Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Bakalland S.A. praca
Czy to Twoja firma?
Setki tysięcy zadowolonych klientów, miliony sprzedanych produktów, najwyższej jakości rozwiązania wdrażane przez firmę każdego roku, najlepsi eksperci i wyspecjalizowani pracownicy – to właśnie Bakalland S.A.!
Pracownik produkcji Warszawa Spedytor Warszawa Sprzedawca Warszawa Ekonomista Warszawa Inżynier Warszawa
produkcja / przemysł sprzedaż / zakupy logistyka / spedycja / transport księgowość / ekonomia media / pr / reklama / marketing
Oferty pracy Bakalland S.A.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Spawacz 141 lub 311 - rury - Berlin - Najlepsza oferta!
German Work sp. z o.o.- Niemcy
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Hydraulik - Biały montaż - Berlin - Najlepsza oferta!
German Work sp. z o.o.- Niemcy
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
Spawacz TIG nierdzewka (21 € brutto)
IK Hofmann GmbH- Niemcy
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana
Mapa Bakalland S.A.
Siedziba główna
Bakalland S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Bakalland S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Lublin
- Biała Podlaska
- Katowice
- Wrocław
- Bydgoszcz
- Łódź
- Włocławek
- Białystok
- Toruń
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Bakalland S.A. - oferty archiwalne
-
Inżynier Utrzymania Ruchu
Bakalland S.A.- Janów Podlaski
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Opracowywanie zakresów remontów, konserwacji, przeglądów, serwisu
-
Analiza poprawności prowadzenia przeglądów prewencyjnych
-
Tworzenie planów przeglądów prewencyjnych
-
Monitorowanie poziomu zapasów materiałów wykorzystywanych w dziale UR
-
Opracowanie planów i przygotowanie zleceń na zakupy niezbędne do zaplanowanych prac wraz z realizacją założeń budżetowych
-
Tworzenie raportów z awarii oraz ich analiza wraz z działaniami naprawczymi i zapobiegawczymi
Wymagania
Nasze wymagania
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale UR w zakładzie produkcji spożywczej (min. 2 lata )
-
Wykształcenia wyższego technicznego (elektryka, automatyka, systemy mechatroniczne i pokrewne)
-
Znajomość technologii budowy maszyn
-
Wiedzy w zakresie części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych
-
Doświadczenia we współpracy z dostawcami usług
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Uczciwość, sumienność, punktualność
-
Umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Oferujemy
To oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Darmowy dojazd do zakładu na trasie Biała Podlaska - Janów Podlaski - Biała Podlaska
-
Ciekawą dynamiczną pracę w prężnie rozwijającej się organizacji
-
-
Specjalista ds. logistyki
Bakalland S.A.- Janów Podlaski
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Wystawianie dokumentów magazynowych ( WZ, zmiany lokalizacji, RW, PW);
-
Wystawianie faktur;
-
Odpowiada za poprawność sald paletowych;
-
Rozpatrywanie oraz składanie reklamacji transportowych;
-
Wybór odpowiedniego operatora i zlecenie odbioru zwrotu;
-
Koordynacja odbioru od złożenia zlecenia do momentu dostarczenia zwrotu;
-
Archiwizacja listów przewozowych i uzupełnianie raportu zwrotów;
-
Współpraca z Customer Service w zakresie dokumentacji zwrotowej;
-
Kontrola i wyjaśnianie stanów zwrotów.
Wymagania
Nasze wymagania
-
komunikatywność i umiejętność negocjacji z Klientem;
-
nastawienie na pracę zespołową;
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office);
-
Samodzielność i umiejętność efektywnego planowania zadań;
-
Umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu;
Mile widziane
-
Znajomość systemu SAP.
-
-
Operator Maszyn Spożywczych
Bakalland S.A.- Janów Podlaski
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Dbanie o prawidłowy przebieg procesu produkcji
-
Nadzorowanie, a także kontrolowanie powierzonego sprzętu oraz surowca potrzebnego do wykonywania zadań i zleceń produkcyjnych
-
Kontrolowanie półproduktów przed dopuszczeniem do dalszego pakowania, a także czystości przed, w trakcie i po zakończeniu produkcji
-
Kontrolowanie prawidłowości działania maszyn i urządzeń przed rozpoczęciem pracy
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe.
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
-
Organizacja pracy w celu osiągnięcia założonej wydajności
-
Gotowość do pracy w systemie zmianowym
Oferujemy
-
Darmowy dojazd do zakładu na trasie Biała Podlaska - Janów Podlaski - Biała Podlaska
-
Możliwości rozwoju w ramach struktur wewnętrznych
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
-
-
Technik Mechanik
Bakalland S.A.- Janów Podlaski
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
Usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń produkcyjnych
-
Przeprowadzanie przeglądów technicznych oraz prac konserwacyjnych
-
Uruchamianie nowych maszyn. Modernizacja aktualnych systemów
-
Przezbrojenia, regulacje i diagnostyka maszyn i urządzeń
-
Utrzymanie ładu i porządku w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami
i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagania
Nasze oczekiwania:
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale UR o charakterze produkcji spożywczej lub zakładzie produkcji Maszyn i urządzeń (min. 2 lata )
-
Wykształcenie kierunkowe ( technik, mechanik, elektromechanik itp.)
-
Gotowość do pracy w systemie III zmianowym
-
Uprawnienia SEP G1,2,3
-
Wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn oraz elektryki przemysłowej
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Uczciwość, sumienność, punktualność
-
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Darmowy dojazd do zakładu na trasie Biała Podlaska - Janów Podlaski - Biała Podlaska
-
Ciekawą dynamiczną pracę w prężnie rozwijającej się organizacji
-
Możliwość rozwoju w ramach struktur wewnętrznych
-
-
Export Manager
Bakalland S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Realizacja celów dotyczących wartości sprzedaży eksportowej oraz zysku
-
Ustalanie celów i zarządzanie budżetem swoich klientów
-
Rozwój dystrybucji na podległych rynkach
-
Prowadzenie negocjacji handlowych
-
Udział w targach branżowych
-
Bieżący kontakt z klientem
-
Przygotowywanie prognoz sprzedaży
-
Monitorowanie działań konkurencji
-
Poszukiwanie nowych klientów
Wymagania
Nasze wymagania
-
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży FMCG na podobnym stanowisku
-
Znajomość różnych rynków zagranicznych i udokumentowane sukcesy we wdrażaniu marek na nich
-
Zorientowanie na wynik i osiąganie wyznaczonych celów
-
Komunikatywność, umiejętności negocjacyjne, umiejętności prezentacji, umiejętności analityczne
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Prawo jazdy kat. B
-
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i MS Office (w szczególności Excel)
-
-
Młodszy Analityk Finansowy
Bakalland S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Wsparcie analityczne działu Sprzedaży
-
Kontrola i rozliczanie kosztów handlowych, analiza odchyleń od budżetu, wypłaty rozliczeń kontraktowych
-
Bieżąca kontrola rabatów
-
Udział w procesie zamknięcia miesiąca (ustalenie poziomu rezerw)
-
Udział w procesie budżetowania i prognozowania kosztów handlowych
-
Analiza przychodów i marży po kanałach sprzedaży/klientach
Wymagania
Nasze wymagania
-
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne (również studenci ostatniego roku)
-
Minimum 1-roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w branży handlowo- produkcyjnej FMCG
-
Bardzo dobra znajomość Excel
-
Znajomość SAP (będzie atutem)
-
Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
-
Inicjatywa w działaniu i silna motywacja do pracy
-
Umiejętność pracy w zespole oraz nastawienie na współpracę z innymi działami
Oferujemy
To oferujemy
-
Samodzielną i odpowiedzialna prace w dużej polskiej organizacji
-
Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
-
Pracę w pasjonującym i podlegającym szybkim zmianom sektorze rynku
-
-
Młodszy Planista Produkcji
Bakalland S.A.- Włocławek
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Prowadzenie bieżącego monitoringu zapotrzebowania na materiały
-
Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień materiałów do produkcji, nadzorowanie ich prawidłowego przebiegu
-
Składanie reklamacji do dostawców
-
Analiza i kontrola stanów magazynowych
-
Udział w walidacji planów produkcji pod kątem zapotrzebowania materiałowego
-
Tworzenie i weryfikacja realizacji harmonogramów produkcji dla dedykowanych kategorii
-
Udział w procesie zagospodarowywanie materiałów wolnorotujących i zagrożonych
-
Monitoring obłożenia maszyn i zapewnienie optymalnego wykorzystanie zasobów produkcyjnych
-
Przygotowywanie prezentacji na cykliczne spotkania Łańcucha Dostaw
-
Zaangażowanie w inicjatywy i ciągłe usprawnienia procesów w Łańcuchu Dostaw
Wymagania
Nasze wymagania
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
-
Mile widziana znajomość zagadnień podstawowych z zakresu planowania, logistyki, procesów logistycznych
-
Umiejętności analityczne oraz prowadzenia obiektywnej oceny zagadnień
-
Dobra znajomość Pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
-
Mile widziana umiejętność pracy w systemie SAP
-
Umiejętność właściwego zarządzania priorytetami
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Umiejętność zarządzania czasem pracy
-
Chęć poszerzania swojej wiedzy i umiejętności
-
Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
-
Zaangażowanie w wykonywana pracę
-
Odporność na stres
-
Wysoka kultura osobista
Oferujemy
To oferujemy
-
Otwarte i przyjazne środowisko pracy
-
Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej organizacji
-
Atrakcyjny pakiet benefitów
-
Opieka medyczna
-
-
Księgowa
Bakalland S.A.- Włocławek
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów do systemu księgowego
-
Wystawianie faktur sprzedaży i not korygujących
-
Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym
-
Analiza kont, sprawdzanie kompletności zapisów na kontach
-
Przygotowywanie raportów, zestawień finansowych
Wymagania
Nasze wymagania
-
wykształcenie wyższe lub w trakcie
-
umiejętność pracy w zespole
-
znajomość obsługi pakietu Office
-
dokładność, systematyczność, dobra organizacja pracy
Oferujemy
To oferujemy
-
Umowę o pracę
-
Opiekę medyczną
-
Możliwość rozwoju
-
-
Specjalista ds. rozliczeń produkcji
Bakalland S.A.- Włocławek
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Prowadzenie bieżącego monitoringu zapotrzebowania na materiały
-
Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień materiałów do produkcji, nadzorowanie ich prawidłowego przebiegu
-
Składanie reklamacji do dostawców
-
Analiza i kontrola stanów magazynowych
-
Udział w walidacji planów produkcji pod kątem zapotrzebowania materiałowego
-
Tworzenie i weryfikacja realizacji harmonogramów produkcji dla dedykowanych kategorii
-
Udział w procesie zagospodarowywanie materiałów wolnorotujących i zagrożonych
-
Monitoring obłożenia maszyn i zapewnienie optymalnego wykorzystanie zasobów produkcyjnych
-
Przygotowywanie prezentacji na cykliczne spotkania Łańcucha Dostaw
-
Zaangażowanie w inicjatywy i ciągłe usprawnienia procesów w Łańcuchu Dostaw
Wymagania
Nasze wymagania
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
-
Mile widziana znajomość zagadnień podstawowych z zakresu planowania, logistyki, procesów logistycznych
-
Umiejętności analityczne oraz prowadzenia obiektywnej oceny zagadnień
-
Dobra znajomość Pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
-
Mile widziana umiejętność pracy w systemie SAP
-
Umiejętność właściwego zarządzania priorytetami
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Umiejętność zarządzania czasem pracy
-
Chęć poszerzania swojej wiedzy i umiejętności
-
Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
-
Zaangażowanie w wykonywana pracę
-
Odporność na stres
-
Wysoka kultura osobista
Oferujemy
To oferujemy
-
Otwarte i przyjazne środowisko pracy
-
Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej organizacji
-
Atrakcyjny pakiet benefitów
-
Opieka medyczna
-
-
Menadżer Kontrolingu Finansowego
Bakalland S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Przygotowanie rocznego budżetu, okresowych prognoz, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
-
Przygotowywanie prognozy oraz analiza kapitału pracującego oraz cash flow w ujęciu krótko-, średnio- i długoterminowym
-
Dostarczanie wiarygodnych informacji zarządczych, służących do podejmowania decyzji kierownictwu firmy, tworzenie scenariuszy z uwzględnieniem ryzyk finansowych;
-
Kompleksowa prezentacja wyników na potrzeby Zarządu oraz Rady Nadzorczej
-
Proponowanie i wdrażanie rozwiązań dotyczących poprawy rentowności biznesu oraz tworzeniu nowych analiz i raportów na potrzeby kontroli wyników
-
Koordynowanie planowania, rozliczania oraz analizy Kosztów Produktów (COGS), wspieranie projektów optymalizacyjnych.
-
Przygotowywanie analiz finansowych przedsiębiorstw oraz projektów inwestycyjnych;
-
Aktywne wspieranie stanowisk operacyjnych poprzez wskazywanie obszarów zwiększenia efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz kontroli kosztów
-
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej oraz koordynowanie tworzenia norm i standardów kosztowych zgodnych z MSR
-
Prawidłowe zamykanie miesiąca zgodne z ustalonym harmonogramem
-
Zarządzanie zespołem
Wymagania
Nasze wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse/Księgowość/Ekonomia).
-
Otwartość i pro-aktywność.
-
Doświadczenie w branży FMCG.
-
Co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku Menadżera Kontrolingu Finansowego / Starszego Kontrolera Finansowego zdobyte w firmie sprzedażowo-produkcyjnej.
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, praca z klientami wewnętrznymi i w zespołach projektowych.
-
Doskonała znajomość SAP w tym modułu CO/PA.
-
Znajomość BI, mile widziane Qlick Sense
-
Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z dużą ilością danych.
-
Bardzo dobra znajomość MS Office i programu Excel, mile widziane dodatkowe doświadczenie z oprogramowaniem wspierającym procesy decyzyjne.
-
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
To oferujemy
-
Samodzielną i odpowiedzialną pracę w dużej, stabilnej organizacji
-
Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
-
Szkolenia
-
Prace w pasjonującym i podlegającym szybkim zmianom sektorze rynku
-
-
Technik Mechanik
Bakalland S.A.- Włocławek
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Nadzór techniczny nad liniami produkcyjnymi
-
Usuwaniu awarii, modernizacja i optymalizacja funkcjonowania maszyn
-
Realizacja przeglądów, napraw i działań prewencyjnych zapewniających bezawaryjne funkcjonowanie linii produkcyjnych
-
Analiza bieżących problemów technicznych, a także proponowanie i wdrażanie udoskonaleń w zakresie automatyki i mechaniki
-
Współpraca z serwisami zewnętrznymi
Wymagania
Nasze wymagania
-
Wykształcenie zawodowe/średnie, elektromechanik/automatyk lub ślusarz mechanik/spawacz
-
Uprawnienia SEP
-
Uprawnienia spawanie gazowe/elektryczne/półautomat spawalniczy
-
Dyspozycyjność, praca na 3 zmiany
Oferujemy
To oferujemy
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia
-
Stabilne zatrudnienie
-
Szkolenia
-
-
Export Brand Manager
Bakalland S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
wypracowanie odpowiedniej oferty produktów eksportowych (brand) i następnie zarządzanie tą ofertą
-
przygotowywanie opakowań (grafika, tłumaczenia, wydruki, etc)
-
prowadzenie rozwoju produktów dla projektów marek własnych
-
współpraca przy prezentacjach na spotkania z klientami
-
wsparcie w tworzeniu strategii eksportowej na kolejne lata (m.in. kategorie i brandy na które będziemy stawiać, kluczowe produkty, analiza konkurencji, pozycjonowanie na najważniejszych rynkach)
-
planowanie aktywności BTL / ATL dla kluczowych rynków
Wymagania
Kogo poszukujemy:
-
osoby z wyższym wykształceniem ze specjalizacji marketing/biznes
-
płynnie posługującej się językiem angielskim, przynajmniej poziom B2/C1
-
minimum 5 lat pracy zawodowej na stanowiskach w działach marketingowych i brand marketingowych
-
praca w sektorze branży spożywczej będzie dodatkowym atutem
-
kandydata z sukcesami w budowaniu marki na rynku poza krajem
-
osoby samodzielnie dostarczającej wyniki i umiejącej pracować w zespołach rozproszonych
-
umiejętności zarówno analitycznych jak i kreatywnego myślenia
-
umiejętności prezentowania marek i ich historii w sposób przekonujący językiem korzyści
-
zarządzanie rozproszonymi geograficznie projektami od inicjowania do akcji i egzekucji
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Umowę o pracę
-
Opiekę medyczną
-
Dofinansowanie szkoleń i kursów
-
Świadczenia socjalne
-
-
Specjalista ds. aktywacji kupującego
Bakalland S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Koordynowanie działań z zakresu Trade Marketingu dla rynku tradycyjnego, drogerii i stacji paliw
-
Przygotowanie i realizacja narzędzi wspierających sprzedaż
-
Współpraca z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy w ramach prowadzonych projektów
-
Post ewaluacja swoich działań na podstawie danych odsprzedażowych, Nielsen, Fokus
-
Wsparcie Działu Sprzedaży poprzez aktywne uczestnictwo w spotkaniach z kluczowymi klientami
Wymagania
Nasze wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane marketingowe)
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok
-
Dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i komunikacji interpersonalnej
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
-
Otwartość na zmiany oraz rozwinięte umiejętności kreatywnego myślenia
-
Nastawienie na osiąganie celów i na współpracę z innymi,
-
Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność nadawania priorytetów swoich zadań
-
Bardzo dobra znajomość programów Excel, PowerPoint
Oferujemy
To oferujemy
-
Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
-
Udział w szkoleniach i konferencjach
-
Hybrydowy model pracy
-
-
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
Bakalland S.A.- Chojnice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych wartościowych i jakościowych na obsługiwanym terenie
• Realizacja powierzonych obowiązków oraz prawidłowe wykorzystanie przyznanych budżetów
• Kompleksowa i regularna obsługa klienta detalicznegoWymagania
• Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela handlowego
• Znajomość lokalnego rynku klientów detalicznych z branży FMCG
• Umiejętność samodzielnego kreowania akcji promocyjnych
• Samodzielne i aktywne podejście do powierzonych zadań
• Otwartość na realizację celów sprzedażowych oraz celów jakościowych
• Prawo jazdy kat. BOferujemy
Atrakcyjne warunki wynagradzania
Samodzielną i odpowiedzialną pracę w polskiej organizacji
Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
Samochód służbowy i telefon komórkowy
-
Specjalista ds. logistyki
Bakalland S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Obsługa logistyczna bieżących zleceń klienta
-
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
-
Weryfikacja sald paletowych
-
Współpraca z operatorami logistycznymi
-
Obsługa zleceń transportowych – kraj i eksport
-
Kontrola stanów magazynowych
-
Wykonywanie operacji magazynowych
-
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
-
Nadzór nad dokumentami dotyczącymi wysyłek w transporcie międzynarodowym
-
Współpraca z operatorami logistycznymi i firmami spedycyjnymi
-
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
-
Znajomość Incoterms i zasad funkcjonowania transportu międzynarodowego
Wymagania
Nasze wymagania
-
Wykształcenie wyższe – mile widziane logistyczne
-
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
-
Wychodzenie z inicjatywą, otwarta komunikacja, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy zespołowej
-
Znajomość systemów klasy ERP (mile widziany SAP)
Oferujemy
To oferujemy
-
Pracę pełną wyzwań
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
-
Stabilne warunki zatrudnienia i przyjazną atmosferę
-
Otwartą komunikację
-
-
Inżynier Utrzymania Ruchu
Bakalland S.A.- Włocławek
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Eksplantacja urządzeń energetycznych (instalacje elektroenergetyczne, gazowe, ciepłownicze, wod.-kan)
-
Rozliczenie faktur za dostarczone nośniki
-
Rozliczenie firm zewnętrznych
-
Administracja CRO
-
Przygotowanie danych, opracowanie sprawozdań G02, G03, G05
-
Gospodarka odpadami
-
Zakupy specjalistycznych części
-
Analiza bieżących problemów technicznych, a także proponowanie i wdrażanie udoskonaleń w zakresie energetyki/automatyki
-
Współpraca z serwisami zewnętrznymi
Wymagania
Nasze wymagania
-
wykształcenie średnie lub wyższe o profilu energetycznym
-
uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2,3
-
zaangażowanie i dążenie do samodzielności w realizacji powierzonych zadań
Oferujemy
To oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę
-
Benefity pozapłacowe
-
Szkolenia z kompetencji technicznych
-
Pracę w zgranym zespole
-
-
Technik Mechanik
Bakalland S.A.- Janów Podlaski
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
Usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń produkcyjnych
-
Przeprowadzanie przeglądów technicznych oraz prac konserwacyjnych
-
Uruchamianie nowych maszyn. Modernizacja aktualnych systemów
-
Przezbrojenia, regulacje i diagnostyka maszyn i urządzeń
-
Utrzymanie ładu i porządku w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami
i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagania
Nasze oczekiwania:
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale UR o charakterze produkcji spożywczej lub zakładzie produkcji Maszyn i urządzeń (min. 2 lata )
-
Wykształcenie kierunkowe ( technik, mechanik, elektromechanik itp.)
-
Gotowość do pracy w systemie III zmianowym
-
Uprawnienia SEP G1,2,3
-
Wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn oraz elektryki przemysłowej
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Uczciwość, sumienność, punktualność
-
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Darmowy dojazd do zakładu na trasie Biała Podlaska - Janów Podlaski - Biała Podlaska
-
Ciekawą dynamiczną pracę w prężnie rozwijającej się organizacji
-
Możliwość rozwoju w ramach struktur wewnętrznych
-
-
Specjalista ds. kontroli jakości
Bakalland S.A.- Janów Podlaski
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Zapewnienie jakości (zgodności z wymaganiami) i bezpieczeństwa produktów spółki;
-
Ocena dostaw surowców i opakowań
-
Uczestnictwo w procesie reklamacji surowców i opakowań
-
Analiza surowców, wyrobów i opakowań
-
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych
-
Uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym
-
Nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP w zakładzie
-
Uczestniczenie w audytach wewnętrznych oraz w audytach przeprowadzanych w firmie przez zewnętrzne podmioty audytujące.
Wymagania
Nasze wymagania
-
Wykształcenie min. średnie (m.in. technik żywienia); preferowane wyższe: Technologia żywności, produkcja żywności, pokrewne,
-
Min. rok doświadczenia (preferowane) lub staże, praktyki na podobnym stanowisku,
-
GOTOWOŚĆ DO PRACY 3-ZMIANOWEJ,
-
Pożądana znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B1
-
Znajomość Ms Office
-
Pożądane uprawnienia audytora wewnętrznego SZJ (ISO9001 lub BRC/IFS/ISO22000)
-
Mile widziana znajomość systemu SAP
Oferujemy
To oferujemy
-
Pracę z wymagającym produktem o najwyższych standardach jakościowych,
-
Pakiet Medyczny,
-
Możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym i pakiecie sportowym,
-
Zatrudnienie w lokalizacji JANÓW PODLASKI (umowa o pracę), bezpłatny dojazd z Białej Podlaskiej,
-
Pracę w dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Możliwości rozwoju,
-
Przyjazną atmosferę w zespole,
-
-
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Brandingu
Bakalland S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej oraz budowania wizerunku Pracodawcy na rynku pracy, zebranie potrzeb biznesu w obu obszarach
-
Rozwijanie kanałów i narzędzi komunikacji, dopasowując je do różnych grup odbiorców oraz planowanie i przygotowywanie materiałów graficznych i multimedialnych (infografiki, materiały video)
-
Przygotowywanie planów komunikacji dla kluczowych partnerów wewnętrznych i projektów strategicznych
-
Przygotowanie komunikatów wewnętrznych angażujących pracowników w życie firmy
-
Aktualizacja struktury organizacyjnej i przygotowanie komunikatów o zmianach personalnych
-
Organizacja i uczestnictwo w Targach Pracy
-
Aktywizacja profili Pracodawcy w SocMed
-
Analiza efektywność rozwiązań z obszaru komunikacji wewnętrznej i budowania wizerunku
Wymagania
Nasze wymagania
-
Szukamy osoby:
-
Z 2-3 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie rozpoznawalnej na rynku, najlepiej międzynarodowej z fmcg (produkcja i sprzedaż)
-
Nowoczesnej, lubiącej nowinki wszelkie
-
Rozumiejącej działanie i aktywnej w social mediach
-
Odważnej i bezpośredniej w kontaktach z ludźmi
-
Mającej wysoką kulturę osobistą
-
Potrafiącej pisać ciekawe teksty bezbłędnym językiem polskim
-
Mającej wrażliwość wizualną
-
Mówiącej w języku angielskim na poziomie przynajmniej B1, poziom komunikatywny
-
Z aktywnym hobby
-
Mającej aktywne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
To oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Umowę o pracę
-
Opiekę medyczną
-
-
Kupiec ds. zakupów zagranicznych
Bakalland S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Identyfikacja potrzeb zakupowych klienta wewnętrznego i uzgodnienie specyfikacji kupowanych towarów oraz usług;
-
Rozeznanie i monitorowanie trendów rynkowych w ramach prowadzonych kategorii zakupowych w celu optymalizacji kosztów zakupów;
-
Przygotowanie zapytań, analiza ofert, negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami z jednoczesnym przygotowaniem dokumentacji do cyklicznych audytów;
-
Poszukiwanie nowych oraz weryfikowanie obecnych dostawców, uczestnictwo w targach branżowych i konferencjach (odbywanie zagranicznych podróży służbowy);
-
Zapewnienie dostaw towarów i usług z wiarygodnych źródeł zgodnie z ustalonymi standardami, w ramach zaakceptowanego budżetu oraz w określonym czasie;
-
Zarządzanie bazą danych dostawców;
-
Udział w procesie tworzenia umów handlowych z dostawcami;
-
Realizacja i raportowanie oszczędności zakupowych;
-
Współpraca z klientami wewnętrznymi w firmie, Działem Badań i Rozwoju, Marketingiem, Działem Sprzedaży;
-
Zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami;
-
Ocena dostawców i rozwiązywanie reklamacji.
Wymagania
Nasze wymagania
-
Wykształcenie wyższe;
-
Doświadczenia zawodowe: min. 3 lata w dziale zakupów;
-
Umiejętność pracy w zespole oraz budowania długoterminowych relacji z klientem;
-
Umiejętności analityczne;
-
Zdolność do podejmowania decyzji i ich egzekucji przy wsparciu zainteresowanych stron;
-
Dbałość o szczegóły, prowadzenie negocjacji warunków handlowych umów oraz nadzór nad ich realizacją;
-
Umiejętność pracy w szybko zmieniającym się otoczeniu i elastyczność w dostosowaniu się do zmieniających warunków;
-
Nastawienie na terminową realizację celów;
-
Wysoka kultura osobista oraz poczucie odpowiedzialności;
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2 (w mowie i piśmie);
-
Znajomość języka Hiszpańskiego, Tureckiego lub Wietnamskiego będzie dodatkowym atutem;
-
Znajomość obsługi programów komputerowych – MS Office oraz systemu SAP.
Oferujemy
To oferujemy
-
praca w zgranym i doświadczonym zespole
-
stabilne warunki zatrudnienia
-
możliwości rozwoju kompetencji
-
dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń
-
prywatna opieka medyczna dla Pracownika
-
atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura
-