
Znajomość SQL
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
-
Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
-
Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
”
-