Czy to Twoja firma?

GREEN CAPITAL S.A. praca

Warszawa

Green Capital spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie jest podmiotem inwestycyjnym, działającym na rynku kapitałowym, nieruchomościowym oraz OZE. Michał Polanowski, Mistrz Świata i Europy w Windsurfingu, założyciel i pomysłodawca tego przedsięwzięcia w ciągu kilku poprzednich lat stworzył firmę z kapitałem zakładowym przekraczającym 45 mln zł. Chcąc rozszerzyć jej skalę działalności o nowe rynki, postanowił powołać do tego celu spółkę akcyjną.  Łączy ona pasje i wieloletnie doświadczenie grupy specjalistów, menagerów i inwestorów z różnych branż. Jako interdyscyplinarna grupa ekspertów dostarczamy nowoczesne i kompleksowe rozwiązania. Naszym kontrahentom pomagamy podejmować najlepsze decyzje, jak również wspieramy ich rozwój.

GREEN CAPITAL S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa inżynieria / technologia / technika księgowość / ekonomia bhp / ochrona środowiska obsługa klienta / call center

Oferty pracy GREEN CAPITAL S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca GREEN CAPITAL S.A.

Mapa GREEN CAPITAL S.A.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

GREEN CAPITAL S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
GREEN CAPITAL S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Poznań
  4. Aleksandrów Kujawski
  5. Toruń
  6. Gdańsk
  7. Bydgoszcz
  8. Bielsko-Biała
  9. Lublin
  10. Brzeg

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca GREEN CAPITAL S.A. - oferty archiwalne

  • Kierownik Działu Rozwoju Inwestycji (dział projektowy)

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Aleksandrów Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kierownik Działu Rozwoju Inwestycji (dział projektowy)


      Twój zakres obowiązków

      • koordynowanie oraz wspieranie działań operacyjnych Wydziału Projektowego (około 8 osób),
      • współpraca przy przygotowaniu i przekazywaniu wytycznych oraz dokumentacji do nowych projektów OZE, m.in.: MPZP, WZ, DŚ, pozwolenia na budowę,
      • wspieranie i motywowanie pracowników, wyznaczanie celów, inspirowanie, budowanie zaangażowania, identyfikowanie i rozwijanie talentów – przy zachowaniu dobrej atmosfery współpracy,
      • komunikacja z uczestnikami projektu inwestycyjnego (m.in. kontrahenci, instytucje państwowe, zleceniobiorcy),
      • weryfikacja prowadzonych procedur projektowych oraz nadzór nad ich przebiegiem,
      • współpraca z innymi komórkami w organizacji.

      Nasze wymagania

      • wykształcenie wyższe,
      • doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi (idealnie, jeśli w branży OZE), redagowaniu pism urzędowych,
      • znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem decyzji administracyjnych,
      • znajomość procedur związanych z planowaniem przestrzennym, ochroną środowiska, prawem administracyjnym,
      • znajomość obsługi Pakietu Microsoft Office (Word, Excel),
      • komunikatywność, umiejętność budowania relacji,
      • empatia i asertywność,
      • umiejętność pracy nad trudnościami i ich pokonywania,
      • gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
      • wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu,
      • praca hybrydowa w biurze w Aleksandrowie Kujawskim.
      • doświadczenie w branży OZE,
      • doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
      • niezbędne narzędzia pracy: telefon i laptop,
      • kartę Multi Sport i grupowe ubezpieczenie na życie,
      • rozwój zawodowy oraz pracę z doświadczonym, energicznym zespołem,
      • pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży,
      • czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE w Polsce, a także możliwość uczestnictwa w ekspansji zagranicznej, którą obecnie realizujemy w firmie,
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Finansowania Inwestycji OZE

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Finansowania Inwestycji OZE


      Twój zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie finansowania na budowy farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych,
      • Sporządzanie wniosków kredytowych,
      • Sporządzanie wniosków o leasingi operacyjne,
      • Budowanie modeli finansowych pod Inwestycje,
      • Tworzenie budżetów i prognoz,
      • Ocena ryzyka inwestycyjnego,
      • Współpraca z Instytucjami Finansowymi - Bankami,
      • Obsługa obowiązków wynikających z podpisanych Umów Kredytowych, Leasingowych itp.,
      • Sprawozdawczość okresowa do Instytucji finansowych,
      • Opracowywanie innych niezbędnych danych finansowych na potrzeby Działu Administracyjno - Finansowego,
      • Pomoc w bieżącej pracy i wypełnianie poleceń, zadań przydzielonych przez przełożonych,
      • Archiwizacja danych związanych z pozyskiwaniem finansowania

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w obszarze finansów i rachunkowości, zarządzania,
      • Doświadczenie w branży finansowej przy pozyskiwaniu finansowania lub udzielaniu finansowania,
      • Doświadczenie w pracy z dokumentacją kredytową,
      • Doświadczenie w modelowaniu projektów inwestycyjnych,
      • Umiejętność raportowania do Instytucji zewnętrznych,
      • Doświadczenie o obszarze rachunkowości i finansów,
      • Min. 3 lata doświadczenia w pozyskiwaniu finansowań,
      • Znajomość przepisów zawartych w Ustawie o Rachunkowości,
      • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
      • Nastawienie na realizację powierzonych zadań i osiągnięcie celu,
      • Nastawienie na efektywną współpracę,
      • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
      • Mile widziane doświadczenie w księgowości,

      To oferujemy

      • Stabilną pracę w Toruniu/Aleksandrowie Kujawskim,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
      • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop i telefon), ubezpieczenie grupowe, Kartę MultiSport, dostęp do programu Master Benefit - wynajem aut, vouchery świąteczne, system poleceń pracowniczych, dofinansowanie do kursów i szkoleń,
      • Pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży, przy wsparciu profesjonalnego i doświadczonego zespołu,
      • Czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE w Polsce

      Aplikuj

  • Kierownik działu terenowego

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Aleksandrów Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kierownik działu terenowego


      Twój zakres obowiązków

      • Zarządzanie zespołem - rekrutacja, szkolenia, motywowanie oraz ocena pracy zespołu terenowych pracowników.
      • Monitorowanie postępu prac terenowych oraz raportowanie wyników.
      • Skuteczne zarządzanie procesem pozyskiwania gruntów:
      • Planowanie i koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem gruntów pod duże projekty fotowoltaiczne (PV), magazyny energii (ME) oraz farmy wiatrowe (FW).
      • Identyfikacja potencjalnych lokalizacji, udział w negocjacjach z właścicielami gruntów oraz zawieranie umów dzierżawy.
      • Zapewnienie zgodności z przepisami oraz efektywne wykorzystanie zasobów.
      • Utrzymywanie dobrych relacji z właścicielami gruntów, społecznościami lokalnymi oraz instytucjami administracyjnymi.
      • Analiza rynku i trendów branżowych w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych oraz zagrożeń.

      Nasze wymagania

      • Umiejętność zarządzania zespołem i doświadczenie w budowaniu oraz utrzymywaniu relacji biznesowych.
      • Doświadczenie w zarządzaniu rozproszonymi grupami handlowców.
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne.
      • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie oraz pracy pod presją czasu.
      • Umiejętność analizy danych i raportowania.
      • Samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność za osiągane rezultaty.
      • Mobilność oraz gotowość do podróży służbowych na terenie kraju.
      • Mile widziane doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami terenowymi w branży OZE.
      • Mile widziana znajomość programu QGIS.

      To oferujemy

      • pracę hybrydową w biurze Aleksandrowie Kujawskim,
      • pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży, przy wsparciu profesjonalnego i energicznego zespołu,
      • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę
      • kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, MasterBenefit
      • czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE
      • możliwość implementacji własnych pomysłów.

      Aplikuj

  • International Land Acquisition Manager

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • International Land Acquisition Manager


      Twój zakres obowiązków

      • Jako International Land Acquisition Manager w Green Capital SA będziesz liderem zespołu, który będzie realizował nasze cele strategiczne, dbając jednocześnie o zachowanie naszych wartości zrównoważonego rozwoju Obowiązki:
      • Efektywne zarządzanie zagranicznym zespołem Land Acquisition Agentów - , motywowanie pracowników do osiągania celów oraz rozwijanie ich potencjału.
      • Planowanie i koordynacja działań zespołu, w tym przydzielanie zadań, monitorowanie postępów oraz zapewnienie wysokiej jakości pracy, także w kontekście różnorodności kulturowej.
      • Monitorowanie trendów rynkowych i innowacji w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.
      • Wsparcie przy identyfikacji potencjalnych działek pod projekty zielonego rozwoju na rynkach zagranicznych.
      • Wsparcie przy analizie gruntów pod kątem ich przydatności i zgodności z naszymi standardami ekologicznymi.
      • Udział w negocjacje warunków oraz uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń i zezwoleń.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowców, dużym plusem będzie doświadczenie we współpracy z rozproszonymi zespołami.
      • Doświadczenie sprzedażowo-handlowe
      • Znajomości języka angielskiego (C1)
      • Doskonałe umiejętności negocjacyjne, analityczne, komunikacyjne oraz planowania pracy swojej oraz współpracowników.
      • Pasja do zrównoważonego rozwoju i gotowość do angażowania się w projekty, które mają pozytywny wpływ na środowisko.
      • Gotowość do podróży służbowych - ok 1-2 razy na kwartał.

      To oferujemy

      • Pracę hybrydową w biurze w Warszawie lub Gdyni.
      • Bardzo ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z doświadczonym zespołem.
      • Czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE na rynkach zagranicznych.,
      • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
      • Kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie,
      • Pracę przy nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży,
      • Rozwój kompetencji i doświadczeń poprzez pracę z profesjonalnym i sprawnym zespołem.

      Aplikuj

  • Pełnomocnik ds. Inwestycji (branża OZE)

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pełnomocnik ds. Inwestycji (branża OZE)


      Twój zakres obowiązków

      • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie gruntów pod budowę projektów inwestycyjnych,
      • kompleksowa obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia), przekazanych do obsługi przez Spółkę,
      • wizyty terenowe i prowadzenie dokumentacji poszczególnych lokalizacji,
      • prezentowanie ofert sprzedażowych, prowadzące do zachęcenia do nawiązania współpracy,
      • utrzymywanie dobrych relacji i opieka nad obecnymi klientami,
      • monitorowanie i identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,
      • sporządzanie raportów sprzedażowych,
      • analiza rynku i działań konkurencji.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie jako przedstawiciel handlowy, specjalista ds. pozyskiwania gruntów lub pokrewne sprzedażowe,
      • prawo jazdy kat. B, dobra orientacja w terenie,
      • gotowość do odbywania podróży służbowych,
      • znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel),
      • komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność utrzymywania dobrych relacji,
      • dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywanych obowiązkach,
      • samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
      • analityczne myślenie, podejmowanie przemyślanych decyzji i bieżące rozwiązywanie trudności,
      • proaktywność i silne zorientowanie na cel.
      • doświadczenie związane z zabezpieczaniem prawa do gruntu, służebności oraz prowadzeniem uzgodnień z organami administracji,
      • doświadczenie w branży OZE,
      • znajomość branży rolniczej, energetycznej.

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
      • gwarantowaną część stałą wynagrodzenia + prowizje zależne od wyników pracy,
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon, karta MultiSport, dostęp do programu Master Benefit, grupowe ubezpieczenie na życie, system poleceń pracowniczych),
      • pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • International Project Manager

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • International Project Manager


      Twój zakres obowiązków

      • realizacja zagranicznych projektów RES,
      • rekrutacja, współpraca oraz nadzór zagranicznych Project Managerów,
      • analiza sytuacji związanej z OZE na wybranych rynkach zagranicznych,
      • działania związane z rozwojem biznesu na rynkach międzynarodowych,
      • nawiązywanie współpracy z zagranicznymi partnerami,
      • ścisła współpraca z Prezesem Zarządu,
      • tworzenie projektów OZE – od etapu greenfield development do turnkey we współpracy z zagranicznymi partnerami oraz polskim biurem deweloperskim,
      • czynny udział w rozwoju firmy

      Nasze wymagania

      • minimum 3 lata doświadczenia przy dokumentacjach projektowych OZE (wszystkie etapy do RTB),
      • doświadczenie managerskie/kierownicze,
      • doświadczenie w zdalnym zarządzaniu zespołu - mile widziane,
      • znajomość branży OZE (obszar dużych projektów PV i FW) oraz mile widziane w obszarze projektów wodorowych
      • mile widziane doświadczenie przy projektach zagranicznych jak np. Azja, Afryka, Europa
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w tym biegłość w mowie i piśmie,
      • umiejętności analityczne,
      • komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji,
      • samodzielność i wysokie zdolności organizacyjne,
      • inicjatywa i zaangażowanie,
      • cierpliwość i wyrozumiałość,
      • gotowość do pracy o niestandardowych godzinach (różnice czasu między krajami),
      • gotowość do odbywania podróży służbowych (ok. 25% czasu pracy)

      To oferujemy

      • pracę hybrydową w biurze w Warszawie lub Gdyni,
      • pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży, przy wsparciu profesjonalnego i energicznego zespołu,
      • zatrudnienie w oparciu, umowę o pracę lub kontrakt B2B,
      • kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, MasterBenefit
      • czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE na najciekawszych rynkach zagranicznych,
      • możliwość implementacji własnych pomysłów.

      Aplikuj

  • International Land Acquisition Manager

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • International Land Acquisition Manager


      Twój zakres obowiązków

      • Jako International Land Acquisition Manager w Green Capital SA będziesz liderem zespołu, który będzie realizował nasze cele strategiczne, dbając jednocześnie o zachowanie naszych wartości zrównoważonego rozwoju Obowiązki:
      • Efektywne zarządzanie zagranicznym zespołem Land Acquisition Agentów - , motywowanie pracowników do osiągania celów oraz rozwijanie ich potencjału.
      • Planowanie i koordynacja działań zespołu, w tym przydzielanie zadań, monitorowanie postępów oraz zapewnienie wysokiej jakości pracy, także w kontekście różnorodności kulturowej.
      • Monitorowanie trendów rynkowych i innowacji w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.
      • Wsparcie przy identyfikacji potencjalnych działek pod projekty zielonego rozwoju na rynkach zagranicznych.
      • Wsparcie przy analizie gruntów pod kątem ich przydatności i zgodności z naszymi standardami ekologicznymi.
      • Udział w negocjacje warunków oraz uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń i zezwoleń.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowców, dużym plusem będzie doświadczenie we współpracy z rozproszonymi zespołami.
      • Doświadczenie sprzedażowo-handlowe
      • Znajomości języka angielskiego (C1)
      • Doskonałe umiejętności negocjacyjne, analityczne, komunikacyjne oraz planowania pracy swojej oraz współpracowników.
      • Pasja do zrównoważonego rozwoju i gotowość do angażowania się w projekty, które mają pozytywny wpływ na środowisko.
      • Gotowość do podróży służbowych - ok 1-2 razy na kwartał.

      To oferujemy

      • Pracę hybrydową w biurze w Warszawie lub Gdyni.
      • Bardzo ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z doświadczonym zespołem.
      • Czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE na rynkach zagranicznych.,
      • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
      • Kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie,
      • Pracę przy nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży,
      • Rozwój kompetencji i doświadczeń poprzez pracę z profesjonalnym i sprawnym zespołem.

      Aplikuj

  • M&A Manager

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • M&A Manager


      Twój zakres obowiązków

      As Green Capital is rapidly growing and looking for new investment opportunities, we are looking for a talented candidate to join the newly established M&A team. If you are looking for an opportunity to implement your existing skills and knowledge and grow fast M&A competencies in entrepreneurial organisation that drives international energy transition, this is the right opportunity for you.


      As a Manager in M&A team you will co-lead M&A deals in the CEE and beyond, and work directly with Chief Investment Officer.


      TASK DESCRIPTION


      The Manager will contribute to all phases of the M&A deal cycle, including project origination, structuring, execution, implementation and monitoring.


      The role is multifaceted with key tasks:


      • Financial modeling and analysis,

      • Knowledge about the PV permitting process,

      • Information gathering and drafting of Teasers, Information Memorandums,

      • Collection of documents related to projects being sold (feed to sell-side data rooms),

      • Analysis of due-diligence info packs (in the buy-side deals) including project and market information to analyse and quantify potential risks related to the proposed project,

      • Identification of potential investors for RE-projects disposals,

      • Identification of potential acquisition targets / business development projects,

      • Support in the selection of advisors, primarily M&A-teams and lawyers,

      • Support in negotiations of transaction agreements.

      Nasze wymagania

      • Minimum of 4-5 years of professional experience in RES assets-rotation IPP business, corporate finance / investment banking, M&A boutiques,
      • Academic background being BSc or MSc in Finance and/or Economics preferably with a specialization in Finance,
      • International M&A experience is considered meriting,
      • Analytical mind with high numerical skills and highly structured,
      • Strong financial modelling and M&A deal-documents drafting,
      • Ability to work effectively as a team member and to deadlines,
      • Good written and oral communication skills in English,
      • Communication- and “people” skills,
      • Trouble shooter and problem solver with a genuine interest in deal-making,
      • Curious and proactive team-player,
      • Fluent in Polish and English,
      • Exposure to energy sector, understanding of energy markets dynamics and new technological trends would be a plus.

      To oferujemy

      • entrepreneurial business culture
      • long-term development programme
      • attractive salary
      • international work environment
      • stable employment based on B2B contract
      • interesting and strategic M&A and fundraising projects
      • team support, openness, appreciation
      • wide package of benefits: life insurance, MultiSport Card, Christmas vouchers
      • participation in local and cross-border M&A transactions
      • participation in the green energy revolution
      • the possibility of sector specialization in the most attractive industry
      • a steep learning curve and intellectually demanding work with leading private equity / private debt / infrastructure funds and strategic players
      • regular cooperation with international M&A teams

      Aplikuj

  • Pełnomocnik ds. Inwestycji (branża OZE)

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pełnomocnik ds. Inwestycji (branża OZE)


      Twój zakres obowiązków

      • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie gruntów pod budowę projektów inwestycyjnych,
      • kompleksowa obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia), przekazanych do obsługi przez Spółkę,
      • wizyty terenowe i prowadzenie dokumentacji poszczególnych lokalizacji,
      • prezentowanie ofert sprzedażowych, prowadzące do zachęcenia do nawiązania współpracy,
      • utrzymywanie dobrych relacji i opieka nad obecnymi klientami,
      • monitorowanie i identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,
      • sporządzanie raportów sprzedażowych,
      • analiza rynku i działań konkurencji.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie jako przedstawiciel handlowy, specjalista ds. pozyskiwania gruntów lub pokrewne sprzedażowe,
      • prawo jazdy kat. B, dobra orientacja w terenie,
      • gotowość do odbywania podróży służbowych,
      • znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel),
      • komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność utrzymywania dobrych relacji,
      • dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywanych obowiązkach,
      • samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
      • analityczne myślenie, podejmowanie przemyślanych decyzji i bieżące rozwiązywanie trudności,
      • proaktywność i silne zorientowanie na cel.
      • doświadczenie związane z zabezpieczaniem prawa do gruntu, służebności oraz prowadzeniem uzgodnień z organami administracji,
      • doświadczenie w branży OZE,
      • znajomość branży rolniczej, energetycznej.

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
      • gwarantowaną część stałą wynagrodzenia + prowizje zależne od wyników pracy,
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon, karta MultiSport, dostęp do programu Master Benefit, grupowe ubezpieczenie na życie, system poleceń pracowniczych),
      • pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • Pracownik Działu Księgowości

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik Działu Księgowości


      Twój zakres obowiązków

      • Systematyczne prowadzenie preliminarza płatności, uzgadnianie prawidłowości zapisów w preliminarzu,
      • Wprowadzanie przelewów do systemów bankowych,
      • Autoryzowanie przelewów zgodnie z nadanymi uprawnieniami,
      • Bieżące wprowadzanie zapisów bankowych do systemu księgowego Optima,
      • Pobieranie wyciągów bankowych i raportów MT-940, bieżące uzgadnianie sald z zapisami na kontach księgowych,
      • Monitoring należności i zobowiązań,
      • Sporządzanie wezwań do zapłaty,
      • Wprowadzanie dokumentów księgowych do Optimy (OCR),
      • Weryfikacja wprowadzonych dokumentów księgowych pod kątem formalnym i merytorycznym,
      • Dbanie o bieżącą archiwizację dokumentów księgowych i przechowywanie dokumentów księgowych,
      • Pomoc w bieżącej pracy i wypełnianie poleceń, zadań przydzielonych przez przełożonych.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w obszarze finansów i rachunkowości,
      • Doświadczenie w dziale finansowo- księgowym w zakresie prowadzenia płatności i obsługi rachunków bankowych minimum 1 rok,
      • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności swobodne posługiwanie się MS Excel,
      • Praktyczna znajomość systemów finansowo- księgowych (znajomość obsługi programu Comarch Optima),
      • Znajomość Ustawy o rachunkowości, Mechanizmu działania MPP.

      To oferujemy

      • Pracę stacjonarną w biurze w Aleksandrowie Kujawskim/ Toruniu,
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon,
      • Kartę MultiSport, dostęp do programu Master Benefit, grupowe ubezpieczenie na życie, vouchery świąteczne,
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
      • Współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • Młodszy Projektant/-tka OZE

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Projektant/-tka OZE


      Twój zakres obowiązków

      • projektowanie instalacji PV, wykonywanie wizualizacji oraz przygotowanie dokumentacji technicznej,
      • wykonywanie PZT oraz wyliczeń w produkcji energii elektrycznej dla projektów fotowoltaicznych o mocach 1MW+,
      • tworzenie rysunków profili poprzecznych, podłużnych do uzgodnień z zarządcami dróg,
      • dobór optymalnych komponentów instalacji oraz ich rozstawienia, tworzenie kalkulacji zmierzających do optymalizacji,

      Nasze wymagania

      • znajomość oprogramowania typu AutoCAD, PVsyst/PvSol i MS Office,
      • wiedza z zakresu projektowania instalacji PV,
      • znajomość komponentów instalacji PV,
      • umiejętność z zakresu projektowania przyłączy średniego/wysokiego napięcia,
      • znajomość przepisów, norm i standardów związanych z projektowaniem,
      • znajomość przepisów i norm dotyczących usytuowania przyłączy,
      • umiejętność przeprowadzania analiz efektywności energetycznej projektów PV oraz optymalizacji,
      • dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywanych obowiązkach,
      • gotowość do podejmowania nowych wyzwań, otwartość na zmiany
      • posiadanie kwalifikacji do sporządzania projektów koncepcyjnych jak i elektrycznych będzie dodatkowym atutem,

      To oferujemy

      • pracę w biurze w Aleksandrowie Kujawskim/ Toruniu,
      • zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
      • niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, dostęp do programu Master Benefit, vouchery świąteczne,system poleceń pracowniczych,
      • rozwojową pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży,
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • Pracownik Działu Księgowości

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Aleksandrów Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik Działu Księgowości


      Twój zakres obowiązków

      • Systematyczne prowadzenie preliminarza płatności, uzgadnianie prawidłowości zapisów w preliminarzu,
      • Wprowadzanie przelewów do systemów bankowych,
      • Autoryzowanie przelewów zgodnie z nadanymi uprawnieniami,
      • Bieżące wprowadzanie zapisów bankowych do systemu księgowego Optima,
      • Pobieranie wyciągów bankowych i raportów MT-940, bieżące uzgadnianie sald z zapisami na kontach księgowych,
      • Monitoring należności i zobowiązań,
      • Sporządzanie wezwań do zapłaty,
      • Wprowadzanie dokumentów księgowych do Optimy (OCR),
      • Weryfikacja wprowadzonych dokumentów księgowych pod kątem formalnym i merytorycznym,
      • Dbanie o bieżącą archiwizację dokumentów księgowych i przechowywanie dokumentów księgowych,
      • Pomoc w bieżącej pracy i wypełnianie poleceń, zadań przydzielonych przez przełożonych.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w obszarze finansów i rachunkowości,
      • Doświadczenie w dziale finansowo- księgowym w zakresie prowadzenia płatności i obsługi rachunków bankowych minimum 1 rok,
      • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności swobodne posługiwanie się MS Excel,
      • Praktyczna znajomość systemów finansowo- księgowych (znajomość obsługi programu Comarch Optima),
      • Znajomość Ustawy o rachunkowości, Mechanizmu działania MPP.

      To oferujemy

      • Pracę stacjonarną w biurze w Aleksandrowie Kujawskim/ Toruniu,
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon,
      • Kartę MultiSport, dostęp do programu Master Benefit, grupowe ubezpieczenie na życie, vouchery świąteczne,
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
      • Współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • Młodszy Projektant/-tka OZE

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Aleksandrów Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Projektant/-tka OZE


      Twój zakres obowiązków

      • projektowanie instalacji PV, wykonywanie wizualizacji oraz przygotowanie dokumentacji technicznej,
      • wykonywanie PZT oraz wyliczeń w produkcji energii elektrycznej dla projektów fotowoltaicznych o mocach 1MW+,
      • tworzenie rysunków profili poprzecznych, podłużnych do uzgodnień z zarządcami dróg,
      • dobór optymalnych komponentów instalacji oraz ich rozstawienia, tworzenie kalkulacji zmierzających do optymalizacji,

      Nasze wymagania

      • znajomość oprogramowania typu AutoCAD, PVsyst/PvSol i MS Office,
      • wiedza z zakresu projektowania instalacji PV,
      • znajomość komponentów instalacji PV,
      • umiejętność z zakresu projektowania przyłączy średniego/wysokiego napięcia,
      • znajomość przepisów, norm i standardów związanych z projektowaniem,
      • znajomość przepisów i norm dotyczących usytuowania przyłączy,
      • umiejętność przeprowadzania analiz efektywności energetycznej projektów PV oraz optymalizacji,
      • dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywanych obowiązkach,
      • gotowość do podejmowania nowych wyzwań, otwartość na zmiany
      • posiadanie kwalifikacji do sporządzania projektów koncepcyjnych jak i elektrycznych będzie dodatkowym atutem,

      To oferujemy

      • pracę w biurze w Aleksandrowie Kujawskim/ Toruniu,
      • zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
      • niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, dostęp do programu Master Benefit, vouchery świąteczne,system poleceń pracowniczych,
      • rozwojową pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży,
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • Project Manager

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Aleksandrów Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Project Manager


      Twój zakres obowiązków

      • koordynacja projektów do etapu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz statusu RTB,
      • współpraca przy przygotowaniu i przekazywaniu wytycznych oraz dokumentacji do nowych projektów OZE, m.in.: DŚ, WZ, MPZP,
      • uzyskiwanie poszczególnych decyzji administracyjnych dla części projektów,
      • uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania PNB,
      • prowadzenie rozmów z lokalnymi władzami administracji publicznej w celu uzyskania decyzji i pozwoleń,
      • tworzenie harmonogramów procedur dla poszczególnych projektów i regularna weryfikacja postępów; raportowanie postępów i zagrożeń realizacji projektów
      • kontakt bezpośredni z właścicielami gruntu przy kluczowych projektach,
      • koordynacja lokalnych konsultacji społecznych przy tworzeniu projektów PV,
      • ścisła współpraca z innymi działami firmy

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w branży OZE - przy tworzeniu/rozwoju farm PV,
      • znajomość dokumentacji projektowych, rozeznanie projektowe na mapach,
      • znajomość obsługi Pakietu Microsoft Office (Word, Excel),
      • znajomość podstaw obsługi programu Qgis,
      • znajomość podstaw prawa budowlanego,
      • komunikatywność, umiejętność budowania relacji,
      • umiejętność redagowania pism firmowych i urzędowych,
      • doświadczenie w koordynowaniu wielu projektów jednocześnie,
      • samodzielność i wysokie zdolności organizacyjne,
      • doświadczenie w pracy na plikach w chmurze oraz narzędziach do zespołowej koordynacji pracy.

      To oferujemy

      • pracę w biurze w Aleksandrowie Kujawskim/ Toruniu,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, dostęp do programu MasterBenefit, vouchery świąteczne, system poleceń pracowniczych,
      • rozwojową pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży.
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • Project Manager

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Project Manager


      Twój zakres obowiązków

      • koordynacja projektów do etapu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz statusu RTB,
      • współpraca przy przygotowaniu i przekazywaniu wytycznych oraz dokumentacji do nowych projektów OZE, m.in.: DŚ, WZ, MPZP,
      • uzyskiwanie poszczególnych decyzji administracyjnych dla części projektów,
      • uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania PNB,
      • prowadzenie rozmów z lokalnymi władzami administracji publicznej w celu uzyskania decyzji i pozwoleń,
      • tworzenie harmonogramów procedur dla poszczególnych projektów i regularna weryfikacja postępów; raportowanie postępów i zagrożeń realizacji projektów
      • kontakt bezpośredni z właścicielami gruntu przy kluczowych projektach,
      • koordynacja lokalnych konsultacji społecznych przy tworzeniu projektów PV,
      • ścisła współpraca z innymi działami firmy

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w branży OZE - przy tworzeniu/rozwoju farm PV,
      • znajomość dokumentacji projektowych, rozeznanie projektowe na mapach,
      • znajomość obsługi Pakietu Microsoft Office (Word, Excel),
      • znajomość podstaw obsługi programu Qgis,
      • znajomość podstaw prawa budowlanego,
      • komunikatywność, umiejętność budowania relacji,
      • umiejętność redagowania pism firmowych i urzędowych,
      • doświadczenie w koordynowaniu wielu projektów jednocześnie,
      • samodzielność i wysokie zdolności organizacyjne,
      • doświadczenie w pracy na plikach w chmurze oraz narzędziach do zespołowej koordynacji pracy.

      To oferujemy

      • pracę w biurze w Aleksandrowie Kujawskim/ Toruniu,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, dostęp do programu MasterBenefit, vouchery świąteczne, system poleceń pracowniczych,
      • rozwojową pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży.
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • Pełnomocnik ds. Inwestycji (branża OZE)

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pełnomocnik ds. Inwestycji (branża OZE)


      Twój zakres obowiązków

      • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie gruntów pod budowę projektów inwestycyjnych,
      • kompleksowa obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia), przekazanych do obsługi przez Spółkę,
      • wizyty terenowe i prowadzenie dokumentacji poszczególnych lokalizacji,
      • prezentowanie ofert sprzedażowych, prowadzące do zachęcenia do nawiązania współpracy,
      • utrzymywanie dobrych relacji i opieka nad obecnymi klientami,
      • monitorowanie i identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,
      • sporządzanie raportów sprzedażowych,
      • analiza rynku i działań konkurencji.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie jako przedstawiciel handlowy, specjalista ds. pozyskiwania gruntów lub pokrewne sprzedażowe,
      • prawo jazdy kat. B, dobra orientacja w terenie,
      • gotowość do odbywania podróży służbowych,
      • znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel),
      • komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność utrzymywania dobrych relacji,
      • dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywanych obowiązkach,
      • samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
      • analityczne myślenie, podejmowanie przemyślanych decyzji i bieżące rozwiązywanie trudności,
      • proaktywność i silne zorientowanie na cel.
      • doświadczenie związane z zabezpieczaniem prawa do gruntu, służebności oraz prowadzeniem uzgodnień z organami administracji,
      • doświadczenie w branży OZE,
      • znajomość branży rolniczej, energetycznej.

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
      • gwarantowaną część stałą wynagrodzenia + prowizje zależne od wyników pracy,
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon, karta MultiSport, dostęp do programu Master Benefit, grupowe ubezpieczenie na życie, system poleceń pracowniczych),
      • pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Aplikuj

  • H2 Project Manager

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • H2 Project Manager


      Twój zakres obowiązków

      • Planowanie projektów: Opracowywanie kompleksowych planów projektów, obejmujących cele, harmonogramy, budżety, zasoby ludzkie i materiałowe.
      • Negocjacje i współpraca: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami, dostawcami, instytucjami badawczymi i regulacyjnymi.
      • Zarządzanie ryzykiem - identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem związanym z projektami wodorowymi.
      • Komunikacja z interesariuszami: efektywna komunikacja zarówno wewnątrz zespołu, jak i z zewnętrznymi interesariuszami, dostawcami i partnerami biznesowymi.
      • Monitorowanie postępu projektów;
      • Przygotowywanie regularnych raportów dla Zarządu, interesariuszy projektu oraz innych zainteresowanych stron.
      • Zarządzanie zgodnością z przepisami:
      • Rozwój nowych projektów: aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i projektów związanych z technologią wodorową.
      • Zapewnienie, że projekty są realizowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości.
      • Monitorowanie najnowszych trendów i innowacji w dziedzinie technologii wodorowej oraz ciągłe doskonalenie umiejętności i wiedzy.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu inżynierii, zarządzania projektami, nauk ścisłych lub pokrewnych.
      • Doświadczenie w zarządzaniu projektami w obszarze technologii wodorowej - oczekujemy min. 1 realizacji H2 w PL lub na świecie.
      • Bardzo dobra wiedza na temat technologii wodorowej.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2)
      • Umiejętności komunikacyjne: efektywna komunikacja z interesariuszami, od zespołu projektowego po partnerów biznesowych i instytucje rządowe.
      • Umiejętność identyfikowania, analizowania i zarządzania ryzykiem projektowym, mając świadomość potencjalnych wyzwań i problemów, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji projektu.
      • Zdolności negocjacyjne
      • Znajomość przepisów i norm branżowych związanych z technologią wodorową oraz energetyką
      • Zdolność do oceny i analizy aspektów biznesowych związanych z projektem, w tym aspektów ekonomicznych i finansowych.
      • Gotowość do podróży służbowych w ramach wykonania obowiązków zawodowych.

      To oferujemy

      • Pracę w biurze w Warszawie lub Gdyni
      • Bardzo ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z doświadczonym zespołem,
      • Czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE w Polsce, a także możliwość uczestnictwa w ekspansji zagranicznej, którą aktualnie realizujemy w firmie,
      • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B,
      • Kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie,
      • Pracę przy nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży,
      • Bezpośrednią współpracę z CEO grupy GC,
      • Rozwój kompetencji i doświadczeń poprzez pracę z profesjonalnym i sprawnym zespołem.

      Aplikuj

  • Kierownik Regionu (Branża OZE)

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • koordynowanie procesu kontraktacji i pracy podległego zespołu w zakresie pozyskanych gruntów pod budowę projektów inwestycyjnych,
      • wizyty terenowe i prowadzenie dokumentacji poszczególnych lokalizacji,
      • kompleksowa obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia), przekazanych do obsługi przez Spółkę,
      • szkolenie i wdrażanie nowych pracowników,
      • wspieranie, motywowanie pracowników, wyznaczanie celów, inspirowanie, budowanie zaangażowania, identyfikowanie i rozwijanie talentów,
      • utrzymywanie dobrych relacji i opieka nad obecnymi klientami,
      • reprezentowanie firmy przed klientami i instytucjami administracji publicznej,
      • analiza rynku i działań konkurencji,
      • sporządzanie raportów.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w obszarze sprzedaży, kontraktacji gruntów (na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedażowym),
      • doświadczenie w branży OZE,
      • czynne prawo jazdy kat. B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność efektywnego planowania i organizacji pracy własnej i zespołu,
      • umiejętność nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych,
      • nastawienie na cel, proaktywna postawa biznesowa,
      • analityczne myślenie, podejmowanie przemyślanych decyzji, szukanie rozwiązań.

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
      • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy,
      • niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
      • benefity pozapłacowe( karta Multi Sport, grupowe ubezpieczenie na życie, vouchery świąteczne),
      • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Benefity

      • szkolenia pracownicze
      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • służbowy telefon do użytku prywatnego
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • program rekomendacji pracowników

      GREEN CAPITAL S.A.

      Green Capital S.A. z siedzibą w Warszawie jest podmiotem inwestycyjnym aktywnie działającym na rynku energii odnawialnej. Firma aktywnie rozwija projekty OZE na 4 kontynentach (w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Południowej). Green Capital kompleksowo realizuje inwestycje m.in. farm wiatrowych i farm fotowoltaicznych, przechodząc przez cały proces inwestycyjny samodzielnie lub przy współpracy z partnerami. Począwszy od pozyskania lokalizacji inwestycyjnej, uzyskania wszelkich pozwoleń i koncesji, a kończąc na budowie i długoterminowej eksploatacji inwestycji, czyli produkcji i sprzedaży czystej energii elektrycznej. Specjalizuje się zarówno w rozwoju projektów tradycyjnych źródeł OZE takich jak fotowoltaika, farmy wiatrowe jak i tych z zakresu nowych technologii tj. projekty magazynów energii, projekty hybrydowe z planowaną produkcją wodoru, zielonego amoniaku i metanolu. W kolejnych latach Green Capital ma w planach sukcesywnie zwiększać swoją aktywność na rynku OZE.


      Misją firmy jest promocja zielonej energii i współtworzenie zeroemisyjnej światowej gospodarki opartej na odnawialnych źródłach energii.

      Kierownik Regionu (Branża OZE)








      Aplikuj

  • M&A Manager

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      As Green Capital is rapidly growing and looking for new investment opportunities, we are looking for a talented candidate to join the newly established M&A team. If you are looking for an opportunity to implement your existing skills and knowledge and grow fast M&A competencies in entrepreneurial organisation that drives international energy transition, this is the right opportunity for you.


      As a Manager in M&A team you will co-lead M&A deals in the CEE and beyond, and work directly with Chief Investment Officer.


      TASK DESCRIPTION


      The Manager will contribute to all phases of the M&A deal cycle, including project origination, structuring, execution, implementation and monitoring.


      The role is multifaceted with key tasks:


      • Financial modeling and analysis,

      • Knowledge about the PV permitting process,

      • Information gathering and drafting of Teasers, Information Memorandums,

      • Collection of documents related to projects being sold (feed to sell-side data rooms),

      • Analysis of due-diligence info packs (in the buy-side deals) including project and market information to analyse and quantify potential risks related to the proposed project,

      • Identification of potential investors for RE-projects disposals,

      • Identification of potential acquisition targets / business development projects,

      • Support in the selection of advisors, primarily M&A-teams and lawyers,

      • Support in negotiations of transaction agreements.

      Our requirements

      • Minimum of 4-5 years of professional experience in RES assets-rotation IPP business, corporate finance / investment banking, M&A boutiques,
      • Academic background being BSc or MSc in Finance and/or Economics preferably with a specialization in Finance,
      • International M&A experience is considered meriting,
      • Analytical mind with high numerical skills and highly structured,
      • Strong financial modelling and M&A deal-documents drafting,
      • Ability to work effectively as a team member and to deadlines,
      • Good written and oral communication skills in English,
      • Communication- and “people” skills,
      • Trouble shooter and problem solver with a genuine interest in deal-making,
      • Curious and proactive team-player,
      • Fluent in Polish and English,
      • Exposure to energy sector, understanding of energy markets dynamics and new technological trends would be a plus.

      What we offer

      • entrepreneurial business culture
      • long-term development programme
      • attractive salary
      • international work environment
      • stable employment based on B2B contract
      • interesting and strategic M&A and fundraising projects
      • team support, openness, appreciation
      • wide package of benefits: life insurance, MultiSport Card, Christmas vouchers
      • participation in local and cross-border M&A transactions
      • participation in the green energy revolution
      • the possibility of sector specialization in the most attractive industry
      • a steep learning curve and intellectually demanding work with leading private equity / private debt / infrastructure funds and strategic players
      • regular cooperation with international M&A teams

      Benefits

      • szkolenia pracownicze
      • sharing the costs of sports activities
      • life insurance
      • integration events
      • mobile phone available for private use
      • no dress code
      • coffee / tea
      • employee referral program

      GREEN CAPITAL S.A.

      Green Capital S.A., based in Warsaw, is an investment entity actively operating in the renewable energy market. The company is actively developing renewable energy projects on 4 continents (in Europe, Asia, Africa and South America). Green Capital comprehensively implements investments in, among others, wind farms and photovoltaic farms, going through the entire investment process independently or with partners. Beginning with the acquisition of an investment site, obtaining all permits and licenses, and ending with the construction and long-term operation of the investment, i.e. the production and sale of clean electricity.


      It specializes both in the development of traditional RES projects such as photovoltaics, wind farms and those in the field of new technologies, i.e. energy storage projects, hybrid projects with planned production of hydrogen, green ammonia and methanol. In the coming years, Green Capital plans to gradually increase its activity in the RES market on the way to becoming an Independent Power Producer (IPP) and electricity trader.


      The company's mission is to promote green energy and contribute to the creation of a zero-carbon global economy based on renewable energy sources.

      M&A Manager








      Aplikuj

  • Project Manager- Projekty Farm Wiatrowych

    GREEN CAPITAL S.A.
    • Aleksandrów Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • prowadzenie rozmów z lokalnymi władzami administracji publicznej,
      • kontakt bezpośredni z właścicielami gruntu przy kluczowych projektach,
      • kontraktowanie gruntów pod duże farmy wiatrowe,
      • współpraca z pracownikami terenowymi grupy kapitałowej,
      • rozpoczynanie nowych projektów FW,
      • współpraca przy przygotowaniu i przekazywaniu wytycznych oraz dokumentacji do nowych projektów OZE, m.in.: MPZP, WZ, DŚ, pozwolenia na budowę,
      • koordynacja lokalnych konsultacji społecznych przy tworzeniu dużych projektów FW,
      • tworzenie wielkoskalowych projektów wiatrowych z planem produkcji wodoru.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w branży OZE - przy tworzeniu/rozwoju farm wiatrowych, w tym praca w terenie (umowy dzierżawy, rozmowy z przedstawicielami gmin, wójtem, sołtysem),
      • znajomość dokumentacji projektowych, rozeznanie projektowe na mapach,
      • znajomość obsługi Pakietu Microsoft Office,
      • komunikatywność, umiejętność budowania relacji,
      • umiejętność pracy nad trudnościami i ich pokonywania,
      • gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
      • wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu,
      • gotowość do podróży służbowych (25% czasu).

      Mile widziane

      • doświadczenie przy analizach akustycznych.

      To oferujemy

      • pracę w biurze w Gdyni lub Aleksandrowie Kujawskim, z możliwością pracy hybrydowej,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
      • niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, kartę Multi Sport, grupowe ubezpieczenie na życie,
      • pracę przy ciekawych i nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży,
      • czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE w Polsce, a także możliwość uczestnictwa w ekspansji zagranicznej, którą aktualnie realizujemy w firmie,
      • współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem.

      Benefity

      • szkolenia pracownicze
      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • służbowy telefon do użytku prywatnego
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • program rekomendacji pracowników

      GREEN CAPITAL S.A.

      Green Capital S.A. z siedzibą w Warszawie jest podmiotem inwestycyjnym aktywnie działającym na rynku energii odnawialnej. Firma aktywnie rozwija projekty OZE na 4 kontynentach (w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Południowej). Green Capital kompleksowo realizuje inwestycje m.in. farm wiatrowych i farm fotowoltaicznych, przechodząc przez cały proces inwestycyjny samodzielnie lub przy współpracy z partnerami. Począwszy od pozyskania lokalizacji inwestycyjnej, uzyskania wszelkich pozwoleń i koncesji, a kończąc na budowie i długoterminowej eksploatacji inwestycji, czyli produkcji i sprzedaży czystej energii elektrycznej.


      Specjalizuje się zarówno w rozwoju projektów tradycyjnych źródeł OZE takich jak fotowoltaika, farmy wiatrowe jak i tych z zakresu nowych technologii tj. projekty magazynów energii, projekty hybrydowe z planowaną produkcją wodoru, zielonego amoniaku i metanolu. W kolejnych latach Green Capital ma w planach sukcesywnie zwiększać swoją aktywność na rynku OZE.


      Misją firmy jest promocja zielonej energii i współtworzenie zeroemisyjnej światowej gospodarki opartej na odnawialnych źródłach energii.

      Project Manager- Projekty Farm Wiatrowych








      Aplikuj

Pracodawcy w Warszawie