Jesteśmy Origen – Twoim zaufanym partnerem w świecie usług HR. Nasza przygoda zaczęła się w malowniczym Krakowie, gdzie do dziś znajduje się nasza siedziba. Specjalizujemy się w tworzeniu zespołów pracowników zdalnych, outsourcingu pracy zdalnej oraz rekrutacji specjalistów. Z dumą zatrudniamy zespół liczący od 11 do 50 osób, które są sercem naszej firmy.¶¶W Origen cenimy sobie wiarygodność – to fundament naszych relacji z klientami i pracownikami. Dążymy do różnorodności, nie tylko w naszych zespołach, ale także w oferowanych rozwiązaniach. Wiedza jest dla nas kluczem do sukcesu, dlatego nieustannie się rozwijamy i dzielimy nią z naszymi partnerami. Elastyczność to nasza odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek pracy – oferujemy modele współpracy, które są dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów.¶¶Nasze usługi doradcze i pomoc w rozwiązywaniu problemów są wyrazem zaangażowania w budowanie długotrwałych relacji. Jesteśmy dumni z naszej społecznej odpowiedzialności biznesu, która przejawia się w promowaniu pracy zdalnej, dając szansę na zatrudnienie osobom z różnych środowisk. To, co nas wyróżnia, to niska rotacja pracowników – zaledwie 2% w skali roku, co świadczy o zaangażowaniu i lojalności naszego zespołu.¶¶W Origen wiemy, że zaufanie buduje się nie tylko przez słowa, ale przede wszystkim przez czyny. Dlatego codziennie pracujemy nad tym, by nasze usługi były synonimem jakości i profesjonalizmu. Zapraszamy do współpracy – razem możemy tworzyć przyszłość pracy zdalnej, która jest korzystna dla wszystkich stron.
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023

Mapa ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

100%

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

100%

Profil firmy:
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wrocław
  4. Łódź
  5. Lublin
  6. Bielsko-Biała
  7. Olsztyn
  8. Katowice
  9. Bydgoszcz
  10. Gdańsk

Data aktualizacji: 01.03.2025

Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Asystent_ka w kancelarii notarialnej

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Kraków
    • staż/praktyka
    • pełny etat
    • praktykant/stażysta
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • koordynowanie obiegu dokumentów i informacji
      • pełna obsługa i organizacja pracy sekretariatu i kancelarii
      • dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • doświadczenia w pracy w biurze lub mile widziane w kancelarii notarialnej
      • mile widziane wykształcenie wyższe: administracja, prawo bądź w trakcie studiów
      • biegłej obsługi komputera
      • mile widziana chęć do nauki i przyswajania wiedzy z zakresu funkcjonowania kancelarii oraz niektórych dziedzin prawa
      • komunikatywności, odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy
      • precyzyjności i dokładności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
      • mile widziane: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności i/lub status studenta

      Oferujemy

      • zdobycie doświadczenia zawodowego oraz praktycznych umiejętności z zakresu administracji i prawa
      • współpracę z profesjonalnym zespołem
      • pracę od poniedziałku do piątku w wymiarze odpowiadającym 1/2 - 1/3 etatu
      • elastyczne godziny pracy
  • Analityk internetowy - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • wyszukiwanie określonych informacji w internecie oraz ich weryfikacja w wewnętrznych systemach
      • wstawianie do Excela informacji wg określonych kryteriów
      • wstawianie do Excela linków i zdjęć w formie .jpg
      • poprawianie w systemach błędów znalezionych na konkretnych stronach internetowych
      • sprawdzanie i aktualizowanie danych w wewnętrznych systemach

      Wymagania

      • dobrej znajomości obsługi komputera i programów MS Word, MS Excel, mile widziana znajomość programów graficznych oraz MS Teams
      • umiejętności sprawnego posługiwania się klawiaturą oraz wyszukiwania informacji
      • zaangażowania w powierzone obowiązki, dokładności, precyzji
      • mile widziane: doświadczenie w pracy na stanowisku analityk internetowy
      • oferta skierowana do osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: pełen etat od poniedziałku do piątku z zachowaniem wszystkich uprawnień pracowniczych dla osób niepełnosprawnych
      • szkolenie wprowadzające
  • Analityk internetowy - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Przemyśl
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • wyszukiwanie określonych informacji w internecie oraz ich weryfikacja w wewnętrznych systemach
      • wstawianie do Excela informacji wg określonych kryteriów
      • wstawianie do Excela linków i zdjęć w formie .jpg
      • poprawianie w systemach błędów znalezionych na konkretnych stronach internetowych
      • sprawdzanie i aktualizowanie danych w wewnętrznych systemach

      Wymagania

      • dobrej znajomości obsługi komputera i programów MS Word, MS Excel, mile widziana znajomość programów graficznych oraz MS Teams
      • umiejętności sprawnego posługiwania się klawiaturą oraz wyszukiwania informacji
      • zaangażowania w powierzone obowiązki, dokładności, precyzji
      • mile widziane: doświadczenie w pracy na stanowisku analityk internetowy
      • oferta skierowana do osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: pełen etat od poniedziałku do piątku z zachowaniem wszystkich uprawnień pracowniczych dla osób niepełnosprawnych
      • szkolenie wprowadzające
  • Analityk internetowy - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • wyszukiwanie określonych informacji w internecie oraz ich weryfikacja w wewnętrznych systemach
      • wstawianie do Excela informacji wg określonych kryteriów
      • wstawianie do Excela linków i zdjęć w formie .jpg
      • poprawianie w systemach błędów znalezionych na konkretnych stronach internetowych
      • sprawdzanie i aktualizowanie danych w wewnętrznych systemach

      Wymagania

      • dobrej znajomości obsługi komputera i programów MS Word, MS Excel, mile widziana znajomość programów graficznych oraz MS Teams
      • umiejętności sprawnego posługiwania się klawiaturą oraz wyszukiwania informacji
      • zaangażowania w powierzone obowiązki, dokładności, precyzji
      • mile widziane: doświadczenie w pracy na stanowisku analityk internetowy
      • oferta skierowana do osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: pełen etat od poniedziałku do piątku z zachowaniem wszystkich uprawnień pracowniczych dla osób niepełnosprawnych
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie
      • udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu
      • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
      • wykształcenia średniego
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-19 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy

Pracodawcy w Krakowie i okolicy