Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Schachermayer Polska sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy Schachermayer Polska, dumnym kontynuatorem austriackiej tradycji rodzinnej, która rozpoczęła swoją działalność ponad 180 lat temu. Nasza specjalność to hurtowa sprzedaż produktów z dziedzin techniki i designu, a nasza oferta to obszerny asortyment ponad 100 000 artykułów. W naszym magazynie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz – od okuć budowlanych i meblowych, przez gotowe elementy budowlane, narzędzia i maszyny, aż po ubrania robocze, sprzęt kuchenny i metale.
Nasza firma wyróżnia się na rynku dzięki szybkiej i bezpiecznej dostawie, która dociera do klientów w ciągu 48 godzin. Rozumiemy, jak ważny jest czas w branży budowlanej i meblarskiej, dlatego zawsze stawiamy na efektywność i niezawodność. Nasz katalog online ułatwia zamawianie produktów, a eventy branżowe, szkolenia i pokazy są idealną okazją do zdobycia nowej wiedzy i umiejętności.
Jako firma z długą tradycją, wiemy, że sukces w biznesie to nie tylko produkty, ale także ludzie i relacje, które budujemy. Dlatego oferujemy fachowe doradztwo i wsparcie dla procesów, produkcji, logistyki i maszyn. Nasze szkolenia produktowe „szyte na miarę” pomagają klientom w pełnym wykorzystaniu potencjału naszych produktów.
W Schachermayer Polska dbamy o to, aby każda interakcja z nami była pozytywnym doświadczeniem. Nasz zespół to eksperci, którzy z pasją podchodzą do swojej pracy, gotowi służyć pomocą i dzielić się swoją wiedzą. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie produktów najwyższej jakości, ale także budowanie trwałych i wartościowych relacji z naszymi klientami.
Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów Schachermayer Polska, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a jakość i innowacyjność idą w parze z doskonałym serwisem. Razem możemy tworzyć wielkie rzeczy.
Specjalista ds. obsługi klienta Kryspinów Przedstawiciel handlowy Kryspinów Pracownik fizyczny Kryspinów Specjalista ds. administracji Kryspinów Specjalista ds. HR Kryspinów
obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry
Oferty pracy Schachermayer Polska Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Kraków
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Profil- Kraków
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
PopularnaDodana -
-
Back Office Specialist with Italian (Order Management)
SalesHR- 7 500-8 500 zł brutto / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Specjalistka/-ta ds. obsługi klienta - j.niemiecki
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana -
Firma najczęściej oferuje
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023
Mapa Schachermayer Polska Sp. z o.o.
Siedziba główna
Schachermayer Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Schachermayer Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Nowy Sącz
- Katowice
- Zator
- Bydgoszcz
- Krzeszowice
- Inowroclaw
- Nowy Targ
- Pruszków
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Schachermayer Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Pracownik / Specjalista obsługi sprzedaży B2B
Schachermayer Polska Sp. z o.o.- Kryspinów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
realizacja i monitoring ofert
-
realizacja zamówień
-
telefoniczna i osobista obsługa klienta
-
wsparcie dla klienta - doradztwo techniczne
-
obsługa procesu reklmacji
-
współpraca z zespołem sprzedaży terenowej
Wymagania
-
umiejętność budowania relacji - chęć kontaktu z klientem
-
komunikatywność otwartość
-
swobodna znajomość Excela
-
skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły
-
bardzo dobra organizacja pracy
-
2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
Mile widziane
-
znajomość SAP, branży stolarskiej
Oferujemy
-
możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne
-
przyjazną atmosferę pracy
-
stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji
-
pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie
-
po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji
-
-
Specjalista obsługi sprzedaży B2B
Schachermayer Polska Sp. z o.o.- Kryspinów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
kompleksowa obsługa klienta: telefoniczna/online i w salonie
-
opracowywanie ofert i zamówień w systemie SAP
-
rozwiązywanie problemów klienta - doradztwo techniczne
-
obsługa procesu reklamacji
-
dążenie do osiągnięcia wysokiej wiedzy technicznej (asortyment)
-
ścisła współpraca z zespołem sprzedaży terenowej
Wymagania
-
komunikatywność i otwartość
-
umiejętność budowania relacji - lubisz kontakt z ludźmi
-
2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
-
swobodna znajomość Excela
-
skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły
-
bardzo dobra organizacja pracy
Mile widziane
-
znajomość SAP, branży stolarskiej oraz języka niemieckiego/angielskiego
Oferujemy
-
możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne
-
przyjazną atmosferę pracy
-
stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji
-
pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie
-
po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji
-
-
Magazynier z możliwością awansu/przejścia do działu obsługi klienta
Schachermayer Polska Sp. z o.o.- Kryspinów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie i wydawanie towaru
-
przygotowywanie towaru i dokumentacji wysyłkowej
-
dbałość o porządek i lokalizowanie towaru zgodnie z dokumentacją
Wymagania
-
rzetelności, dokładności
-
umiejętności pracy w zespole
-
uprawnień na wózki widłowe bez wysokiego składu – posiadanie będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
-
pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę:/ od poniedziałku – do piątku /
-
praca w systemie dwuzmianowym (tydzień) w zakresie godzin 7:00 – 17:30
-
wynagrodzenie podstawowe plus premie
-
już po 6 - ciu miesiącach od rozpoczęcia pracy i jednczesnym osiągnięciu umiejętności starszego specjalisty, możliwość przejścia do działu obsługi sprzedaży
-
świadczenie urlopowe
-
przyjazną atmosferę w pracy
-
ubezpieczenie na życie
-
zniżka na firmowe produkty
-
kawa
-