Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ORIGEN sp. z o.o. Sp. k. praca
Czy to Twoja firma?
Origen jest zaufanym partnerem w obszarze usług HR. Historia firmy rozpoczęła się w Krakowie, gdzie do dziś znajduje się jej siedziba. Specjalizuje się w tworzeniu zespołów pracowników zdalnych, outsourcingu pracy oraz rekrutacji specjalistów. Zatrudnia zespół liczący od 11 do 50 osób, które stanowią istotny element jej działalności.
W Origen szczególnie ceniona jest wiarygodność, stanowiąca fundament relacji z klientami i pracownikami. Dążenie do równości i różnorodności wyraża się nie tylko w zespołach, ale także w oferowanych rozwiązaniach. Wiedza traktowana jest jako klucz do sukcesu, dlatego firma nieustannie się rozwija i dzieli nią z partnerami. Elastyczność stanowi odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek pracy – Origen oferuje modele współpracy dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.
Usługi doradcze oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów są wyrazem zaangażowania w budowanie długotrwałych relacji. Origen przykłada dużą wagę do społecznej odpowiedzialności biznesu, promując pracę zdalną i dając szansę na zatrudnienie osobom z różnych środowisk. Wartością wyróżniającą firmę jest niska rotacja pracowników, wynosząca zaledwie 2% w skali roku, co świadczy o zaangażowaniu i lojalności zespołu.
Firma wie, że zaufanie buduje się poprzez czyny, a nie tylko słowa. Dlatego ponad wszystko stara się, by jej usługi były synonimem jakości i profesjonalizmu. Origen zaprasza do współpracy, proponując wspólne działania na rzecz przyszłości pracy zdalnej, korzystnej dla wszystkich stron.
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Elastyczny czas pracy
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023
Mapa ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Kraków
- Wrocław
- Łódź
- Poznań
- Lublin
- Olsztyn
- Bydgoszcz
- Katowice
- Gdańsk
Linki
Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. - oferty archiwalne
-
Konsultant ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń - praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Olsztyn
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
obsługa klientów polegająca na sprawdzaniu faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową w zakresie:
- porównywania list pacjentów z faktury z rzeczywiście zleconymi kosztami
- porównywania list badań z faktury z rzeczywiście zleconymi badaniami kosztami zgodnych z umowami z podwykonawcami
- rozpisywania kosztów faktury do poszczególnych laboratoriów, -
raportowanie problemów
-
uzupełnianie danych do przetargów dotyczących symboli badań na podstawie oferty usług laboratoryjnych
-
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
-
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
-
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku w przedziale godzin: 7:00 - 17:00 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant HR
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Rzeszów
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
• wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
• po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
• przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
• przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracyWymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
● orzeczenia o stopniu niepełnosprawnościOferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną
-
Specjalista/tka ds. obsługi klienta w dziale współpracy z serwisami – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
kontakt pisemny/ telefoniczny z dostawcami i serwisami,
-
obsługa portali reklamacyjnych producentów
-
weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
-
rejestracja wysłanych odpowiedzi
-
weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
-
prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
-
raportowane do sklepów wykrytych błędów
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia średniego
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
wynagrodzenie 3500 brutto + premia
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Rzeszów
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Specjalista w dziale obsługi klienta – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Toruń
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
-
rejestracja wysłanych odpowiedzi
-
weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
-
prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
-
raportowane do sklepów wykrytych błędów
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia średniego
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
wynagrodzenie 3500 brutto + premia
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
-
Rekruter/ka – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Szczecin
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
-
bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
-
posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
dobra organizacja pracy, dokładność
-
wykonywanie czynności powtarzalnych
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
wynagrodzenie 4000 brutto
-
sprzęt służbowy
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Białystok
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Specjalista w dziale obsługi klienta – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Wrocław
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
-
rejestracja wysłanych odpowiedzi
-
weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
-
prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
-
raportowane do sklepów wykrytych błędów
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia średniego
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
wynagrodzenie 3500 brutto + premia
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
-
Rekruter/ka – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Białystok
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
-
bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
-
posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
dobra organizacja pracy, dokładność
-
wykonywanie czynności powtarzalnych
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
wynagrodzenie 4000 brutto
-
sprzęt służbowy
-
-
Specjalista/tka ds. obsługi klienta w dziale współpracy z serwisami – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Toruń
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
kontakt pisemny/ telefoniczny z dostawcami i serwisami,
-
obsługa portali reklamacyjnych producentów
-
weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
-
rejestracja wysłanych odpowiedzi
-
weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
-
prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
-
raportowane do sklepów wykrytych błędów
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia średniego
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
wynagrodzenie 3500 brutto + premia
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Rekruter – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Olsztyn
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
-
bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
-
posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
dobra organizacja pracy, dokładność
-
wykonywanie czynności powtarzalnych
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
-
Rekruter/ka – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Łódź
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
-
bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
-
posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
dobra organizacja pracy, dokładność
-
wykonywanie czynności powtarzalnych
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
wynagrodzenie 4000 brutto
-
sprzęt służbowy
-
-
Specjalista w dziale obsługi klienta – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Olsztyn
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
-
rejestracja wysłanych odpowiedzi
-
weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
-
prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
-
raportowane do sklepów wykrytych błędów
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia średniego
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
wynagrodzenie 3500 brutto + premia
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
-
Rekruter/ka – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
-
bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
-
posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
dobra organizacja pracy, dokładność
-
wykonywanie czynności powtarzalnych
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
wynagrodzenie 4000 brutto
-
sprzęt służbowy
-
-
Konsultant ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń - praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Białystok
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
obsługa klientów polegająca na sprawdzaniu faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową w zakresie:
- porównywania list pacjentów z faktury z rzeczywiście zleconymi kosztami
- porównywania list badań z faktury z rzeczywiście zleconymi badaniami kosztami zgodnych z umowami z podwykonawcami
- rozpisywania kosztów faktury do poszczególnych laboratoriów, -
raportowanie problemów
-
uzupełnianie danych do przetargów dotyczących symboli badań na podstawie oferty usług laboratoryjnych
-
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
-
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
-
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku w przedziale godzin: 7:00 - 17:00 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Lublin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Rekruter – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Lublin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
-
bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
-
posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
dobra organizacja pracy, dokładność
-
wykonywanie czynności powtarzalnych
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
-
Rekruter/ka – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
wspomaganie menadżerów personalnych w bieżących działaniach rekrutacyjnych
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
analiza i selekcja otrzymanych aplikacji w systemie eRecruter
-
bieżące administrowanie systemem eRekruter i zarzadzanie baza danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi lub psychologia
-
posługiwanie się systemami i programami komputerowymi, mile widziana znajomość programu eRekruter
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
dobra organizacja pracy, dokładność
-
wykonywanie czynności powtarzalnych
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-16 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
wynagrodzenie 4000 brutto
-
sprzęt służbowy
-
-
Specjalista w dziale obsługi klienta – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Kielce
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
-
rejestracja wysłanych odpowiedzi
-
weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
-
prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
-
raportowane do sklepów wykrytych błędów
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
wykształcenia średniego
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
wynagrodzenie 3500 brutto + premia
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-