Jesteśmy Schachermayer Polska, dumnym kontynuatorem austriackiej tradycji rodzinnej, która rozpoczęła swoją działalność ponad 180 lat temu. Nasza specjalność to hurtowa sprzedaż produktów z dziedzin techniki i designu, a nasza oferta to obszerny asortyment ponad 100 000 artykułów. W naszym magazynie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz – od okuć budowlanych i meblowych, przez gotowe elementy budowlane, narzędzia i maszyny, aż po ubrania robocze, sprzęt kuchenny i metale.


Nasza firma wyróżnia się na rynku dzięki szybkiej i bezpiecznej dostawie, która dociera do klientów w ciągu 48 godzin. Rozumiemy, jak ważny jest czas w branży budowlanej i meblarskiej, dlatego zawsze stawiamy na efektywność i niezawodność. Nasz katalog online ułatwia zamawianie produktów, a eventy branżowe, szkolenia i pokazy są idealną okazją do zdobycia nowej wiedzy i umiejętności.

Jako firma z długą tradycją, wiemy, że sukces w biznesie to nie tylko produkty, ale także ludzie i relacje, które budujemy. Dlatego oferujemy fachowe doradztwo i wsparcie dla procesów, produkcji, logistyki i maszyn. Nasze szkolenia produktowe „szyte na miarę” pomagają klientom w pełnym wykorzystaniu potencjału naszych produktów.

W Schachermayer Polska dbamy o to, aby każda interakcja z nami była pozytywnym doświadczeniem. Nasz zespół to eksperci, którzy z pasją podchodzą do swojej pracy, gotowi służyć pomocą i dzielić się swoją wiedzą. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie produktów najwyższej jakości, ale także budowanie trwałych i wartościowych relacji z naszymi klientami.

Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów Schachermayer Polska, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a jakość i innowacyjność idą w parze z doskonałym serwisem. Razem możemy tworzyć wielkie rzeczy.

Schachermayer Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry

Oferty pracy Schachermayer Polska Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa Schachermayer Polska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Schachermayer Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Schachermayer Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Nowy Sącz
  4. Katowice
  5. Zator
  6. Bydgoszcz
  7. Krzeszowice
  8. Inowroclaw
  9. Nowy Targ
  10. Pruszków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Schachermayer Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Pracownik / Specjalista obsługi sprzedaży B2B

    Schachermayer Polska Sp. z o.o.
    • Kryspinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • realizacja i monitoring ofert
      • realizacja zamówień
      • telefoniczna i osobista obsługa klienta
      • wsparcie dla klienta - doradztwo techniczne
      • obsługa procesu reklmacji
      • współpraca z zespołem sprzedaży terenowej

      Wymagania

      • umiejętność budowania relacji - chęć kontaktu z klientem

      • komunikatywność otwartość

      • swobodna znajomość Excela

      • skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły

      • bardzo dobra organizacja pracy

      • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B

      Mile widziane

      • znajomość SAP, branży stolarskiej

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne

      • przyjazną atmosferę pracy

      • stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji

      • pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie

      • po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji

  • Specjalista obsługi sprzedaży B2B

    Schachermayer Polska Sp. z o.o.
    • Kryspinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa klienta: telefoniczna/online i w salonie

      • opracowywanie ofert i zamówień w systemie SAP

      • rozwiązywanie problemów klienta - doradztwo techniczne

      • obsługa procesu reklamacji

      • dążenie do osiągnięcia wysokiej wiedzy technicznej (asortyment)

      • ścisła współpraca z zespołem sprzedaży terenowej

      Wymagania

      • komunikatywność i otwartość

      • umiejętność budowania relacji - lubisz kontakt z ludźmi

      • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B

      • swobodna znajomość Excela

      • skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły

      • bardzo dobra organizacja pracy

      Mile widziane

      • znajomość SAP, branży stolarskiej oraz języka niemieckiego/angielskiego

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne

      • przyjazną atmosferę pracy

      • stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji

      • pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie

      • po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji

  • Magazynier z możliwością awansu/przejścia do działu obsługi klienta

    Schachermayer Polska Sp. z o.o.
    • Kryspinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie i wydawanie towaru

      • przygotowywanie towaru i dokumentacji wysyłkowej

      • dbałość o porządek i lokalizowanie towaru zgodnie z dokumentacją

      Wymagania

      • rzetelności, dokładności

      • umiejętności pracy w zespole

      • uprawnień na wózki widłowe bez wysokiego składu – posiadanie będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę:/ od poniedziałku – do piątku /

      • praca w systemie dwuzmianowym (tydzień) w zakresie godzin 7:00 – 17:30

      • wynagrodzenie podstawowe plus premie

      • już po 6 - ciu miesiącach od rozpoczęcia pracy i jednczesnym osiągnięciu umiejętności starszego specjalisty, możliwość przejścia do działu obsługi sprzedaży

      • świadczenie urlopowe

      • przyjazną atmosferę w pracy

      • ubezpieczenie na życie
      • zniżka na firmowe produkty
      • kawa