W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.



Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!


Bank Millennium S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
bankowość / finanse it (informatyka) obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Bank Millennium S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Parking dla pracowników
  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 27.11.2023

Mapa Bank Millennium S.A.

Siedziba główna

Bank Millennium S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Bank Millennium S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Gdańsk
  4. Łódź
  5. Bydgoszcz
  6. Gostynin
  7. Kraków
  8. Wrocław
  9. Białogard
  10. Skoczów

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Bank Millennium S.A. - oferty archiwalne

  • Opiekun Klienta w Oddziale Banku

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków


      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)

      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej

      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych

      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej

      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe

      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta

      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych

      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej

      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów

      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy


      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)

      • Premię uzależnioną od wyników

      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa

      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi

      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi

      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy

      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych

      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

      • Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne


      Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.


      W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto.


      Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

  • OPIEKUN KLIENTA W ODDZIALE BANKU

    Bank Millennium S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)

      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej

      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych

      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej

      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe

      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta

      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych

      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej

      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów

      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy

      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)

      • Premię uzależnioną od wyników

      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa

      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi

      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi

      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy

      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych

      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

      • Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne


      Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.


      W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto


      Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.


  • Ekspert Klienta Zamożnego w Łodzi

    Bank Millennium S.A.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Współpraca z obecnymi Klientami Banku
      • Pozyskiwanie Klientów z segmentu Personal Banking
      • Budowanie długotrwałej relacji z Klientami poprzez zarządzanie portfelem Klienta
      • Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych Klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań
      • Zapewnianie aktualnym i potencjalnym Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnie z wysokimi standardami Millennium Prestige
      • Rozwój działalności biznesowej Banku w sektorze Klientów Zamożnych na rynku lokalnym

      Wymagania

      • Obowiązkowe minimum 12 miesięczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych oraz lokat strukturyzowanych
      • Potwierdzone sukcesami minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży wymagającej identyfikacji indywidualnych potrzeb Klientów
      • Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
      • Zainteresowanie rynkiem kapitałowym oraz wiedza na temat produktów inwestycyjnych
      • Samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność, dobre umiejętności organizacyjne
      • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
      • Wysoki poziom kultury osobistej
      • Znajomość języka angielskiego będzie atutem

      Oferujemy

      • Umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
      • Wysokie premie uzależnione od indywidualnych wyników
      • Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem Zamożnym
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Program wspierający rodziców „Rodzice na Tak”
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
      • Możliwość awansu w strukturach Banku Millennium
      • Ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych
      • Telefon komórkowy
  • Kierujący Placówką Detaliczną - Wrocław

    Bank Millennium S.A.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Organizowanie pracy zespołu
      • Zapewnienie wysokiej jakości usług
      • Kompleksowa obsługa Klientów
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu

      Oferujemy

      • Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
      • Możliwość rozwoju/ awansu
  • Konsultant ds. Obsługi Kredytów Hipotecznych

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Nasza codzienność to wspieranie Klientów w zakresie obsługi kredytów hipotecznych. Przeprowadzane przez nas rozmowy wymagają wiedzy, doświadczenia i empatii. Stale poszukujemy najlepszych rozwiązań dla klientów posiadających kredyt hipoteczny. Opiekujemy się i koordynujemy procesem od A do Z, na poziomie centrali i placówek.

      Wymagania

      Aplikuj jeśli:
      • Posiadasz umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
      • Lubisz kontakt z Klientami i jesteś nastwiony na współpracę
      • Interesuje Cię obszar produktów hipotecznych, lubisz wyzwania i ambitne zadania
      • Na co dzień jesteś odpowiedzialny i zaangażowany w swoje zadania
      • Nie przeraża Cię praca pod presją czasu i obsługa kilku kampanii jednocześnie

      Oferujemy

      • Rozwijanie doświadczeń w kredytach hipotecznych i negocjacjach
      • Codzienne korzystanie z Twoich najlepszych praktyk
      • Udział w budowaniu nowych rozwiązań obsługi hipotecznej
      • Atrakcyjny system motywacyjny oparty na faktycznych efektach pracy
      • Możliwość pracy w systemie hybrydowym
      • Opiekę medyczną w LUX MED
      • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
      • Platformę kafeteryjną
      • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
      • Kawę i herbatę w naszej kawiarni Green Caffe Nero
      • Wygodną lokalizację biura - praca nieopodal Metra Pole Mokotowskie
  • Opiekun Klienta w Oddziale Banku

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe
      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy

      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
      • Premię uzależnioną od wyników
      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
  • Specjalista w Zespole Wspomagania Procesów Detalicznych

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • analiza danych dot. procesów
      • określanie źródeł nieprawidłowości w procesach realizowanych w sieci sprzedaży
      • rekomendowanie zmian w procesach sprzedażowych i operacyjnych mających na celu wyeliminowanie błędów / usprawnianie procesów
      • prowadzenie projektów usprawniających procesy sprzedażowe i operacyjne
      • przygotowywanie założeń i specyfikacji dla rozwiązań informatycznych usprawniających procesy
      • przygotowywanie i opiniowanie regulacji, materiałów szkoleniowych / instruktażowych dla sieci sprzedaży

      Wymagania

      • minimum roczne doświadczanie związane z projektowaniem lub optymalizowaniem procesów sprzedażowych lub operacyjnych
      • umiejętność prowadzenia projektów
      • dobra znajomość języka angielskiego
      Dodatkowym atutem będzie:
      • dobra znajomość procesów dot. bankowości detalicznej
      • praktyka w przygotowywaniu założeń i specyfikacji dla rozwiązań informatycznych
      • znajomość metodyk change managment

      Oferujemy

      • interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpraca z wieloma jednostkami w Banku
      • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
      • przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
  • Kierujący Placówką Detaliczną w Elblągu

    Bank Millennium S.A.
    • Elbląg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Motywowanie i wspieranie zespołu w realizacji celów sprzedażowych
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
      • Nadzór nad funkcjonowaniem placówki – zapewnianie zgodności działania z obowiązującymi procedurami
      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
      • Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji
      • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach (dla Kandydatów wewnętrznych)
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu
      • Wykształcenie wyższe
      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (dla Kandydatów zewnętrznych)
      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby innych
      • Umiejętności zarządcze – planowanie i monitorowanie pracy oraz motywowanie zespołu

      Oferujemy

      • Możliwość budowania i rozwijania zespołów sprzedażowych
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Codzienne zadania dające szansę rozwoju kompetencji managerskich
      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
      • Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z zespołem, Klientem i produktami bankowymi
      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
      • Zniżki na firmowe produkty i usługi
      • Inicjatywy dobroczynne
  • Opiekun Klienta w Oddziale Banku

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe
      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy

      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
      • Premię uzależnioną od wyników
      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
  • Kierujący Placówką Detaliczną - Ostrowiec Świętokrzyski

    Bank Millennium S.A.
    • Ostrowiec Świętokrzyski
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Organizowanie pracy zespołu
      • Zapewnienie wysokiej jakości usług
      • Kompleksowa obsługa Klientów
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu

      Oferujemy

      • Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
      • Możliwość rozwoju/ awansu
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Kierujący Placówką Detaliczną - Kłodzko

    Bank Millennium S.A.
    • Kłodzko
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Organizowanie pracy zespołu
      • Zapewnienie wysokiej jakości usług
      • Kompleksowa obsługa Klientów
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu

      Oferujemy

      • Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
      • Możliwość rozwoju/ awansu
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Kierujący Placówką Detaliczną - Oława

    Bank Millennium S.A.
    • Oława
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Organizowanie pracy zespołu
      • Zapewnienie wysokiej jakości usług
      • Kompleksowa obsługa Klientów
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu

      Oferujemy

      • Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
      • Możliwość rozwoju/ awansu
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Konsultant ds. Monitorowania Produktywności

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Analiza procesów, projektowanie rozwiązań które mają na celu dostarczenie nowych funkcjonalności dla Klientów Wewnętrznych
      • Analiza danych oraz tworzenie raportów (MS Excel)
      • Projektowanie aplikacji

      Wymagania

      • Praktyczna znajomość relacyjnych baz danych (MS-SQL), w tym umiejętność budowania kwerend SQL
      • Praktyczna znajomość VBA
      • Biegła umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
      • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      Dodatkowym atutem będzie:
      • Znajomość narzędzi raportowych: SQL Reporting Services, SQL Integration Services

      Oferujemy

      • Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
      • Dużo miejsca na samodzielność i własną inicjatywę
      • Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym w międzynarodowej instytucji finansowej
      • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
      • Hybrydowy system pracy
      • Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Ekspert Klienta Zamożnego - Elbląg

    Bank Millennium S.A.
    • Elbląg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Współpraca z obecnymi Klientami Banku
      • Pozyskiwanie Klientów z segmentu Personal Banking
      • Budowanie długotrwałej relacji z Klientami poprzez zarządzanie portfelem Klienta
      • Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych Klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań
      • Zapewnianie aktualnym i potencjalnym Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnie z wysokimi standardami Millennium Prestige
      • Rozwój działalności biznesowej Banku w sektorze Klientów Zamożnych na rynku lokalnym

      Wymagania

      • Obowiązkowe minimum 12 miesięczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych oraz lokat strukturyzowanych
      • Potwierdzone sukcesami minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży wymagającej identyfikacji indywidualnych potrzeb Klientów
      • Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
      • Zainteresowanie rynkiem kapitałowym oraz wiedza na temat produktów inwestycyjnych
      • Samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność, dobre umiejętności organizacyjne
      • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
      • Wysoki poziom kultury osobistej
      • Znajomość języka angielskiego będzie atutem

      Oferujemy

      • Umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
      • Wysokie premie uzależnione od indywidualnych wyników
      • Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem Zamożnym
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Program wspierający rodziców „Rodzice na Tak”
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
      • Możliwość awansu w strukturach Banku Millennium
      • Ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych
      • Telefon komórkowy
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

Pracodawcy w Warszawie i okolicy