Origen jest zaufanym partnerem w obszarze usług HR. Historia firmy rozpoczęła się w Krakowie, gdzie do dziś znajduje się jej siedziba. Specjalizuje się w tworzeniu zespołów pracowników zdalnych, outsourcingu pracy oraz rekrutacji specjalistów. Zatrudnia zespół liczący od 11 do 50 osób, które stanowią istotny element jej działalności.

W Origen szczególnie ceniona jest wiarygodność, stanowiąca fundament relacji z klientami i pracownikami. Dążenie do równości i różnorodności wyraża się nie tylko w zespołach, ale także w oferowanych rozwiązaniach. Wiedza traktowana jest jako klucz do sukcesu, dlatego firma nieustannie się rozwija i dzieli nią z partnerami. Elastyczność stanowi odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek pracy – Origen oferuje modele współpracy dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

Usługi doradcze oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów są wyrazem zaangażowania w budowanie długotrwałych relacji. Origen przykłada dużą wagę do społecznej odpowiedzialności biznesu, promując pracę zdalną i dając szansę na zatrudnienie osobom z różnych środowisk. Wartością wyróżniającą firmę jest niska rotacja pracowników, wynosząca zaledwie 2% w skali roku, co świadczy o zaangażowaniu i lojalności zespołu.

Firma wie, że zaufanie buduje się poprzez czyny, a nie tylko słowa. Dlatego ponad wszystko stara się, by jej usługi były synonimem jakości i profesjonalizmu. Origen zaprasza do współpracy, proponując wspólne działania na rzecz przyszłości pracy zdalnej, korzystnej dla wszystkich stron.

ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023

Mapa ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wrocław
  4. Łódź
  5. Poznań
  6. Lublin
  7. Olsztyn
  8. Bydgoszcz
  9. Katowice
  10. Gdańsk

Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Konsultant ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • obsługa klientów polegająca na sprawdzaniu faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową w zakresie:
        - porównywania list pacjentów z faktury z rzeczywiście zleconymi kosztami
        - porównywania list badań z faktury z rzeczywiście zleconymi badaniami kosztami zgodnych z umowami z podwykonawcami
        - rozpisywania kosztów faktury do poszczególnych laboratoriów,
      • raportowanie problemów
      • uzupełnianie danych do przetargów dotyczących symboli badań na podstawie oferty usług laboratoryjnych
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku w przedziale godzin: 7:00 - 17:00 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Specjalista/tka ds. obsługi klienta w dziale współpracy z serwisami – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • kontakt pisemny/ telefoniczny z dostawcami i serwisami,
      • obsługa portali reklamacyjnych producentów
      • weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
      • rejestracja wysłanych odpowiedzi
      • weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
      • prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
      • raportowane do sklepów wykrytych błędów

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia średniego
      • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • wynagrodzenie 3500 brutto + premia
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Specjalista w dziale obsługi klienta – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
      • rejestracja wysłanych odpowiedzi
      • weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
      • prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
      • raportowane do sklepów wykrytych błędów

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia średniego
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • wynagrodzenie 3500 brutto + premia
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
  • Rekruter/ka – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
      • bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
      • posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • dobra organizacja pracy, dokładność
      • wykonywanie czynności powtarzalnych
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • wynagrodzenie 4000 brutto
      • sprzęt służbowy
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Specjalista w dziale obsługi klienta – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
      • rejestracja wysłanych odpowiedzi
      • weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
      • prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
      • raportowane do sklepów wykrytych błędów

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia średniego
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • wynagrodzenie 3500 brutto + premia
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
  • Rekruter/ka – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
      • bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
      • posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • dobra organizacja pracy, dokładność
      • wykonywanie czynności powtarzalnych
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • wynagrodzenie 4000 brutto
      • sprzęt służbowy
  • Specjalista/tka ds. obsługi klienta w dziale współpracy z serwisami – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • kontakt pisemny/ telefoniczny z dostawcami i serwisami,
      • obsługa portali reklamacyjnych producentów
      • weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
      • rejestracja wysłanych odpowiedzi
      • weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
      • prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
      • raportowane do sklepów wykrytych błędów

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia średniego
      • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • wynagrodzenie 3500 brutto + premia
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Rekruter – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
      • bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
      • posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • dobra organizacja pracy, dokładność
      • wykonywanie czynności powtarzalnych
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
  • Rekruter/ka – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
      • bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
      • posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • dobra organizacja pracy, dokładność
      • wykonywanie czynności powtarzalnych
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • wynagrodzenie 4000 brutto
      • sprzęt służbowy
  • Specjalista w dziale obsługi klienta – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
      • rejestracja wysłanych odpowiedzi
      • weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
      • prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
      • raportowane do sklepów wykrytych błędów

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia średniego
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • wynagrodzenie 3500 brutto + premia
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
  • Rekruter/ka – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
      • bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
      • posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • dobra organizacja pracy, dokładność
      • wykonywanie czynności powtarzalnych
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • wynagrodzenie 4000 brutto
      • sprzęt służbowy
  • Konsultant ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • obsługa klientów polegająca na sprawdzaniu faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową w zakresie:
        - porównywania list pacjentów z faktury z rzeczywiście zleconymi kosztami
        - porównywania list badań z faktury z rzeczywiście zleconymi badaniami kosztami zgodnych z umowami z podwykonawcami
        - rozpisywania kosztów faktury do poszczególnych laboratoriów,
      • raportowanie problemów
      • uzupełnianie danych do przetargów dotyczących symboli badań na podstawie oferty usług laboratoryjnych
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku w przedziale godzin: 7:00 - 17:00 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Rekruter – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
      • bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
      • posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • dobra organizacja pracy, dokładność
      • wykonywanie czynności powtarzalnych
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
  • Rekruter/ka – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
      • bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
      • posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • dobra organizacja pracy, dokładność
      • wykonywanie czynności powtarzalnych
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • wynagrodzenie 4000 brutto
      • sprzęt służbowy
  • Specjalista w dziale obsługi klienta – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
      • rejestracja wysłanych odpowiedzi
      • weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
      • prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
      • raportowane do sklepów wykrytych błędów

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • wykształcenia średniego
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • wynagrodzenie 3500 brutto + premia
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy