Firma Adikam Sp. z o.o. to ceniony lider branży figurek czekoladowych w Polsce. Produkujemy smakołyki, które wyzwalają pozytywny nastrój. Tworząc nasze wyroby kierujemy się myślą o konsumencie, gdyż wierzymy, że to właśnie najlepsza czekolada poprawia nastrój. Każdego dnia staramy się być jak najlepszym partnerem dla naszych Pracowników.

ADIKAM sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa magazyn

Oferty pracy ADIKAM sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatki świąteczne
  • Elastyczny czas pracy
  • Parking dla pracowników
  • Program poleceń pracowników
  • Spotkania integracyjne
  • Służbowy laptop
  • Służbowy telefon
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 27.11.2023

Mapa ADIKAM sp. z o.o.

Siedziba główna

ADIKAM sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
ADIKAM sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Skawina
  3. Katowice
  4. Bielsko-Biała
  5. Warszawa
  6. Wrocław
  7. Wadowice
  8. Sułkowice
  9. Pruszków
  10. Bochnia

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca ADIKAM sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Importu i Eksportu z językiem angielskim

    ADIKAM sp. z o.o.
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • rozwój współpracy z obecnymi klientami firmy,
      • rozwój rynku eksportowego – pozyskiwanie nowych odbiorców w kanale B2B,
      • koordynacja obsługi zamówień zagranicznych (współudział w obsłudze logistycznej oraz przygotowaniu dokumentacji związanej z procesem sprzedaży),
      • przygotowywanie ofert handlowych oraz bieżący kontakt z klientami.
      • rekomendacje w obszarze wdrażania nowej oferty, monitoring konkurencji,
      • dbanie o wizerunek firmy w każdym obszarze posiadanych kompetencji oraz obszarze swojego wpływu,
      • wspomaganie dyrektora ds. eksportu we współpracy z kluczowymi klientami firmy.

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego,
      • znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem,
      • bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office,
      • samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie oraz umiejętność pracy nad kilkoma zadaniami jednocześnie,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • prawo jazdy kat. B,
      • znajomość branży FMCG będzie dodatkowym atutem.

      Jeśli jesteś:

      • nastawiony/-a na inwestycję w siebie poprzez pracę,
      • chcesz osiągnąć sukces,
      • oczekujesz samorozwoju poprzez naukę i czerpanie wiedzy, gdzie wiek nie ma dla nas praktycznie znaczenia to praca ta jest właśnie dla Ciebie.

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w kreatywnym i bardzo pozytywnym zespole oraz firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • Dobrą atmosferę pracy oraz możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego,
      • Dużą samodzielność i możliwość realizacji swoich idei, inicjatyw,
      • Właściwy dla tego stanowiska pakiet narzędzi.