Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
All Good S.A. praca
Czy to Twoja firma?
Coffeedesk to lider branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz kawowy omnichannel obejmuje sklep internetowy - dwie platformy online skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych, a także rozwijającą się, butikową sieć kawiarni. Financial Times umieścił nas na liście najszybciej rozwijających się firm w Europie (FT 1000). W ubiegłym roku zrealizowaliśmy prawie 170 tysięcy zamówień, które trafiły do 69 krajów. Nasz zespół tworzy 170 kawowych zapaleńców w trzech biurach – w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie.
Dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Wierzymy w Supreme Service - obsługę klienta na najwyższym poziomie. Dbamy również o relacje biznesowe - dzięki otwartości, szczerości i bliskim relacjom staliśmy się wyłącznym dystrybutorem najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek na świecie, takich jak Bialetti, Hario, Aeropress, Baratza czy Loveramics. W Coffeedesk ludzi stawiamy na pierwszym miejscu. Każdy klient, partner i współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuł. Stawiamy na dynamiczny rozwój brandu i technologii, w których pracujemy.
Naszą misją jest kawowe przebudzenie, a wszystkie nasze działania chcemy prowadzić troszcząc się o zrównoważony rozwój i dobrostan osób, które na drugim końcu świata dbają o jakość trafiających do nas ziaren kawy.
Key Account Manager Kołobrzeg Ekonomista Kołobrzeg Specjalista ds. e-commerce Kołobrzeg Spedytor Kołobrzeg Specjalista ds. administracji Kołobrzeg
zarządzanie / dyrekcja księgowość / ekonomia internet / e-commerce / nowe media logistyka / spedycja / transport administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy All Good S.A.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Dyrektor Szkoły Niepublicznej
SMART-HR- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Dyrektor Zarządzający Zakładem Produkcji Wyrobów Precyzyjnych (tytan i metal)
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
Dodana -
Dyrektor ds. jakości i technologii (FMCG)
SalesHR- 18 000-20 000 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
PolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Praca hybrydowa
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024
Mapa All Good S.A.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Naszą misją jest dostarczanie najlepszej kawy w sposób, który przekracza oczekiwania.
W Coffeedesk dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Chcemy, by każdy miał możliwość poznać nieznane dotychczas smaki i aromaty, zgłębić tajemnice parzenia oraz odkryć nowe zakamarki kawowego świata. Dlatego dzielimy się poradami, wskazówkami, inspiracjami i gotowymi rozwiązaniami pomocnymi zarówno dla osób zupełnie nowych w świecie kawy, jak i dla profesjonalistów, właścicieli restauracji, kawiarni czy baristów. W ciągu ostatnich kilku lat udało nam się zarazić miłością do kawy setki tysięcy osób z całej Europy - edukujemy, testujemy, eksplorujemy świat w poszukiwaniu najwyższej jakości ziaren, wyznaczamy trendy, promujemy wartościowych producentów i pokazujemy, dlaczego warto poznać kawy z segmentu speciality. Zrobiliśmy kawową rewolucję i nie ustajemy w tych działaniach! Pomagają nam w tym dwa sklepy internetowe, platforma zamówień biznesowych, prowadzona przez nas na Facebooku grupa kawowego wsparcia (największa w Polsce grupa poświęcona kawie!), blog z ogromną ilością wiedzy, dwie kawiarnie oraz ponad 120 osób zatrudnionych w naszych oddziałach w Kołobrzegu, Warszawie i Szczecinie. W Coffeedesk lubimy ludzi. Każdy jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuł. Zależy nam na tym, by zarówno nasz współpracownik, klient, jak i partner biznesowy wiedział, że zawsze może na nas liczyć i że jest dla nas ważny. Byliśmy wielokrotnie nagradzani za dynamiczny rozwój, działalność społeczną oraz nasze podejście do pracowników i klientów - utwierdza nas to w przekonaniu, że serdeczność, wsparcie i przyjacielskie relacje, to elementy naszej codzienności, które warto kultywować. Chętnie poznamy Cię bliżej!
- Miasto
- Kołobrzeg
- Siedziba główna
- Kołobrzeg, Zachodniopomorskie
- Branża
- Handel detaliczny
- Specjalizacje
- kawa, herbata, ekspresy, akcesoria do parzenia i serwowania kawy, speciality coffee, ecommerce i omnichannel
Rok założenia
2013
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
3568
All Good S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
All Good S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Kołobrzeg
- Olsztyn
- Gdańsk
- Wrocław
- Lomianki
- Katowice
- Marki
- Pruszków
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca All Good S.A. - oferty archiwalne
-
Head of Procurement & Product
All Good S.A.- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- dyrektor/prezes
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej Coffeedesk dla wszystkich kanałów sprzedaży: B2B, B2C e-commerce i B2C kawiarnie z uwzględnieniem potencjału rynku i aktualnych trendów;
-
Zarządzanie strategią produktową - zbudowanie efektywnego category managementu zapewniającego ekspercką selekcję produktów;
-
Rozwój segmentów, kategorii produktowych (kawy segmentu specialty & premium, akcesoria i sprzęty, herbata i inne produkty komplementarne) i marek (w tym marek dystrybucyjnych) zgodnie ze strategią produktową;
-
Dbanie o optymalną strukturę stocku i proaktywne reagowanie na potencjalny overstock;
-
Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami i poszerzanie dotychczasowych kontraktów, oraz zabezpieczenia relacji prawnej z partnerami;
-
Negocjacje zakupowe (targety, bonusy, okresy przejściowe, rynki dystrybucji itp.) oraz cykliczna analiza warunków współpracy;
-
Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, działem marketingu, logistyki i magazynem w zapewnieniu płynnej dostępności i jakości produktów dla wszystkich kanałów sprzedaży w optymalnej wielkości;
-
Wpływ na politykę cenową i przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
-
Kształtowanie silnego zespołu zakupowego: nadawanie kierunku, wprowadzenie best practices, wyznaczanie i weryfikowanie realizacji celów, wspieranie, podnoszenie umiejętności;
-
Implementacja i optymalizacja narzędzi zakupowych w celu usprawnienia pracy i zwiększenia efektywności działania zespołu;
-
Aktywny udział i reprezentowanie Coffeedesk na branżowych imprezach targowych;
-
Systematyczne monitorowanie kluczowych wskaźników oraz prowadzenie samodzielnej analizy w celu identyfikacji obszarów do poprawy;
-
Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych w oparciu o budżety, analizy i wskaźniki;
-
Regularne badanie rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego i aktualnych trendów;
-
Realizowanie celów budżetowych związanych z utrzymaniem działu i realizacją strategii zakupowej;
-
Współpracę Działu Zakupów z zespołem zarządzającym oraz innymi zespołami w organizacji celem zapewnienia odpowiedniego wsparcia w realizacji misji, wizji i strategii całej firmy;
-
Budowanie wizerunku firmy na rynku polskim i europejskim.
Wymagania
-
Jesteś silnym liderem i masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem zakupowym min. 5 lat i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze;
-
Masz doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu strategii zakupowej;
-
Rozumiesz wartość holistycznego podejścia do procesu zakupów obejmującego działania przed, w trakcie i po samym działaniu zakupowym tak, żeby móc podejmować decyzje optymalizujące wartość, a nie tylko cenę;
-
Masz doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu category managementu;
-
Cechują Cię wysokie umiejętności motywowania, rozwijania i zwiększania efektywności zespołów zakupowych;
-
Jesteś typem sprawczego “zawodnika” zorientowanego na realizację celów a negocjacje biznesowe i handel są Twoją mocną stroną;
-
Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie są Twoją codziennością;
-
Cechuje Cię proaktywność, elastyczność i otwartość na zmiany;
-
Znasz język angielski w stopniu min. C1 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi partnerami;
-
Masz doświadczenie w pracy dla sektora FMCG lub dla e- commerce;
-
Myślisz w kategoriach długoterminowych strategii i współpracy.
Oferujemy
-
B2B / UoP;
-
Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami;
-
Udział w rozwoju marki Coffeedesk na polskim i zagranicznych rynkach;
-
Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;
-
Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
-
System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa, pakiet weterynaryjny Pethelp - możliwość skorzystania z każdego benefitu);
-
Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-)
-
Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów w biurze;
-
Niezapomniane Coffeedeskowe integracje;
-
Skrupulatnie zaplanowane wdrożenie do pracy.
-