Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Inwestprojekt Lublin S.A. praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad czterech dekad jesteśmy dumnym uczestnikiem polskiego rynku budowlanego, z głębokimi korzeniami w pięknym Lublinie. Nasza historia zaczęła się 45 lat temu, a od 1990 roku rozwijamy się jako spółka akcyjna, co było kamieniem milowym w naszym rozwoju. W Inwestprojekt Lublin S.A., każdy dzień to nowa strona w księdze naszych dokonań, pisana przez zespół wykwalifikowanych profesjonalistów, których wiedza i doświadczenie są fundamentem naszej solidności.
Specjalizujemy się w realizacji robót budowlanych, które wykonujemy z niezachwianą precyzją i dbałością o każdy detal. Rozumiemy, jak ważne jest wsparcie naszych klientów w uzyskiwaniu dofinansowań, dlatego oferujemy kompleksowe przygotowanie wniosków o dofinansowanie. Zarządzanie nieruchomościami to kolejna sfera, w której wyznaczamy standardy, zapewniając serwis na najwyższym poziomie.
Nasze europejskie standardy jakości są nie tylko obietnicą – to nasze codzienne zobowiązanie. Jesteśmy dumni, że nasza praca jest doceniana przez inwestorów, co potwierdzają pozytywne referencje i propozycje dalszej współpracy. To dla nas najlepszy dowód na to, że droga, którą podążamy, jest tą właściwą.
Stabilność finansowa jest dla nas tak samo ważna jak dla naszych klientów. Nasz kapitał zakładowy, wynoszący 850 000 zł, jest w pełni wpłacony, co świadczy o naszej solidności i zaangażowaniu w przyszłość firmy.
W Inwestprojekt Lublin S.A., każdy projekt to szansa, by pokazać, że zaufanie, które w nas pokładacie, jest najlepiej zainwestowanym kapitałem. Zapraszamy do współtworzenia historii, która trwa już niemal pół wieku, i do dołączenia do grona tych, którzy razem z nami budują przyszłość.
księgowość / ekonomia praca fizyczna
Oferty pracy Inwestprojekt Lublin S.A.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Operator Produkcji
Kania Sp. z o.o.- Dębowa Kłoda
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
-
Monter izolacji przemysłowych
MULTISERWIS Sp. z o.o.- 17-20 € brutto / godz.
- Holandia
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana
Mapa Inwestprojekt Lublin S.A.
Siedziba główna
Godziny otwarcia Inwestprojekt Lublin S.A.
poniedziałek | 07:30 - 15:30 |
wtorek | 07:30 - 15:30 |
środa | 07:30 - 15:30 |
czwartek | 07:30 - 15:30 |
piątek | 07:30 - 15:30 |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Inwestprojekt Lublin S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Linki
Praca Inwestprojekt Lublin S.A. - oferty archiwalne
-
Gospodarz Posesji
Inwestprojekt Lublin S.A.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
1. Utrzymanie ładu, porządku i czystości przed budynkiem, na parkingu Spółki, przy garażach pod budynkiem,
2. Koszenie trawy przylegającej do posesji i na parkingu Spółki,
3. W okresie zimowym kontrola i pomoc w usuwaniu śniegu przed budynkiem i z alejek przylegających do posesji wraz z utrzymaniem ich bezpieczeństwa dla użytkowników,
4. Pomoc przy załadunku i wyładunku materiałów biurowych i eksploatacyjnych,
5. Zakupu niezbędnych materiałów do bieżącej konserwacji urządzeń i napraw sprzętu,
6. Pomoc w naprawie usterek na terenie budynku,
7. Pomoc w pracy konserwatora,
8. Inne prace zlecone przez Przełożonego.
Wymagania
-
samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
stabilne warunki zatrudnienia - w oparciu o umowę o pracę,
-
solidne, zawsze terminowo wypłacane wynagrodzenie,
-
możliwość nawiązania długofalowej współpracy,
-
pracę od poniedziałku do piątku
-
godziny pracy 7.00-15.00
-
-
Główny Księgowy
Inwestprojekt Lublin S.A.- Lublin
- umowa o pracę
- część etatu
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
-
samodzielne prowadzenie rachunkowość Spółki,
-
dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,
-
uzgadnianie i analizowanie kont rozrachunkowych,
-
samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych,
-
dokonywanie rozliczeń z tytułu zobowiązań budżetowych (VAT, PIT, CIT, PCC, i innych) oraz podatków lokalnych (podatek od nieruchomości, opłata za wieczyste użytkowanie, i innych),
-
przygotowywanie analiz, sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
-
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. ZUS, Banki, Urzędy Skarbowe, najemcy),
-
nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów i ich archiwizacji,
-
współpraca z radcą prawnym, biegłym rewidentem,
-
sporządzanie kalkulacji opłat eksploatacyjnych i przedkładanie w tym zakresie wniosków na posiedzenia Zarządu i Rady Nadzorczej, sporządzanie kwartalnych analiz ekonomicznych dotyczących działalności Spółki,
-
sprawowanie nadzoru nad prawidłowym i rzetelnym sposobem przeprowadzenia inwentaryzacji,
-
sprawowanie kontroli nad prawidłowym i zgodnym z obowiązującym Regulaminem wynagradzania Spółki, naliczaniem wynagrodzeń,
-
opracowywanie procedur księgowo-finansowych oraz egzekwowanie ich przestrzegania,
-
przygotowywanie: miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów statutowych, rocznych e-sprawozdań finansowych w tym: bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdanie ze zmian w kapitale własnym i raport przepływów pieniężnych oraz innych w zależności od aktualnych potrzeb Spółki,
-
przygotowywanie i sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS,
-
opracowywanie planów rzeczowo-finansowych na następny rok obrachunkowy i przedkładanie Zarządowi a następnie Radzie Nadzorczej do zatwierdzenia,
-
powiadamianie Zarządu i Rady Nadzorczej o wszelkich spostrzeżeniach nieprawidłowościach w pracy, poszczególnych komórek organizacyjnych,
-
bieżąca kontrola należności i zobowiązań,
-
przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia windykacji należności,
-
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
-
nadzór i kontrola nad uzgodnieniami sald z kontrahentami, urzędem skarbowy, ZUS i pozostałymi podmiotami,
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe (kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia) i 3 - letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Samodzielnej Księgowej / Samodzielnego Księgowego, lub spełnia jeden z poniższych warunków:
-
ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
-
ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
-
jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
-
posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
-
dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości finansowej oraz prawa podatkowego,
-
dobra znajomość zasad rachunkowości,
-
kompetencje do prowadzenia obsługi księgowej i rachunkowej firmy,
-
4 - letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Samodzielnej Księgowej / Samodzielnego Księgowego,
-
bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
-
znajomość programu Symfonia, programu Płatnik, obsługi bankowości elektronicznej, edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych i itp
-
obsługa komputera.
Oferujemy
-
stabilne warunki zatrudnienia - w oparciu o umowę o pracę,
-
solidne, zawsze terminowo wypłacane wynagrodzenie,
-
kompleksowe wyposażenie stanowiska w narzędzia pracy,
-
możliwość nawiązania długofalowej współpracy,
-
interesujące zadania zawodowe,
-
pracę od poniedziałku do piątku,
-